Steiffe?quote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef Paul het volgende:
TS heeft hoe heet die ziekte ook alweer dat je steeds moe bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU!
Pfeiffer?quote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef Paul het volgende:
vijver.quote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef Paul het volgende:
Jaquote:
Mr.Cooper werd naast Drinky wakker.quote:
Wacht eens even, jij bent er weerquote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef Paul het volgende:
Als ik uit ben geweest, word ik ook altijd vroeg wakker. Zal wel door de drank komen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:16 schreef afcajos het volgende:
TS is een zwakkelingik lag vannacht half 5 compleet uitgeteld bezopen in bed en was er gewoon weer om 11 uur uit.
Eens, ik word sowieso altijd om half 11-11 uur wakker op een vrije dag. Als ik uitga en compleet bezopen om 6 uur erin ga, als ik thuis blijf en film kijk en om 2 uur erin ga en als ik vroeg (uurtje of 11) erin ga. Altijd 11 uur wakker.quote:Op zondag 27 december 2009 17:16 schreef afcajos het volgende:
TS is een zwakkelingik lag vannacht half 5 compleet uitgeteld bezopen in bed en was er gewoon weer om 11 uur uit.
En het nog grappig vinden ook dat je halve dag na de klote isquote:Op zondag 27 december 2009 17:39 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Haha, mijn record was vorige week maandag.
17.30 :p
ik kon ook niet slapen,ging ik maar even games,toen keek ik op de klok en toen zag dat het 06:30 wasquote:Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Dawwa het volgende:
Ging vannacht om 05.30 naar bed, kwam er vandaag 15.00 uit.....voel me dan zo kut, hele bioritme naar de tering
Als je niet weet waarover je het hebt, waarom blijf je dan niet weg? Wat je zegt slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef banaantjeEE het volgende:
net en pas hebben dezelfde betekenis in de context waar je ze in gebruikt. Dus gelieve één van de twee te schrappen.
quote:Op zondag 27 december 2009 17:16 schreef afcajos het volgende:
ik lag vannacht half 5 compleet uitgeteld bezopen in bed en was er gewoon weer om 11 uur uit.
Dat weet jij niet, ik heb nog een tussendoor dutje gedaanquote:Op zondag 27 december 2009 22:28 schreef donthate het volgende:
Slotje want hij is niet NET wakker meer dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |