abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76176031
Nijna, hoe was het met Mirte gisteravond? Snel moe, of werkte het even rustig op de kamer zijn een beetje?

Hier een heerlijk verkouden guppie. Snot en hoestbuien is vandaag het motto hier. Hij ligt nu in zijn bedje te hoesten, eens kijken of hij in slaap kan vallen.
Morgen waarschijnlijk maar een dagje vrij van het KDV.. En eens kijken of mams en paps vanavond (na 2,5 jaar) de bioscoop gaan halen
pi_76177290
Deepfreeze, ze was best moe gisteren en dan is ze ook zo vertrokken. Ik denk eigenlijk dat ze het gewoon nog wel nodig heeft dat dutje, maar ja soms denken peuters daar anders over...
Snotterige Chris . Veel plezier in de bios als jullie gaan...
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 22:11:46 #28
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_76198805
Agossie wat ligt Meike er lief bij
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_76211163
Wij hebben weer sneeuw dus we gaan zo maar eens even de (oude) slee (van mij) uitproberen
pi_76217859
Evenstar, gefeliciteerd met Arwen haar verjaardag! Alweer 4 jaartjes..
Hopelijk hebben jullie een fijne dag!

Hier nog steeds verkoudheidjes in huis. Inmiddels ben ik ook de pineut.. Maar gisteravond wel lekker naar de film geweest. Chris lag lekker laat in bed. De oppas had steeds gevraagd of hij naar bed wilde, en Chris antwoorde steeds met nee. Totdat de oppas het om kwart over 10 toch echt wel genoeg vond.
Alleen jammer van die hoestbui vannacht, we hebben zetpillen tegen de hoest, en dat lijkt wel iets te helpen. Maar deze hoestbui was echt naar. Duurde lang, en Chris nog half slapend, half huilend in bed. En we hebben nog niks gevonden dat echt goed helpt bij zo'n hoestbui waar hij in blijft hangen. Iemand hier nog tips? (hoofdeinde bed staat hoger, neusspray, wat drinken, rechtop houden etc al geprobeerd)
Dus lekker een dagje vrij van het KDV vandaag.
pi_76218410
Hieperdepiep voor Arwen! Al 4 jaar!! Geniet van je taart dametje!
Evenstar, proficiat met je grote griet!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76218440
DF, wat sneu dat Chris zo moet hoesten.
En zetpilletjes tegen hoest??
Beterschap hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76219643
moonah, Inderdaad zetpillen (balsoclase-E) speciaal voor kinderen van 1-3 jaar. Daar zit hetzelfde stofje in als in sommige hoestdrankjes. Maar dan dus via een andere weg. Zitten we niet met het gedwongen hoestdrankjes voeren. En op 2 zetpillen zouden ze een dag door moeten kunnen..
Andere hoestdrankjes hielpen ook nooit zo goed. Maar deze werkzame stof blijkbaar wel. Want Chris is net met een paar hoestjes gaan slapen, terwijl hij gisteren nog zijn meloen eruit hoestte
pi_76221525
Hier geen opblijver en overdag slaapt Damian ook nog erg veel. 2 a 3 uur in de middag en dan moet ik hem echt wakker maken, anders zou hij rustig nog een uurtje slapen.. 's ochtends tussen half 8 en 9 wordt hij wakker en hij gaat 's avonds tussen 7 en 8 naar bed.

Vervelend deepfreeze, maar als het lijkt te werken zou dat wel heel fijn zijn!
Ik weet niet wat voor soort hoest Chris heeft, maar Damian heeft op het moment echt een slijmhoest. Het blijft regelmatig in zijn keel hangen waardoor hij een hoestbui krijgt. Ik laat het Damian uitspugen en dat helpt wel.

Evenstar, gefeliciteerd met je kleine grote meisje!
pi_76222450
Damian is ook een lekkere slaper!

Het is een droge hoest. Ik denk omdat hij door zijn verkoudheid veel door zijn mond ademt.
Ik heb zelf grote amandelen, daardoor moet ik bij een beetje irritatie al snel hoesten. Ik begin zo langerzamerhand te denken dat Chris ook die amandelen geerfd heeft..
  woensdag 30 december 2009 @ 15:26:17 #36
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_76223249
wat is uitverkoop toch heerlijk.
Heb echt mega veel gekocht voor 125 euro. Ongeveer 25 kledingstukken (broeken/jurkjes/shirtjes.truien). En alles in de maten die ik wou en hoefde niet eens te zoeken. Met 1,5 uur uit en thuis.

Hier ook gehoest en gesnotter!
Ik geef ze dan een weekje zo'n tussikind siroopje en meestal is het dan weg.
pi_76223349
Hm sorry deepfreeze, dan weet ik het ook niet. Maar ik zal voor je hopen dat het snel over is.

Dat klinkt goed KP! Speedshoppen.
Zijn de dames er ook blij mee?
  woensdag 30 december 2009 @ 15:33:29 #38
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_76223570
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef appelsap het volgende:
Hm sorry deepfreeze, dan weet ik het ook niet. Maar ik zal voor je hopen dat het snel over is.

Dat klinkt goed KP! Speedshoppen.
Zijn de dames er ook blij mee?
Geen idee, die zijn op het kdv
  woensdag 30 december 2009 @ 16:20:36 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76225563
arwen, gefeli met je 4e verjaardag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76232268
KP speedshoppen, goede zaken gedaan zo te lezen.

Deepfreeze, geen tips. Hopelijk snel van de hoest af!

Arwen 4 alweer

Mirte viel net aan tafel in slaap, snel toetje erin gelepeld en in bed gelegd... Geen middagslaapje hakt er toch wel in
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 20:21:08 #41
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_76235522
Het heeft weer gesneeuwd en dat vind Milo erg jammer. "Ik hou niet zo van sneeuw". En ik zag mezelf al zo heerlijk ravotten met mijn kleine boef
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 30 december 2009 @ 20:25:34 #42
108648 cattie
lieve moeder
pi_76235753
Gefeliciteerd Arwen!

Jammer Slaapmeisje.

Ive is nu brutaal aan het worden. Zo zei hij gisteren tegen mij: hou je bek op! Gelukkig kon ik mijn lachen inhouden en hem streng toespreken. Hij zei het zo grappig.
  woensdag 30 december 2009 @ 20:30:10 #43
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76236017
dank jullie allemaal, een echt kleutertje nu , tot snel weer in het kleutertopic! en ik probeer hier nog gewoon bij te houden

Het feest was iig volgens eigen zeggen een vet cool mega superfeest, ze is strontverwend, heeft gewoon haar ding kunnen doen, heeft zelfs haar taart geproeft * trosterdetrots is*
Ik ben helemaal kapot, dus morgen maar opruimen
Maar dat snoetje, en nu ligt ze uitgeteld op bed
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76236453
Wat klinkt dat fijn evenstar! Een echt feest met taart voor je meisje! Nog gefeliciteerd!

Cattie lastig he soms om niet te lachen Linde heeft de peuterpubertijd de laatste dagen ook echt ontdekt helaas. Gisteren schreeuwde ze toen ik haar toesprak:"Jij mag niet praten mama!" en toen mijn vriend haar uit bed wilde halen gilde ze "Dat mag niet! Dit is mijn kamer!" Pff lijkt soms wel een echte puber...
pi_76236667
Arwen gefeliciteerd! Ik zag in een ander topic een heel mooi taartje! Hopelijk was het ook lekker!

Ik had onverwacht een heeel kort werkdagje. Ik werd om 9.15 uur gebeld door het kdv of ik Mahre ajb kwam halen. Ze had 38.6 en zat alleen maar te zitten en moest huilen omdat een ander kindje een standje kreeg. Dus meteen maar de huisarts gebeld omdat koorts en loopoor niet samengaan. Nu heeft ze een antibiotica kuurtje gekregen. Vanmiddag liep de koorts ineens op tot 39.9! Wasff schrikken want dat heeft ze nog nooit gehad. Gelukkig zakte het na een zetpilletje weer keer naar 37.2! Had zo met haar te doen want ze zat zichzelf duidelijk in de weg.
  woensdag 30 december 2009 @ 20:47:39 #46
108648 cattie
lieve moeder
pi_76236921
Beterschap voor Mahre.
pi_76241214
Mijn peuter groeit

Pepijn is in een half jaar tijd wel 6!!!! centimeter gegroeid en met nu maar liefst 85!!! centimeter...

Ja ja we zijn van de onderste lijn van de bv.com curve af, en we zitten zowaar weer tussen de lijntjes van de curve op het CB ipv eronder.

Dat hij maar 200gram aangekomen is in die zelfde tijd was dan wel weer goed voor 10 minuten discussie...
En omdat meneer zijn cognitieve functies even aan het uitsloven was op de wijkverpleegkundige hebben we daar nog 20 minuten extra gezeten... Conclusie... energie gestoken in lengte groei en cognitieve ontwikkeling ipv gewichtsgroei (ja duhhhh!!! ) Alles prima en qua cognitieve ontwikkeling en taalvaardigheid op het niveau dat hij met de 4-jaars controle zou moeten hebben... we moesten maar vooral zo door gaan, en niet achterover leunen met opvoeden ... Nee, ik stop hem nu 1,5 jaar in een hokje tot hij weer op schema loopt
Was echt het grootste licht van een wijkverpleegkundige die maar bezig bleef... ik kwam echt alleen voor wegen en meten en voor de groeicurve. Daarna wel nog even met de cb-arts staan kletsen die gelukkig een stuk minder moeilijk over alles deed "wat fijn dat hij weer wat gegroeid is en wat kletst ie lekker, geniet er maar van"

meest geweldige opmerking van vandaag "mevrouw waarom vraagt jij dat allemaal aan mama?"
en op de vraag of hij even een torentje kon bouwen "ik KAN wel een toren bouwen, maar dat WIL ik niet"
pi_76252443
Hihi Pepijn, groot gelijk hoor als je niet wil wil je niet!

En die discussies altijd op het CB Zolang je zelf geen zorgen hebt lijkt mij dat er niets aan de hand is toch?
  donderdag 31 december 2009 @ 11:09:07 #49
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76255998
Volgens mij was de oudste van popples gisteren ook jarig DUs nog proficiat

En pepijn woohoooooooooo goed man je gaat arwen nog inhalen vent
Wat een gedoe toch telkens bij dat CB, al vind ik een cb een goed iets, maar soms ook argh.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 31 december 2009 @ 11:57:49 #50
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_76257817
Wat fijn, P_iglet !
Groot nieuws !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')