abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:07:01 #76
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_76311765
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Dat het een wat rustiger jaar mag worden met meer fok!

Cruella de sleurder??? Do tell!!

Ben ik een heel erge mama als ik zeg dat ik het even niet zo leuk vind met Anna? Al een paar weken weigert ze naar bed te gaan tenzij ik bij haar kruip of zij bij ons mag. Nou dat wil ik dus niet, dus elke avond is het hier een gil en krijspartij. En dan zit ik ook te huilen. Ik zie gewoon huizenhoog op tegen haar naar bed brengen terwijl het echt nooit een probleem was.

En in de ochtend gekrijs omdat ze haar kleren niet aanwip, omdat haar boterham kapot (lees: gesneden) is, haar broertje aan haar haar trekt of nog honderd redenen. En eten doet ze ook niet naast haar boterhammen.

Maaarrr: nobody fucks wizz memmel, dus ik ga er hard in in 2010!

Ze plast wel op de wc. Dat dan weer wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_76312869
Pfff Anna toch.
Hopelijk zit ze snel wat beter in haar vel nu de feestdagen over zijn en alles overal weer wat rustiger en regelmatiger word.

Sterkte
pi_76317955
Oeh Memmel heftig hopelijk is deze fase gauw weer over...
Fake it till you make it...
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:11:11 #79
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76319750
Beppie van nog geen 2 vroeg net om de pot, ze gaat er op zitten, zegt 'poep!' en had dus echt een poep gedaan

Memmel heftig is het als ze zo dwars kunnen zijn dat je het eigenlijk niet meer ziet zitten. Sterkte en ik hoop voor je dat het snel weer over is
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76320353
Beppie, knapperd .
pi_76321380
Wow Beppie goed zeg!

Memmel helaas allemaal heel herkenbaar Vanmorgen ook onder andere "ruzie" om een kapotte boterham, sloffen die niet aanmoesten en een boterham die ze neit zelf mocht smeren. En daarna heeft ze anderhalf uur (an-der-half uur!!!!) aan tafel gezeten omdat ze eerst haar thee moest opdrinken. Was gewoon een klein bekertje met fruitthee die ze altijd drinkt, maar nu weigerde ze dus en ze mocht niet van tafel af voordat ie op was aangezien drinken nu erg belangrijk is ivm obstipatie. Nou ja ze heeft het niet van een vreemde want ik weet dat ik zelf ook eens uuuuren aan tafel heb gezeten omdat ik mijn drinken niet op wilde drinken... Klein dwarskopje
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:10:01 #82
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76321518
Oh, wat lastig zeg, die dwarse peuters.
Het lijkt me moeilijk hoor, zo'n machtsstrijd Stiemie. Ik snap wel dat ze moet drinken ivm haar obstipatie, maar helpt het ook, dat ze anderhalf uur moet blijven zitten? Ik veroordeel je niet hoor , maar ik vraag het me af.

Beppie! Had je een mooi gebakje gemaakt?
Zeg, wat doet dat kind hier, dat is toch nog een baby????? Time fliiiiieeeees....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:14:40 #83
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76321641
Ja voor mijn gevoel is ze ook pas net 1 geworden ofzo maar bij de dreumesjes paste het nu écht niet meer
Ze raast als een wervelwind door het huis heen vanaf dat ze haar ogen opendoet tot wanneer ze in slaap valt. Stilzitten doet ze niet langer dan 10 seconden.
Ze kan overal bij en al kan ze er niet bij, schuift ze een stoel aan en zorgt ze dat ze er wél bij kan. Ze zegt zelf wat ze op haar brood wil, ze drinkt al lang uit gewone bekers en glazen en haar broers gaan een eindje voor haar om Ik hoef geen licht meer aan of uit te doen want ze is me altijd voor!
Ze is zó vermoeiend en ze luistert echt enorm slecht, ze loopt graag weg maar ze doet het altijd met een lach En ik zou niets aan haar willen veranderen
pi_76321709
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:10 schreef Moonah het volgende:
Oh, wat lastig zeg, die dwarse peuters.
Het lijkt me moeilijk hoor, zo'n machtsstrijd Stiemie. Ik snap wel dat ze moet drinken ivm haar obstipatie, maar helpt het ook, dat ze anderhalf uur moet blijven zitten? Ik veroordeel je niet hoor , maar ik vraag het me af.

Beppie! Had je een mooi gebakje gemaakt?
Zeg, wat doet dat kind hier, dat is toch nog een baby????? Time fliiiiieeeees....
Moonah er zaten misschien nog 6 slokken thee in haar beker en die moest ze opdrinken. We hebben het eerst leuk geprobeert met meetellen met de slokjes enzo, maar ze werd gewoon dwars en toen waren we het zat. Tot ze de thee op had, mocht ze niet van tafel. Ze had dus met 2 minuten klaar kunnen zijn, maar ze was ons echt aan het uitdagen. Steeds zeggen "ik ga nu drinken hoor mama" en dan alleen maar net doen alsof, een slok nemen en dan "per ongeluk" thee zo uit haar mond in haar nek laten lopen etc. Gewoon uitdagen dus. En aangezien ze daar de afgelopen weken al steeds mee bezig was, was dit de spreekwoordelijke druppel

Heb jij anders als leerkracht misschien tips Moonah? Ben wel benieuwd wat anderen in zo'n geval zouden doen
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:19:52 #85
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76321798
Stiemie, ik bedoelde het niet dat je je moet verantwoorden hoor. Ik vind het knap als je zo lang zo consequent kunt volhouden.

Ah TF, ze klinkt wel erg gezellig.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76321876
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:19 schreef Moonah het volgende:
Stiemie, ik bedoelde het niet dat je je moet verantwoorden hoor. Ik vind het knap als je zo lang zo consequent kunt volhouden.
Nou wat dat betreft zijn we aan elkaar gewaagd Ik kan dat gerust anderhalf uur volhouden zonder boos te worden en gewoon rustig te blijven herhalen dat ze eerst haar thee moet opdrinken
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:23:39 #87
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76321913
Ze heeft het waarschijnlijk ook niet van een vreemde
pi_76322518
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze heeft het waarschijnlijk ook niet van een vreemde
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:28:22 #89
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_76342536
Iemand gaf mij de tip Anna d'f bed anders te zetten en salie te branden in
haar kamer. Nou ben ik niet zo van de zweverigen, maar ik ben alles bereid te proberen.

Zag vanavond ook dat haar knieholtes helemaal rood zijn. Eczeem?? Lijkt er wel op.

M'n meissie. Ik word soms gek van haar maar ik hou zo veel van haar en kan nog steeds uren naar haar staren!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 3 januari 2010 @ 00:29:02 #90
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76344876
Was dat ook niet bij Mahre het geval dat ze moeilijk sliep omdat haar bed niet goed stond ofzo? Is zeker de moeite van het proberen waard dus!

Dubbel is dat he dat ze het ene moment het bloed onder je nagels vandaag halen en dat ze je het volgende moment weer helemaal kunnen laten smelten
  zondag 3 januari 2010 @ 00:53:55 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76345710
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:28 schreef Memmel het volgende:
Iemand gaf mij de tip Anna d'f bed anders te zetten en salie te branden in
haar kamer. Nou ben ik niet zo van de zweverigen, maar ik ben alles bereid te proberen.

Zag vanavond ook dat haar knieholtes helemaal rood zijn. Eczeem?? Lijkt er wel op.

M'n meissie. Ik word soms gek van haar maar ik hou zo veel van haar en kan nog steeds uren naar haar staren!
Salie branden wordt vaak gedaan om een ruimte te reinigen van entiteiten. Interessante tip vanuit dat oogpunt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 3 januari 2010 @ 00:58:04 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76345845
Vivi waar koop je dat soort salie dan? Of is het gewoon het keukenkruid?

(Linde klaagt nog steeds over "monsters" in haar kamer en laatst ook over "monsters" op andere plekken in huis. Ik vraag me wel eens af of ze nou gewoon een hele grote fantasie heeft of dat ze echt "iets" ziet. Laatst zei ze bv ineens "nee meneer niet slaan dat is niet lief!" terwijl ze gewoon bij ons de huiskamer stond Of ze zwaait ineens naar een "oma" die zij alleen ziet...)
  zondag 3 januari 2010 @ 01:00:38 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76345921
Het wordt "smudgen" genoemd en het wordt gedaan met witte salie.

Hier een linkje met wat uitleg.

http://www.nativeart.nl/VERH_smudgen.htm

Stiemie, ik denk dat het ook een beetje bij de leeftijd hoort, dat gedoe met monsters en dergelijke, maar ik ben er zelf van overtuigd dat kinderen heel erg mediamiek zijn. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke insteek van mij .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 3 januari 2010 @ 02:04:57 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_76347479
Anna zegt ook altijd oma gedag. Die heeft ze niet gekend en die leeft ook niet meer. Maar ik geloof wel dat ze haar voelt, dus ik ga daar ook gewoon in mee.

Ben net thuis van eerste hulp.... Anna d'r elleboog was uit de kom. Ze liep aan mijn hand, viel en ik trok haar op. Voelde me zo rot....

Ik zei net in de auto terug: sorry Anna dat mama je pijn deed. Toen zei ze: isse niet mama, is al over... Toen zei ik: je bent een goed mens Anna, dat je ma vergeeft. Zegt ze: neeheeee mama, Anna is een meissssje.
  zondag 3 januari 2010 @ 09:27:03 #95
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_76349655
Meisje Anna
En zo'n zondagarmpje kan zoals je ziet de beste overkomen Memmel

Stiemie, 1,5 uur geduldig herhalen dat ze d'r drinken moet opdrinken?? Respect!!

Cruella, nu al poepen op het potje, wat goed!

Hier ziet meneer vaak een krokodil in de tuin. Dan kijkt hij naar buiten kijken en roept: "Kijk, krokodil is nu weg, krokodil komt straks weer." En soms ineens "Daar is krokodil weer, dag krokodil!!" Hij is er verder niet bang voor.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 3 januari 2010 @ 10:40:12 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76350635
Memmel dat is schrikken zeg! Zowel voor jou als voor jou als voor Anna een dikke voor de schrik. Enneh Anna is een meisssje Let op dat haar elleboog nu wel een "zwakke plek" blijft hoor Memmel. Ik heb zelf eens mijn elleboog uit de kom gehad (iets met gymles enzo ) en ik heb nu meer kans dan daarvoor dat het nog eens gebeurt.

Fijn dat er meer kinderen zijn die dingen zien die er niet altijd echt zijn. Denk ook zeker dat fantasie meespeelt hoor, maar soms denk ik ook wel eens dat kinderen bepaalde dingen wel eerder/vaker dan wij zien.
pi_76352197
Memmel en Anna . Auw, hopelijk heeft ze er niet zoveel last van. Kan gebeuren dit soort dingen.

Mirte heb ik nog niet gehoord over dingen die er niet zijn... wat niet is kan nog komen natuurlijk.
pi_76355011
Memmel, dat heeft Morris ook ooit gehad toen ik zwanger was van Lis. Ik wilde hem aan zijn armpjes van de vloer trekken en toen was zijn pols uit de kom. Ik voelde me vreselijk, dacht eerst dat ik zijn arm gebroken had. Daarna is het nog een keer of tig gebeurd omdat zijn banden 'slap' waren ofzoiets. We hadden echt een abo op de eerste hulp. Maar nu lijkt hij eroverheen gegroeid

Hopelijk heeft ze er nu niet al te veel last meer van!

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 03-01-2010 17:28:59 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76356030
Gelukkig 2010 allemaal!!

Hier ook nog geen spookverhalen.

Arme memmel
Heeft Anna er nu nog last van? Je hoort vaak dat ze al snel weer de arm goed gebruiken..
En die peuterbuien zijn hier nog amper te vinden..
Stiemie, ik vind anderhalf uur volhouden echt knap! zo moeder, zo dochter..

Pepijn! Grote jongen!!
En die "mevrouw waarom vraagt jij dat allemaal aan mama?"

Cruella wat goed! Hier nog geen spoor van zindelijkheid..

Oud en nieuw gezellig met zijn drieen naar opa en oma geweest, 2 nachtjes gelogeerd en heerlijk gespeeld daar!
Chris heeft het vuurwerk ook gemist. Hij heeft heerlijk doorgeslapen. Al was het echt een herrie op de kamer (er werd vuurwerk op de straat voor het raam afgestoken). Maar geen kik. Overdag reageerde hij er eigenlijk ook weinig op, alleen af en toe een nonchalante "boem" en een vinger richting buiten.

Het hoesten blijft hier naar. Vannacht weer zonder zetpil geprobeerd, maar direct weer 3 flinke hoestbuien, terwijl met pil het maar 1 was. Dus ik geloof dat het spul wel iets doet.. Nu al een week aan de gang
  zondag 3 januari 2010 @ 14:55:24 #100
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_76359133
Bedankt voor de lieve woorden allemaal! Ik voelde me echt heel schuldig. En je moet dan ook een paar keer dat verhaal vertellen alsof je haar bewust mishandeld hebt. Ik snap wel dat ze daar terecht goed op letten, maar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')