Ja, ze heeft een nachtlampje dat 's nachts altijd aan is. Dat wil ze heel graag. Op vakantie is het lampje ook mee geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Heb je een lamp aan op haar kamer?
Mahre heeft sinds een half jaar ook een lampje 's nachts aan, iets wat niet te fel is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Heb je een lamp aan op haar kamer?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Vivi het volgende:
Stiemie, misschien moet je Linde een koekje uit het raam laten gooien voor het slapen en dan zeggen dat het Koekiemonster daar achter aan gaat.
In dat geval zou ik geen macriobiotische zemelenkoekjes gebruiken neequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:14 schreef Stiemie het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het eens voorstellen! We wonen wel in een flat. Wordt een koekje vanaf flinke hoogte geen moordwapen?
![]()
Yep, helaas, sinds be buisjes van begin november is het raak, is ze erg aan het kwakkelen geslagen. Gelukkig blijft ze meestal wel vrolijk, daar ligt het niet aan maar het is niet leuk als je weet dat je kind pijn heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef YPPY het volgende:
Die Mahre blijft wel bezig zo, hopelijk nu voor de laatste keer.
Ja, je kan ze beter opeten!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:37 schreef Stiemie het volgende:
Hmm mijn vriend vindt het raar om koekjes uit het raam te gooien![]()
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef poemojn het volgende:
Karin, hoe was het vandaag eigenljik op de peuterspeelzaal?
quote:
Ja, moet ik nog even uitzoeken. Ik denk op maandag. Ik PM er nog over.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef YPPY het volgende:
[..]Wanneer gaan de peuters carnavallen?
Het was goed! Het was leuk!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef poemojn het volgende:
Karin, hoe was het vandaag eigenljik op de peuterspeelzaal?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Karin, wat fijn dat het zo positief was. Heb je enig idee wanneer er jongens weggaan?
Arme Devin, die heeft het flink te pakken. Is Toby ook besmet?
Ja hij heeft nu een soepstengel maar die smaakt vies. tis ook ehct iets voor hem he! Ziek en nog kipnuggets willen eten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:07 schreef Kersjes het volgende:
Hmm, misschien toch het luierbroekje maar gaan proberen, dank voor de tip Stiemie!
MeNicole, misschien wat crackertjes, eventueel met kaas ofzo? Soepstengels, banaan, yoghurt??
Ah handig! Hoe heet het?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, het is gewoon paracetamol, alleen dan kleiner en met een smaakje. Maar volgens mij mag je op gewone paracetamol ook kauwen, mits je het goed naspoelt (met water).
En ik denk dat je het ook wel kunt fijnmaken en oplossen in water (of sap). Bij ibuprofen etc is het wel belangrijk dat het in 1 geheel in je maag komt, maar paracetamol is stukjes niet zo erg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |