Wat bezielt het sommige mensen om pas na 08:00 uur uit bed te komen rollen? Dan heb je toch totaal geen doel in je leven? Oké, sommige mensen werken op onregelmatige tijden en halen anders de benodigde vijf uur slaap niet, die zijn het vergeven. Maar wat zijn er een hoop mensen die de kantjes ervan af lopen zeg.
Afgelopen maand hadden we een stagiair die zich regelmatig versliep en pas om 08:30 uur kwam aankakken.

Mensen, er is in deze tijd echt geen ruimte in de maatschappij voor dit soort lapzwansen. Ik denk dat het komt omdat wij wel èrg verwend zijn met de vrij korte werkdagen en maar liefst twee dagen weekend.
Bij ons begint de werkdag om 06:00 uur, in principe moedig ik mijn werknemers dan ook aan om op dat tijdstip aanwezig te zijn. Voor sommige is dit niet reëel omdat zij ver moeten reizen, die beginnen dus om 07:00 uur. Wij werken dan door tot een uur of 18:00, 19:00, afhankelijk van hoe druk het is.
Bovendien, de mens is een werkdier, we hebben per week echt maar maximaal één dag rust nodig om fris de nieuwe werkweek in te gaan. De zaterdag zou gewoon weer een officiële werkdag moeten worden.
Luiheid wordt de ondergang van de mens.