Moonah er zaten misschien nog 6 slokken thee in haar beker en die moest ze opdrinken. We hebben het eerst leuk geprobeert met meetellen met de slokjes enzo, maar ze werd gewoon dwars en toen waren we het zat. Tot ze de thee op had, mocht ze niet van tafel. Ze had dus met 2 minuten klaar kunnen zijn, maar ze was ons echt aan het uitdagen. Steeds zeggen "ik ga nu drinken hoor mama" en dan alleen maar net doen alsof, een slok nemen en dan "per ongeluk" thee zo uit haar mond in haar nek laten lopen etc. Gewoon uitdagen dus. En aangezien ze daar de afgelopen weken al steeds mee bezig was, was dit de spreekwoordelijke druppelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:10 schreef Moonah het volgende:
Oh, wat lastig zeg, die dwarse peuters.
Het lijkt me moeilijk hoor, zo'n machtsstrijd Stiemie. Ik snap wel dat ze moet drinken ivm haar obstipatie, maar helpt het ook, dat ze anderhalf uur moet blijven zitten? Ik veroordeel je niet hoor, maar ik vraag het me af.
Beppie!Had je een mooi gebakje gemaakt?
![]()
Zeg, wat doet dat kind hier, dat is toch nog een baby????? Time fliiiiieeeees....
Nou wat dat betreft zijn we aan elkaar gewaagdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:19 schreef Moonah het volgende:
Stiemie, ik bedoelde het niet dat je je moet verantwoorden hoor. Ik vind het knap als je zo lang zo consequent kunt volhouden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze heeft het waarschijnlijk ook niet van een vreemde
Salie branden wordt vaak gedaan om een ruimte te reinigen van entiteiten. Interessante tip vanuit dat oogpunt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:28 schreef Memmel het volgende:
Iemand gaf mij de tip Anna d'f bed anders te zetten en salie te branden in
haar kamer. Nou ben ik niet zo van de zweverigen, maar ik ben alles bereid te proberen.
Zag vanavond ook dat haar knieholtes helemaal rood zijn. Eczeem?? Lijkt er wel op.
M'n meissie. Ik word soms gek van haar maar ik hou zo veel van haar en kan nog steeds uren naar haar staren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |