Zekerquote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
'We rule, for sure'
Wel een vet filmpje trouwens uit het vorige topic!
Nice.quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
'We rule, for sure'
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
'We rule, for sure'
Juni hierquote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Augustus volgend jaar loopt mijn contract Af een nieuwe iPhone zou vet zijn
Ik wil internet hebbenquote:Op zondag 27 december 2009 21:58 schreef nelisb het volgende:
Moet je perse in juni verlengen dan? Kan toch gewoon doorlaten lopen?
Of heb je wat anders dan Tmobile?
Bel/sms je veel? Anders tijdelijk omzetten naar prepaid
dat heb je he, in het noorden. Kut bereik met Teej Mobilequote:
Ik twijfel daar ook over. Heb nu de MX Revolution, maar eigenlijk best ontevreden over geworden. Hij klikt soms dubbel (maar ik heb echt geen zin om 'm daarvoor terug te sturen) en ik vind 'm eigenlijk toch aan de grote kant en de Performance MX schijnt nog groter te zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef TwyLight het volgende:
Dacht zelf trouwens misschien aan deze:
Performance Mouse MX
Ohja vast. Maar zo'n tablet is echt zo'n ding dat na een half jaar stof ligt te happen. Maar goed, wie weet kan Apple hier werkelijk iets productiefs van maken. We'll see. Ik denk alleen maar, worden er genoeg poetsdoekjes meegeleverd!?quote:Op zondag 27 december 2009 23:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Apple zal er wel weer iets van maken waardoor ik het toch wil hebben
Voor hele specifieke toepassingen zie ik er wel wat in. Mensen die veel rondlopen en dingetjes moeten opschrijven of opzoeken, maar waarbij een hele laptop openklappen en neerzetten teveel gedoe is. Bijvoorbeeld een dokter die langs z'n patiënten loopt zie ik best lopen met zo'n iSlate in plaats van een pak papier.quote:Op zondag 27 december 2009 23:09 schreef Jarno het volgende:
Ik snap nog steeds de tablet hype niet.
Ik heb me ook al bedacht, heb wat review gelezen en de Performance MX is idd groter dan de MX1000 (die perfect is i.m.o.) en hij ziet, en voelt heel "plastic" en goedkoop aan..quote:Op zondag 27 december 2009 22:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik twijfel daar ook over. Heb nu de MX Revolution, maar eigenlijk best ontevreden over geworden. Hij klikt soms dubbel (maar ik heb echt geen zin om 'm daarvoor terug te sturen) en ik vind 'm eigenlijk toch aan de grote kant en de Performance MX schijnt nog groter te zijn.
Mijn oog is gevallen op de Marathon M705: stukje kleiner, helft van de prijs
Geen idee wat je hier allemaal zegt maar als Apple in januari de 13 inch MBP update, issie van mij. Gewoon betaald in euro's.quote:Op zondag 27 december 2009 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ff een TVP, want ben aant sparen voor een MacBook...
op Lockerz.
Heb al 192 vd 1000 PTZ.
4 PTZ per dag, dus reken maar uit hoelang ik nog moet
Ik vind dat de brakheid van T-Mobile zwaar overdreven wordt.quote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil GEEN (repeat) GEEEEEEEEN T-mobile!
Elke dag dat je inlogt krijg je 2 PTZ (punten), en als je de dagelijkse vraag beantwoordt (gwoon wat invullen) krijg je ook 2 PTZ.quote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier allemaal zegt maar als Apple in januari de 13 inch MBP update, issie van mij. Gewoon betaald in euro's.
Eigen ervaringquote:Op zondag 27 december 2009 23:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat de brakheid van T-Mobile zwaar overdreven wordt.
Praktisch overal waar ik kom heb ik 3G en als ik geen 3G heb, is de internetsnelheid alsnog acceptabel.
dat is het enige wat je hoeft te doen?quote:Op zondag 27 december 2009 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke dag dat je inlogt krijg je 2 PTZ (punten), en als je de dagelijkse vraag beantwoordt (gwoon wat invullen) krijg je ook 2 PTZ.
Op bepaalde momenten kan je jouw gespaarde PTZ besteden, waaronder een MBP.
Na mn VWO gaat ik een 17" MBP uit de UK halen. Kosten: 1600. In NL 2200
Ja.quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
dat is het enige wat je hoeft te doen?
250 dagen inloggen en een vraag beantwoorden en als dank kan je een MacBook krijgen?
Geloof er geen niks van. Waarom zouden ze dat weggeven?
Uiteindelijk zie je dat Apple dadelijk een heel nieuwe behoefte weet te creëren. Dat is ze met de iPod ook gelukt. Hoeveel mensen hadden de enorme behoefte om met veel muziek rond te lopen en onderweg te luisteren voordat die iPod uitkwam? Juist. En die iPod en soortgelijke producten zijn inmiddels ook niet meer weg te denken...quote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef nelisb het volgende:
Ik zie de hype ook niet.
Heb een iPhone,MacBook en iMac en mijn bedrijf is aan huis. Lezen doe ik niet en films kijk ik wel via mijn Apple tv. De deur ga ik uit met mijn iPhone, mailen kan ik dus altijd onderweg. Moet er niet aan denken om een groter ding mee te nemen
ja, maar het linken van een remote aan mijn MBP weerhoudt mijn dock er niet van ook op die remote te reageren...quote:Een Apple Remote aan de computer koppelen en loskoppelen
Heb je dit al geprobeerd?
Hoe oud is je muis? 1e jaar wordt de garantie afhandeling door de winkel gedaan, 2e jaar door Logitech zelf.quote:Op zondag 27 december 2009 22:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik twijfel daar ook over. Heb nu de MX Revolution, maar eigenlijk best ontevreden over geworden. Hij klikt soms dubbel (maar ik heb echt geen zin om 'm daarvoor terug te sturen) en ik vind 'm eigenlijk toch aan de grote kant en de Performance MX schijnt nog groter te zijn.
Mijn oog is gevallen op de Marathon M705: stukje kleiner, helft van de prijs
Een tablet is een logische evolutie van de huidige boeken/kranten/tijdschriften. Het formaat van het scherm kan ideaal zijn om op te lezen. Stel je voor, een uitbreiding van de iTunes Store waar je gewoon boeken kan aanschaffen en abonnementen op kranten en tijdschriften kan nemen. Altijd de meest recente versie. Alles lokaal opslaan, spotlight search, embedded video, alles smooth gemaakt met CoreAnimation natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef nelisb het volgende:
Ik zie de hype ook niet.
Heb een iPhone,MacBook en iMac en mijn bedrijf is aan huis. Lezen doe ik niet en films kijk ik wel via mijn Apple tv. De deur ga ik uit met mijn iPhone, mailen kan ik dus altijd onderweg. Moet er niet aan denken om een groter ding mee te nemen
quote:Op maandag 28 december 2009 10:35 schreef Norrage het volgende:
er is iets met mijn 'e' toets![]()
ik heb hem al schoongemaakt en alles, maar hij drukt zich vaak uit zichzelf in waardoor ik heel veel of juist heel weinig e's type
Ehm. Zegt het begrip Walkman je iets?quote:Op maandag 28 december 2009 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uiteindelijk zie je dat Apple dadelijk een heel nieuwe behoefte weet te creëren. Dat is ze met de iPod ook gelukt. Hoeveel mensen hadden de enorme behoefte om met veel muziek rond te lopen en onderweg te luisteren voordat die iPod uitkwam? Juist. En die iPod en soortgelijke producten zijn inmiddels ook niet meer weg te denken...
ssssst! NIet Roel uit zijn droom helpenquote:Op maandag 28 december 2009 10:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ehm. Zegt het begrip Walkman je iets?.
Zo logisch vind ik het niet. Een krant kan ik opvouwen, in m'n tas frotten, aan een medepassagier geven, etc. Een 500 - 1000 euro kostende gadget om een beetje tijdschriften te kunnen lezen en iPhone games te spelen? Wie weet, maar voorlopig zie ik het nog niet zo.quote:Op maandag 28 december 2009 02:18 schreef tjal het volgende:
[..]
Een tablet is een logische evolutie van de huidige boeken/kranten/tijdschriften. Het formaat van het scherm kan ideaal zijn om op te lezen. Stel je voor, een uitbreiding van de iTunes Store waar je gewoon boeken kan aanschaffen en abonnementen op kranten en tijdschriften kan nemen. Altijd de meest recente versie. Alles lokaal opslaan, spotlight search, embedded video, alles smooth gemaakt met CoreAnimation natuurlijk.
quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een 500 - 1000 euro kostende gadget
Funny low or funny high?quote:
Ik ga er echt niet vanuit dat zo'n ding voor minder dan 1000 euro over de toonbank zal gaan, wat het ook is.quote:
Dan gaat dus helemaal niemand zo'n ding kopen, MacBook Air aanbidders daargelaten.quote:Op maandag 28 december 2009 11:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet vanuit dat zo'n ding voor minder dan 1000 euro over de toonbank zal gaan, wat het ook is.
Alsof Steve wil dat zomaar iedereen met z'n mooie speeltjes rond looptquote:Op maandag 28 december 2009 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan gaat dus helemaal niemand zo'n ding kopen, MacBook Air aanbidders daargelaten..
Ja, en minidisc speler ookquote:Op maandag 28 december 2009 10:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ehm. Zegt het begrip Walkman je iets?.
Ik denk niet dat er 1 kind is die in de jaren '80 is opgegroeid en geen Walkman (en later MiniDisc/DCC/Discman) had.quote:Op maandag 28 december 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens weet ik me niet meer te herinneren hoe groot de groep gebruikers van een walkman was. Was dat relatief gezien net zoveel als dat ik nu mensen met een iPod/iPhone/mp3-speler zie rondlopen
Ja.quote:Op maandag 28 december 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat relatief gezien net zoveel als dat ik nu mensen met een iPod/iPhone/mp3-speler zie rondlopen
Ben benieuwd of er dan ook een sim-only iPhone abo komt... Heb er onlangs 1 gekocht en heb bijzonder weinig zin om door t-mobile verplicht te worden om er nog 1 aan te schaffen. Enkel omdat ik een iPhone abo wil.quote:Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef nelisb het volgende:
iPhone komt op zijn vroegst pas juni/juli. Echt niet 6/7 maand na de 3Gs.
In de zomer 2010 lopen contracten van 2 jaar met de 3G af. Deze mensen willen denk ik geen 3GS dus een nieuwe iPhone is logisch.
De iPhone is niet simlock vrijquote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zou je een iPhone abonnement willen als je al een simlock-vrije iPhone hebt? Je moet dan toch wel goedkoper een sim-only abonnement met onbeperkt internet kunnen vinden zonder een gedeelte van je maandelijkse kosten indirect naar Apple over te maken?
In België issie wel simlockvrijquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De iPhone is niet simlock vrij. Aangezien ik al een t-mobile abo heb, kon ik een iPhone kopen met een t-mobile simlock...
Je kunt toch een sim-only met onbeperkt internet bij T-mobile nemen? Enige verschil is dan visual voicemail, denk ik?quote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De iPhone is niet simlock vrij. Aangezien ik al een t-mobile abo heb, kon ik een iPhone kopen met een t-mobile simlock...
Klopt. En gprs snelheid volgens mij ipv 3G. maar dit weet ik niet zeker.quote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je kunt toch een sim-only met onbeperkt internet bij T-mobile nemen? Enige verschil is dan visual voicemail, denk ik?
ik heb plekken te over waar ik geen internet en ook geen bereik voor telefoon heb.. ben daar zwaar teleurgesteld overquote:Op zondag 27 december 2009 23:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat de brakheid van T-Mobile zwaar overdreven wordt.
Praktisch overal waar ik kom heb ik 3G en als ik geen 3G heb, is de internetsnelheid alsnog acceptabel.
Kan me niet voorstellen. Mijn vrouw heeft een E71 bij T-mobile met Web 'n Walk en heeft gewoon UMTS.quote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef nelisb het volgende:
[..]
Klopt. En gprs snelheid volgens mij ipv 3G. maar dit weet ik niet zeker.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:25 schreef nelisb het volgende:
Zit toch wel degelijk verschil in hoor. Je hebt dus wel umts alleen een stuk trager.m
Iphone data * Download/upload snelheid 2048/384 Kb/sec.
Web en walk standaard Download: tot 384 Kb per seconde.
Upload: tot 64 Kb per seconde. 9,95 ¤ per maand
Web en walk plus Download: tot 1 Mb per seconde.
Upload: tot 384 Kb per seconde 14,95¤ per maand
Steve = Evilquote:Op maandag 28 december 2009 11:15 schreef Tijn het volgende:
Alsof Steve wil dat zomaar iedereen met z'n mooie speeltjes rond loopt
Ja, dat sommetje heb ik ook laatst gemaakt. Alleen hoe kom je aan 63 euro eenmalig iPhone? Dat is toch 29,95 of 99,95? Plus aansluitkosten, overigens.quote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef nelisb het volgende:
Ik zie het voordeel ook niet helemaal van een Sim-Only.
Als ik BV vodafone neem
150 minuten 13, 50 euro
9,95 per maand voor internet tegen een snelheid die ruim 5 x langzamer is.
sms is 1 minuut of je neemt voor 10 euro 1000 smsjes.
ben je ook meer dan 30 euro kwijt.
Heb alleen op de vodafone site gekeken. Verder niet.
Edit:
ff T-Mobile bekeken.
2 jaar contract 150 minuten + 100 smsjes + web and walk = 17,90 per maand.
Scheelt dus 12,10 euro per maand.
50 smsjes minder per maand en 5 x zo langzaam internet en geen gratis voicemail.
Toestel los kost 16 gig 650 euro?
24 x 17,90 + 650 = 1079,60 euro.
2 jaar abo Iphone 150 abo
24 x 29,95 + 63 euro eenmalig iphone = 781,80 euro.
Scheelt dus 300 duurder dan met een Sim-Only en je hoeft niet meteen 650 euro neer te leggen.
Toestel (3GS, 16GB) kost dik over de 800 euro, bij het iPhone aboquote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef nelisb het volgende:
Ik zie het voordeel ook niet helemaal van een Sim-Only.
Als ik BV vodafone neem
150 minuten 13, 50 euro
9,95 per maand voor internet tegen een snelheid die ruim 5 x langzamer is.
sms is 1 minuut of je neemt voor 10 euro 1000 smsjes.
ben je ook meer dan 30 euro kwijt.
Heb alleen op de vodafone site gekeken. Verder niet.
Edit:
ff T-Mobile bekeken.
2 jaar contract 150 minuten + 100 smsjes + web and walk = 17,90 per maand.
Scheelt dus 12,10 euro per maand.
50 smsjes minder per maand en 5 x zo langzaam internet en geen gratis voicemail.
Toestel los kost 16 gig 650 euro?
24 x 17,90 + 650 = 1079,60 euro.
2 jaar abo Iphone 150 abo
24 x 29,95 + 63 euro eenmalig iphone = 781,80 euro.
Scheelt dus 300 duurder dan met een Sim-Only en je hoeft niet meteen 650 euro neer te leggen.
Als je je USB-kabeltje nog hebt wel ja.quote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Kan ik hiermee ook mijn iPod Touch opladen?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overview
Je lijst met wensen blijft groeien he ;-)quote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil graag de tablet om digitaal te tekenen.
Ook de 3e generatie, want die zie ik hier niet bij staan:quote:Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als je je USB-kabeltje nog hebt wel ja.
Zo wel heel mooi zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
Je lijst met wensen blijft groeien he ;-)
Óók de 3Gquote:Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ook de 3e generatie, want die zie ik hier niet bij staan:
http://store.apple.com/nl/product/MB051ZM/A?fnode=MTY1NDA4NA&mco=MTEyNjA0NTg
Oh, ja.quote:Op maandag 28 december 2009 16:32 schreef nelisb het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
Dat + dingetjes waarvan we nog niet weten dat we ze willenquote:Op maandag 28 december 2009 02:18 schreef tjal het volgende:
[..]
Een tablet is een logische evolutie van de huidige boeken/kranten/tijdschriften. Het formaat van het scherm kan ideaal zijn om op te lezen. Stel je voor, een uitbreiding van de iTunes Store waar je gewoon boeken kan aanschaffen en abonnementen op kranten en tijdschriften kan nemen. Altijd de meest recente versie. Alles lokaal opslaan, spotlight search, embedded video, alles smooth gemaakt met CoreAnimation natuurlijk.
Daarnaast een App Store voor apps en games (spellen als zouden geniaal zijn).
Ik zie de potentie er wel van in hoor
Hoe oud is je 20"?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Aan het overwegen mijn iMac 20" de deur uit te doen. Vervanging? een 21.5
Hoe ver zit jij eigenlijk van je iMac af? Ik heb de 27" bij de media markt gezien en mij is ie te groot. Veel te groot.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef staticdata het volgende:
Mag er ook bij, heb een 27" imacHeb hem nu 1 dag maar wat een verademing ten opzichte van windows
augustus 2009quote:
Kan toch alleen met de 27" i7?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
augustus 2009
Gaat trouwens weg omdat mijn televisie zojuist de geest heeft gegeven die ik enkel gebruikte om te Xboxen. Op de nieuwe iMac kan je die op je computer aansluiten en daarop gamen.
Zelfde afstand als normaal. i.i.g voor internetten, dus zou rond de 80 cm zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe ver zit jij eigenlijk van je iMac af? Ik heb de 27" bij de media markt gezien en mij is ie te groot. Veel te groot.
Slechte verhalen? Ik download gemiddeld met 2900 kb/s (heb 30mbit fiber) met SABNZBd. Bel nooit de helpdesk maar ik begreep van de consumentenbond dat dat laatste tijd veel beter is gewordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand van jullie ervaring met UPC Fiber internet? Ik overweeg om over te stappen aangezien het icm tv 30 euro per maand scheelt, maar ik heb koudwatervrees. Via Google kom ik ook alleen maar slechte ervaringen tegen, maar goed, daarvoor geldt natuurlijk dat tevreden mensen zich minder laten horen...
Hoezoquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Hmm verrek!
En de 27" c2d kan dat dus ook niet?
Shit, geen excuus om een nieuwe te kopen dan.
Als het gaat om downloaden van de nieuwsgroepen, heb ik juist hele slechte ervaringen. UPC knijpt of kneep. Was de reden voor mij om over te stappenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand van jullie ervaring met UPC Fiber internet? Ik overweeg om over te stappen aangezien het icm tv 30 euro per maand scheelt, maar ik heb koudwatervrees. Via Google kom ik ook alleen maar slechte ervaringen tegen, maar goed, daarvoor geldt natuurlijk dat tevreden mensen zich minder laten horen...
Denk dat 1 van de argumenten om de 21,5" te kopen, financieel isquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoezoje hebt nu dan toch een goed excuus om de 27" i7 te kopen
![]()
Op financieel gebied is de 27" geen probleem, ik vind hem echter te groot voor mijn studentenkamer. Aangezien hij hij op de eettafel staat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat 1 van de argumenten om de 21,5" te kopen, financieel is
Digitale tv heb ik al van ze, en dat werkt prima hier. Dat knijpen heb ik ook gehoord ja, maar dat maakt me niet zoveel uit, zo vreselijk veel download ik niet, meeste torrents en heel zelden van nieuwsgroepen. Het scheelt gewoon veel geld: los ADSL + vaste lijn + RTV was meer dan 80 euro per maand, nu heb ik het hele zaakje voor 45 (plus van 8 Mb naar 25). Nou maar bidden dat het een beetje stabiel is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als het gaat om downloaden van de nieuwsgroepen, heb ik juist hele slechte ervaringen. UPC knijpt of kneep. Was de reden voor mij om over te stappen.
Verder was de digitale TV bij ons drama, maar dat kan ook aan de kwaliteit van het netwerk op de veluwe liggen.
Hou er ook rekening mee dat je verplicht wordt een kabel-tv abo af te nemen. In mijn gemeente is dat 17 euro. Dit komt er per maand extra bij op.
stabiliteit is heel erg afhankelijk van je locatie. Velp is bijvoorbeeld helemaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Digitale tv heb ik al van ze, en dat werkt prima hier. Dat knijpen heb ik ook gehoord ja, maar dat maakt me niet zoveel uit, zo vreselijk veel download ik niet, meeste torrents en heel zelden van nieuwsgroepen. Het scheelt gewoon veel geld: los ADSL + vaste lijn + RTV was meer dan 80 euro per maand, nu heb ik het hele zaakje voor 45 (plus van 8 Mb naar 25). Nou maar bidden dat het een beetje stabiel is.
Op dezelfde manierquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:55 schreef Christiaan het volgende:
Enkele vragen:
- In windows kun je met een klik op een bestand, dan shift induwen en dan een klik op een ander bestand, alle tussenliggende bestanden worden dan geselecteerd. Hoe doe ik dit op de Mac?
Je zou eens voor de grap op een willekeurig bestand moeten klikken en daarna de spatie in drukkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:55 schreef Christiaan het volgende:
Enkele vragen:
- In windows kun je met een klik op een bestand, dan shift induwen en dan een klik op een ander bestand, alle tussenliggende bestanden worden dan geselecteerd. Hoe doe ik dit op de Mac?
- Klopt het dat je na 3 keer een reparatie een nieuwe Mac krijgt als het dan nog niet werkt?
- En heeft er iemand een idee hoe ik een godverdomd flashfilmpje NORMAAL kan afspelen. Zelfs die dumpertfilmpjes stotteren als een gek. Ook na talloze formats.
HELD HELD HELD!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou eens voor de grap op een willekeurig bestand moeten klikken en daarna de spatie in drukken
Nee, dan selecteer ik alleen beide bestanden.quote:
Dan krijg ik informatie erover te zien?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou eens voor de grap op een willekeurig bestand moeten klikken en daarna de spatie in drukken
Ah, dan moet je even list view aanzetten in Finder. In iconview doet 'ie het inderdaad anders.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, dan selecteer ik alleen beide bestanden.
[..]
Nee, want dan gebruik je (a) de Command-toets of (b) slechts twee bestanden. Met Shift selecteer je alle tussenliggende bestanden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, dan selecteer ik alleen beide bestanden.
Doe eens een filmpje, pdf of Word-documentquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dan krijg ik informatie erover te zien?
Beetje meer doorzettingsvermogen graagquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dan krijg ik informatie erover te zien?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Doe eens een filmpje, pdf of Word-document
WhatSize.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef -Menn0- het volgende:
Weet iemand een goed programma (of ingebouwde functie) waarmee ik kan zien hoeveel GB waar verstopt zit? Heb nog 1 GB vrije schijfruimte dus ik wil kijken wat ik weg kan gooien en dan vind ik geen grote mappen.
Er staat dan 'Voorvertoning laden' en dan een groot grijs vlak met naam, grootte, bestandstype en laatst bewerkt. In list view werkt SHIFT wel trouwens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Doe eens een filmpje, pdf of Word-document
CleanMyMac is ook een heerlijk programma om shit van je HD op te ruimen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WhatSize.
http://www.id-design.com/software/whatsize/
Errug handig!
Daarvoor gebruik ik liever XBMC. Ziet er veul slicker uit.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:42 schreef TwyLight het volgende:
LaCie Hard Disk by Neil Poulton 2 TB Extern 3,5 inch besteld
[ afbeelding ]
Ja. Werkt prima. En je betaalt (veel) minder dan bij Apple.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:47 schreef KoekjesTwister het volgende:
Iemand ervaring met MobileMe via Ebay?
Verwacht ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef jakkop het volgende:
Ik ga even de Nostradamus uithangen, dit zijn mijn voorspellingen over de iSlate. Quoten over een maandje mag![]()
-Het wordt geen 10" iPhone zoals alle photoshops, gewoon een nieuw design.
Eens, OSx zal namelijk teveel vrijheid geven = meer kans op illegale content ipv betaalde diensten.quote:-Geen OSX zoals alle photoshops, eerder een geupgrade versie van iPhone OS.
Is overigens wel mogelijk met 3rd-party software voor iPhone. http://www.mobileairmouse.comquote:-Je kan 'em ook gebruiken als input-device van je Mac. Niet alleen een numpad als bij de iPhone, maar iets a la Wacom.
Vraag me eerder af of er überhaupt mee te bellen valt. Misschien extra mogelijkheden in combinatie met telefoon?quote:-Je kan 'em alleen krijgen met een flat-rate internet-abo, maar voip-apps worden geweerd uit de App Store (of het equivalent daarvan.)
Vanaf ongeveer $800,- maar het instap model zal wel een lagere capaciteit of prestaties hebben. Misschien zijn de verschillen in de modellijn wel te vergelijken met de verschillen tussen de iPhone en d iPod Touche.quote:-Hij wordt veel te duur voor mij.
Ook met pdf, jpg, psd, txt, etc bestandenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er staat dan 'Voorvertoning laden' en dan een groot grijs vlak met naam, grootte, bestandstype en laatst bewerkt. In list view werkt SHIFT wel trouwens.
Ik ga er vanuit dat het niet standaard ingebouwd zit, ik zie mensen niet een 10" aan hun oor houden. Maar om de iPhone te beschermen zullen ze Skype-apps etc. wel weren uit de App Store.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Vraag me eerder af of er überhaupt mee te bellen valt. Misschien extra mogelijkheden in combinatie met telefoon?
Hoe snel zal het te jailbreaken zijn.
Als er geen 3G-chip in de iSlate zit, wordt de iPhone ook beschermd. Dat lijkt me logischer dan Skype te weren (die nu gewoon in de App Store staat).quote:Op woensdag 30 december 2009 12:02 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het niet standaard ingebouwd zit, ik zie mensen niet een 10" aan hun oor houden. Maar om de iPhone te beschermen zullen ze Skype-apps etc. wel weren uit de App Store.
De iSlate zal, neem ik aan, wel zijn eigen store en software krijgen. Skype zou evt dus wel te weren zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er geen 3G-chip in de iSlate zit, wordt de iPhone ook beschermd. Dat lijkt me logischer dan Skype te weren (die nu gewoon in de App Store staat).
Of niet natuurlijk. Dat alle iPhone apps er gewoon op draaien en er iSlate-only apps bijkomen in de bestaande store.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De iSlate zal, neem ik aan, wel zijn eigen store en software krijgen.
Waarom? Met wifi ben je toch een heel eind?quote:Daarnaast moet er haast wel een 3G-chip (of iets dergelijks) in zitten, anders lijkt het me nogal een gemiste kans voor zakelijk gebruik.
Want? De service en prijzen van Nederlandse webshops zijn geweldigquote:Op woensdag 30 december 2009 09:28 schreef Renesite het volgende:
Bij het woord chinese webshop krijg ik al kippenvel
Maar dat kan nu met laptops toch ook niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:31 schreef nelisb het volgende:
Denk dat zakelijke gebruikers hem zeker onderweg willen gebruiken en niet alleen op locaties waar wifi is.
Dit lijkt mij afhankelijk van de schermverhoudingen en of content ook niet-fullscreen kan ivm mogelijke stretch.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk. Dat alle iPhone apps er gewoon op draaien en er iSlate-only apps bijkomen in de bestaande store.
In de randstad misschienquote:[..]
Waarom? Met wifi ben je toch een heel eind?
Dadelijk zie je islates met een 3rd party inet dongel, kan toch nietquote:Op woensdag 30 december 2009 12:44 schreef nelisb het volgende:
Dat kan nu met laptops ook niet, maar wat dat betreft is Apple vaak vooruitstrevend en denk ik dat ze het juist toevoegen.
Qua features wordt de vooruitstrevendheid van Apple nog wel eens overschatquote:Op woensdag 30 december 2009 12:44 schreef nelisb het volgende:
Dat kan nu met laptops ook niet, maar wat dat betreft is Apple vaak vooruitstrevend en denk ik dat ze het juist toevoegen.
Een 13" Quad-Core MBPquote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Jarno het volgende:
Overigens lijkt het erop dat de voorraden van de 13 inch MBP toch wat uit beginnen te dunnen. Zit nu op vakantie (in NL) en had op zich wel een MBP willen halen maar overal issie uitverkocht met verwachte levering begin tot half januari. Toch maar even wachten op de nieuwe dan...
Ik denk dat de snelle nu het basismodel wordt en dat er een nog snellere bijkomt. Plus een wat grotere HDD ofzo. Ik denk niet dat ze al naar nieuwe CPU's gaan in de 13 inch eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een 13" Quad-Core MBP![]()
Dan weet ik niet of ik me in kan houden.
Liev.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
A man can dream, J.
Net als ik droom om overmorgen 25 miljoen euro te hebben: krijgen de vaste Apple SC-ers van mij allemaal een iMac i7.
quote:Net als ik droom om overmorgen 25 miljoen euro te hebben: krijgen de vaste Apple SC-ers van mij allemaal een iMac i7.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
A man can dream, J.
Net als ik droom om overmorgen 25 miljoen euro te hebben: krijgen de vaste Apple SC-ers van mij allemaal een iMac i7.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
A man can dream, J.
Sinds wanneer zit T-mobile eigenlijk in de USquote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef nelisb het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)on-bij-t-mobile.html
Hmm.... dat wordt het een uitgeklede MB, zonder TB, USB, audio in/out display port, FW, SD, BT. Maar met een kek stylus houdertje incl multitouche stylusquote:Op woensdag 30 december 2009 13:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Qua features wordt de vooruitstrevendheid van Apple nog wel eens overschat.
"Zie german invasion" [/allo allo]quote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef nelisb het volgende:
Lang volgens mij.
Edit:
2002
Hello, world! VoiceStream Wireless officially becomes T-Mobile USA, launching service in California and Nevada. Even as the T-Mobile global brand debuts in the US, internationally acclaimed actress Catherine Zeta-Jones signs on as the global spokeswoman.
Bedankt, want voor 45 euro heb je al MobileMe.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja. Werkt prima. En je betaalt (veel) minder dan bij Apple.
Daar hou ik je aan!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hij is vandaag verstuurd, kan ik hem morgen verwachten of moet ik wachten tot zaterdag of maandag?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:42 schreef TwyLight het volgende:
LaCie Hard Disk by Neil Poulton 2 TB Extern 3,5 inch besteld
[ afbeelding ]
31 december is een normale dag idd.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij is vandaag verstuurd, kan ik hem morgen verwachten of moet ik wachten tot zaterdag of maandag?
(omdat het morgen 31 december is dus)
volgens mij geld 31e niet als vrije dag toch?
Nieuw lijkt me?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef jakkop het volgende:
Een-na-laatste generatie macbook voor 750 euro. Doen?
Niet een uitermate goede deal, is namelijk de standaardprijs voor die modellen.Bij Mail-a-mac zijn de nieuwe macbooks 879 euro, dus voor 130 euro grotere HD, snellere processor en langere accuduur(?).quote:Op woensdag 30 december 2009 16:07 schreef jakkop het volgende:
Nieuw inderdaad. Is niet voor mij overigens.
List view - Op 'Album' balk klikken bovenin en dan 'Album by Year' kiezen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef jakkop het volgende:
Ik wil graag mijn albums in iTunes eerst sorteren op artiest, en dan op jaar. Kan dat?
Dank. En kan het ook in Grid View/Coverflow?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
List view - Op 'Album' balk klikken bovenin en dan 'Album by Year' kiezen.
Ik heb net voor de kerst bij deze verkoper gekocht voor 61,99 USD. En na 12 uur had ik een mailtje met de code in mn mail zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:47 schreef KoekjesTwister het volgende:
Iemand ervaring met MobileMe via Ebay?
Gelukkigquote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
31 december is een normale dag idd.
Halve oplossing:quote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dank. En kan het ook in Grid View/Coverflow?
EDIT: Grid view is gelukt. Nu coverflow nog en ik ben een gelukkig mens.
Mwoah ik vind wel iets, er zitten ook wel rubberen nopjes al onder maar het rilt toch wel redelijk door.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef staticdata het volgende:
Iets van Rubber onder je HDD plaatsen zodat de trilling wordt gedempt?
Stukje vilt (wat je ook onder bankpoot doet om je vloer te beschermen) doet wonderen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef TwyLight het volgende:
Heb trouwens die HDD binnen,
Één nadeel: hij maakt dan wel geen geluid zoals aangeprezen, hij trilt (of hoe je het ook noemt, beetje zoals wat een kat doet) en kan hem daarom eigenlijk niet om hetzelfde bureau zetten als de iMac, er zit echter maar een heel kort usb kabeltje bij dus ik kan hem ook niet ergens anders neerzetten
Maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik zou niet weten of je daarmee je HDD spaart.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:11 schreef TwyLight het volgende:
Is het verstandig om het de optie "Plaats harde schijven in sluimerstand indien mogelijk" aan te zetten? of niet?
Als ik jou was zou ik eerder voor de (oudere) MX Revolution gaan, dezelfde funcies, nagenoeg zelfde design, voor de helft van de prijs: 50 euro in plaats van de 100 euro die je voor de performance mouse neertelt.quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef TwyLight het volgende:
Dacht zelf trouwens misschien aan deze:
Performance Mouse MX
Toch zeker een heel tientje op twee loten. Dus ik ga maandag weer gewoon werken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En, krijgen alle SC'ers een iMac 27" of is er geen jackpot gevallen?:P
50 euro op mijn 'decemberlot'. Don't quit your dayjob.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch zeker een heel tientje op twee loten. Dus ik ga maandag weer gewoon werken.
Hetzelfde allemaal!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Merry New Year.![]()
Helaas nog steeds geen miljonair.
hoe geef je die films nou zo weer?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef TwyLight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Clean install FTW
Zeker, en kan hem ook nog op list-view of coverflow zettenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:53 schreef fyah het volgende:
Thanks. Wel fijn zo'n overzicht op die manier
welke programma's draai je en valt daar vmware/parallolz onder?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:07 schreef nelisb het volgende:
M'n macbook is traag. Snow Leopard erop.
160 gig schijf waarvan 60 nog vrij is. Hij is van juni 2008.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Dit is mijn favoriete quote.quote:
quote:The same Asperger-y critics who dismissed the iPhone will focus on all that The Tablet doesn’t do and declare that this time, Apple really has fucked up but good. The rest of us will get in line to buy one.
zou met 2GB toch niet zo'n probleem mogen zijn.. Office 2008? Ik weet van mijn vader dat de 2004 erg traag kan maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef nelisb het volgende:
Draai office alles, safari, chrome, iLife09 en thats it eigenlijk wel.
Oja iTunes
Maar dat is Chrome, die is nog in 't Beta stadium.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:07 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb hier met Chrome, als ik op fok een YouTubevideo bekijk,dat de pagina daarna met scrollen helemaal schokt. Hij scrollt niet, maar schokt naar beneden, 1fps of zo.
Wel eens een schoonmaak tooltje gebruikt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
Office 2008.
Opstarten programma's duurt lang. Die stuiteren een eind raak voordat ze geopend worden.
Onyx, denk ik dat ie o.a. op doeltquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:47 schreef nelisb het volgende:
Nee nooit. Welke kan ik daarvoor gebruiken?
Yup, daarvoor kan je o.a. Onyx voor gebruiken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onyx, denk ik dat ie o.a. op doelt. Als die 't niet is, is het nog aan te raden
.
quote:
SSD & FireWire 800 Casing, Lijkt me eigenlijk een beter plan.:7quote:
quote:
Typo in je bronquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
SSD & FireWire 800 Casing, Lijkt me eigenlijk een beter plan.:7
Nee, ik wacht mee tot er een positief antwoord komtquote:Heeft iemand daar eigenlijk benchmarks van gezien?
Zijn ze eigenlijk niet eens uniek inquote:Want op een andere manier zou je de iMac/MacBooks/MacMini niet zelf kunnen uitbreiden zonder hem open te halen.
Je kan dacht ik "Moven" (Command key indrukken bij het rechtermuisklik menu ofzow) maar daar zit volgens mij nog een bug van in de Finder (Leopard), als de kopieer actie mislukt ben je ze beide kwijt. Ik weet niet of dit later nog bij (Snow) Leopard gefixt is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef TwyLight het volgende:
Is het mogelijk om in te stellen dat wanneer ik een bestand van de ene harde schijf naar een andere harde schijf verplaatst dat die hem dan ook echt verplaatst ipv kopieert?
Nu als ik dingen op een andere schijf zet moet ik het eerst slepen, en dan als die klaar is met overzetten moet ik ze nog verwijderen van de interne hdd
Mislukte move laat originele locatie onaangetast in SL. Wissen doet ie pas bij gelukte move.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan dacht ik "Moven" (Command key indrukken bij het rechtermuisklik menu ofzow) maar daar zit volgens mij nog een bug van in de Finder (Leopard), als de kopieer actie mislukt ben je ze beide kwijt. Ik weet niet of dit bij Snow Leopard gefixt is.
Dit is 1 van de grootste fouten in OSX.![]()
Ik lees in die link dat het gefixt is in 10.5.1, dus daar hoef je je niet echt meer zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan dacht ik "Moven" (Command key indrukken bij het rechtermuisklik menu ofzow) maar daar zit volgens mij nog een bug van in de Finder (Leopard), als de kopieer actie mislukt ben je ze beide kwijt. Ik weet niet of dit later nog bij (Snow) Leopard gefixt is.
Dit is 1 van de grootste fouten in OSX.![]()
Oeps, overheen gelezen. Had snel zitten googlen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik lees in die link dat het gefixt is in 10.5.1, dus daar hoef je je niet echt meer zorgen over te maken.
Er KAN niks misgaan. Je kunt inderdaad áltijd herstellen. Even blackra1n draaien, en binnen 1 minuut ben je jailbroken en is je simlock erafquote:Op zondag 3 januari 2010 12:36 schreef Svyatagor het volgende:
Goodie, ik heb mijn iPhone binnen. Was helemaal vergeten na die 2G verkocht te hebben wat een fijne apparaten het zijn. Software is ook veel sneller![]()
Ik heb'm via T-Mobile, mijn abbo gaat pas volgende maand in. Moet me erg inhouden om hem niet te jailbreaken en de simlock eraf te halen..ben bang dat er iets misgaat. Kun je eigenlijk altijd weer terug naar de officiele, gelockte firmware? Want ik heb straks toch T-Mobile.. Of moet je dan weer opnieuw activeren oid?
Die is te zwaar voor mn simpele MacBook.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Call of Duty 4 is er voor Mac, maar weet niet of je dan ook met een Windhoos PC kan joinen..
Donequote:Op zondag 3 januari 2010 13:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er KAN niks misgaan. Je kunt inderdaad áltijd herstellen. Even blackra1n draaien, en binnen 1 minuut ben je jailbroken en is je simlock eraf.
Ah ja natuurlijk, een nieuwe iPhone 3GS. Dan moet je niet rebooten inderdaad zonder een computer in de buurt. Soms moet je wel rebooten als je dingen uit cydia installeert, maar met een computer in de buurt kun je meteen weer blackra1nen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Done![]()
Moet alleen niet rebooten, want dan moet het zaakje schijnbaar weer opnieuw.
Mighty Mouse?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:13 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn muis van mijn imac scrolt niet mee. Krijg je een nieuwe of moet je deze voor garantie opsturen?
Ik zou zeggen gooi 'm weg en koop een Magic Mouse. Ik ben behoorlijk blij dat ik van de Mighte Mouse verlost ben. Kloteding.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:13 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn muis van mijn imac scrolt niet mee. Krijg je een nieuwe of moet je deze voor garantie opsturen?
Aanbeveling hier, topding!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
TK wegens overstap naar Time Capsule: Airport Extreme; model A1143; 802.11a/b/g/n; Gigabit; 1x WAN/3x LAN/1x USB; snel en makkelijk. Werkt nog perfect en geen gebruikssporen. Vraagprijs: 120 euro.
Interesse? PM!
Geweldig hij werkt weerquote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Mighty Mouse?
Leg een A4'tje op een plat oppervlak en ga er met je muisballetje hard (niet te hard) over heen en weer, geheid dat er veel vuil onder vandaan komt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:49 schreef jakkop het volgende:
Best raar dat Apple de optie een itunes-account zonder betalingsgegevens aan te maken al een tijd geleden verwijderd heeft, maar vervolgens een workaround op hun eigen website zit
Gelukt! Wat een kutklusje zeg.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:45 schreef Bafrokapper het volgende:
Iemand een idee hoe je de toetsenbord knoppen van de nieuwe macbook pro makkelijk kan verwijderen? Het knopje om het volume harder te zetten werkt niet echt lekker meer, als ik zeg maar op de onderkant van het knopje druk werkt hij niet.
Jij ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:17 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen Mac mannen & vrouwen
Een onwijs goed, gelukkig en gezond nieuwjaar!
Talquote:Op maandag 4 januari 2010 11:17 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen Mac mannen
Een onwijs goed, gelukkig en gezond nieuwjaar!
Oepsquote:
Lidquote:
Kun je hier checken, daar heb ik ook wel eens geheugen besteld.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:45 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn zus heeft een imac (mid 2007) met 1Gb aan geheugen (667mhz). Welk geheugen raden jullie mij aan om deze tenminste op te waarderen naar 2gb?
Link doet het hier niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kun je hier checken, daar heb ik ook wel eens geheugen besteld.
http://www.ec.kingston.com/ecom/config/mfrmod.asp
De legacy support voor oude hard-en software API's is dan ook de grootste oorzaker van het log houden van de windows kernel. Maar het is een keuze van Apple, dat wel. Tiger is nu bijna 5 jaar oud en sindsdien zijn macs overgestapt naar een volledig ander platform en zijn er veel dingen gebeurd in de ontwikkeling van software.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef magnifor het volgende:
Ik merk dat Tiger op mijn MacBook uit 2006 langzaam maar zeker onbruikbaar begint te worden. Bijna alle applicaties tegenwoordig eisen minimaal Leopard.
Dat heeft MS toch iets beter voor elkaar. Bijna alle applicaties die nu uitkomen werken ook onder XP.
Dat dus, enige reden dat ik deze topics nog lees.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:14 schreef fyah het volgende:
Ik heb trouwens wel zin in die nieuwe macbook pros die wrs eind januari komen. Nouja, de specs krijgen iig een update. Ik wil toch 500 GB interne disk hebben want een laptop met vereiste externe disk voor je muziek schiet anno 2010 zijn doel wel weer een beetje voorbij
Na dat ik mn iPhone gejailbreaked heb, werkt mn headset niet meer. Ik weet niet of er een verband is, maar het lijkt er wel op. Iemand hier eerder van gehoord?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er KAN niks misgaan. Je kunt inderdaad áltijd herstellen. Even blackra1n draaien, en binnen 1 minuut ben je jailbroken en is je simlock eraf.
Ik ben gewoon ongeduldig.quote:
God wat haat ik de naamgeving van Intel tochquote:
Je moet ondertussen echt raketgeleerde zijn om er iets van te snappen idd. Zelfs tabelletjes als op http://tweakers.net/nieuw(...)ore-familie-uit.html helpen niet meer.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
God wat haat ik de naamgeving van Intel toch
Serieus, zouden ze zelf begrijpen welke CPU's te hebben en hoe die allemaal heten?
Dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet ondertussen echt raketgeleerde zijn om er iets van te snappen idd. Zelfs tabelletjes als op http://tweakers.net/nieuw(...)ore-familie-uit.html helpen niet meer.. Die hele naamgeving is bedacht om het voor de consument zo ondoorzichtig mogelijk te maken lijkt het.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die hele naamgeving is bedacht om het voor de consument zo ondoorzichtig mogelijk te maken lijkt het.
Misschien hebben ze een voorbeeld genomen aan de updateschema's van Windows?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Tijn het volgende:
Inderdaad. En wat daar dan het grote voordeel van is, is voor iedereen een mysterie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |