abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76217599
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat de zekeringen slijten, ben zelf ook elektricien net als jij .

Het is dat die dingen voor minder dan jouw vraagprijs ebay verlaten dat ik deze aanbieding aan me voorbij laat gaan.
Nee, als ze op ebay zo goedkoop weggaan moet je zeker niet meer uitgeven. Maar het is pas een bod, die 10euro op ebay. Kan me ook nauwelijks voorstellen dat iemand echt een werkende Fluke 177 voor dat geld gaat verkopen, maar laat me graag van het tegendeel overtuigen.
pi_76218655
Ze zijn toch verplicht de bod te accepteren? Ik was ook niet van plan die van 10 euro te nemen, zal wel defekt zijn, maar neem nou de 2e URL die ik plaatste, 100 euro vraagt ie ervoor en dat vind ik een schappelijke prijs. Ah, er komen nog meer aanbiedingen.

Echt haast heb ik niet, ik vind de meetapparatuur die ik heb maar prut, zijn goedkope dingen en een Fluke is goed spul, komt ook proffesioneler over en kan ik denk ik wel voor alles gebruiken itt tot mijn goedkope prutmeetapparatuur.
pi_76218862
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ze zijn toch verplicht de bod te accepteren? Ik was ook niet van plan die van 10 euro te nemen, zal wel defekt zijn, maar neem nou de 2e URL die ik plaatste, 100 euro vraagt ie ervoor en dat vind ik een schappelijke prijs. Ah, er komen nog meer aanbiedingen.

Echt haast heb ik niet, ik vind de meetapparatuur die ik heb maar prut, zijn goedkope dingen en een Fluke is goed spul, komt ook proffesioneler over en kan ik denk ik wel voor alles gebruiken itt tot mijn goedkope prutmeetapparatuur.
Hoe het zit met bieden op ebay weet ik niet. Kan me haast niet voorstellen dat je elk bod maar aan te nemen hebt, maar ach, het is amerikaans dus alle gekke dingen zullen wel mogelijk zijn.
Die tweede link lijkt wel in orde, maar ik geloof eerder dat de aanbieder in de VS zit en je dus je borst nat kan maken voor verzendkosten. Met 20-30euro verzendkosten wordt het verschil met mijn 177 toch wel klein......en dan nagenoeg ongebruikt tegen gebruikt maar goed.
pi_76219573
Dit begint slowchat te worden, en dit terwijl je nog meer spullen probeert te verkopen, kunnen we ff in PM verder praten?
pi_76234085
35inc voor de iPAQ
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_76234286
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef SolidasRock het volgende:
Die Fluke, daar heb ik wel interesse in. Echter toen ik erop ging googlen zag ik ergens staan dat er 2 zekeringen soms vervangen moeten worden bij deze model ter waarde van ongeveer 45 euro per stuk en dat ze gecallibreerd moeten worden? http://cgi.ebay.nl/Fluke-(...)?hash=item2a036813f9
Heel ff offtopic

Zekeringen hoeven haast nooit vervangen te worden, alleen als je echt domme dingen ermee gaat doen. Calibratie moet bij alle meters, alleen bij hele goedkope niet, want die zijn toch niet nauwkeurig genoeg. Verder zijn veel dingen in amerika nu eenmaal goedkoper dan hier, maar vergeet de invoerheffingen niet
quote:
Hoe kom je eraan want ik zie dat ze op ebay voor echt belachelijk weinig geld weggaan zoals voor 10 euro. http://cgi.ebay.nl/FLUKE-(...)?hash=item19b8d4731a
als je de aanbieding leest zijn er nog 5 dagen te gaan en is de minimumprijs nog niet behaald, wordt er niet meer geboden, dan hoeft hij hem ook niet te verkopen
pi_76238668
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef zquing het volgende:

[..]

Heel ff offtopic

Zekeringen hoeven haast nooit vervangen te worden, alleen als je echt domme dingen ermee gaat doen. Calibratie moet bij alle meters, alleen bij hele goedkope niet, want die zijn toch niet nauwkeurig genoeg. Verder zijn veel dingen in amerika nu eenmaal goedkoper dan hier, maar vergeet de invoerheffingen niet
[..]

als je de aanbieding leest zijn er nog 5 dagen te gaan en is de minimumprijs nog niet behaald, wordt er niet meer geboden, dan hoeft hij hem ook niet te verkopen
De spelregels zijn blijkbaar veranderd sinds de tijd dat ik nog aktief op ebay was.

Die calibratie, volgens jou moet het en volgens TS niet.
pi_76239429
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

De spelregels zijn blijkbaar veranderd sinds de tijd dat ik nog aktief op ebay was.

Die calibratie, volgens jou moet het en volgens TS niet.
om de 10 jaar oid, hangt af van je fluke, al vertrouw ik de mijne gewoon nogsteeds en dat ding is volgens mij ook al een jaar of 15
pi_76246380
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:52 schreef Osramp het volgende:

[..]

Deal done
De W900i is me nog iets te groot, heb er ook geen haast mee dus laat deze aan me voorbij gaan.
Verzending en betaling van de Amaryllo regelen we per PM.
Deal rond!
Thanks voor PM.
PM back.

Komt goed
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_76251127
Wat is je vraagprijs voor de 250GB? Want snap het verhaal niet helemaal...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_76252474
quote:
Op donderdag 31 december 2009 02:17 schreef Dengaman het volgende:
Wat is je vraagprijs voor de 250GB? Want snap het verhaal niet helemaal...
¤25,- is de prijs voor de 250GB in behuizing. Het verhaal is dat een ander interesse heeft in de HDD's los, zonder de behuizing. Ik wil niet achterblijven met de behuizing, dus daar ging het over. De 250GB gaat dus los niet weg onder de ¤25,-, dan doe je zelf maar iets leuks met die casing.
pi_76252587
IK heb wel interesse in de behuizing misscien, maar hij is niet compleet?
IK mis een stukje snoer naar de adapter en een usb-usb kabeltje

Quanta costa incl. verzending? Is dat brievenbuspost?
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_76252656
Niet om dit topic te kapen maar ik heb evt nog een gps ontvanger liggen als die van osramp verkocht is en er nog interesse is.

BT-308
http://www.pocketgpsworld.com/globalsat-bt308.php
pi_76263495
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:04 schreef nachtdier3 het volgende:
IK heb wel interesse in de behuizing misscien, maar hij is niet compleet?
IK mis een stukje snoer naar de adapter en een usb-usb kabeltje

Quanta costa incl. verzending? Is dat brievenbuspost?
Alleen de casing los, dus zonder HDD? Dan ga ik kijken wat ik met Sjechov kan afspreken. In elk geval is alles compleet, anders had ik het wel gezegd in de OP. Heb het niet op foto gezet om het overzichtelijk te houden.
pi_76263550
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:12 schreef fransbreda het volgende:
Niet om dit topic te kapen......
Doe dat dan ook niet!
pi_76263635
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef zquing het volgende:
35inc voor de iPAQ
pi_76267792
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef zquing het volgende:
35inc voor de iPAQ
Overheen gelezen in de mobiele layout
35incl genoteerd. Prijzen echter excl verzenden, en dit is nog wat karig voor een prima toestelletje.
pi_76268264
PM naar Slechov voor de 250GB(zonder casing) en 100GB HDD.
PM naar nachtdier3 voor de casing zonder HDD.
  donderdag 31 december 2009 @ 16:43:32 #44
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_76269616
pm terug
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_76270348
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef Osramp het volgende:

[..]

Overheen gelezen in de mobiele layout
35incl genoteerd. Prijzen echter excl verzenden, en dit is nog wat karig voor een prima toestelletje.
echt geen 35inc

zullen we er dan 40 van maken?
pi_76271123
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:03 schreef zquing het volgende:

[..]

echt geen 35inc

zullen we er dan 40 van maken?
Laat me er even 1(of 2) nachtje over slapen.
pi_76277551
Heb je die zilveren Zyxel nog liggen?
So we just called him Fred too
pi_76279550
quote:
Op donderdag 31 december 2009 21:09 schreef Cothen het volgende:
Heb je die zilveren Zyxel nog liggen?
Oeps. Die flikkerde me vanmiddag uit het rek en bevolkt nu de recycling container.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:42:41 #49
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_76288330
Osramp: laatste bod, 27,50 incl, maar dan houd toch wel echt op
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 10:42:07 #50
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_76317706
Laat ik op de Fluke 177 een bod doen van ¤ 50,-
Of je dat serieus neemt is een andere vraag maar mijn budget is op dit moment niet groter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')