Ik stopte met lezen...quote:Op zondag 27 december 2009 16:44 schreef ManianMan het volgende:
De juwelier had vandaag open....
Nee, ik koop geen straatwaar. Ik koop bij een juwelier waarbij ik een certificaat van echtheid kan krijgenquote:Op zondag 27 december 2009 16:44 schreef 9611Niels het volgende:
Moet je even bellen met DubbelFriss.
Verder valt het je niet op dat het nogal gay is?quote:Op zondag 27 december 2009 16:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat zijn lelijke kettingen![]()
[ afbeelding ]
Deze maar dan in het goud
Gay? Wat is gay aan een ketting?quote:Op zondag 27 december 2009 16:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Verder valt het je niet op dat het nogal gay is?
quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef Lano het volgende:
Door die negert heb ik trek in een Magnum
Gay niet perse maar als je dan toch je achterbuurtachtergrond wilt adverteren kan je net zo goed 'pauper' op je voorhoofd laten tatoeëren.quote:Op zondag 27 december 2009 16:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Verder valt het je niet op dat het nogal gay is?
Mensen die mensen met juwelen om gelijk de grond in stampen en vergelijkingen maken met achterstandswijken, pauper of kans jongerenquote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gay niet perse maar als je dan toch je achterbuurtachtergrond wilt adverteren kan je net zo goed 'pauper' op je voorhoofd laten tatoeëren.
quote:
quote:
Ik begrijp z'n allochtone taalgebruik niet eensquote:
whutquote:Op zondag 27 december 2009 16:44 schreef ManianMan het volgende:
De juwelier had vandaag open en ik had toch al genoeg geld gespaard g
zelfs jouw topics zijn makkelijker te begrijpen o.usquote:
quote:
kijk die eerste foto danquote:Op zondag 27 december 2009 16:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gay? Wat is gay aan een ketting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |