Geldt niet alleen voor OS in mijn ogen. Ook voor EK en wk.quote:Op zondag 27 december 2009 16:41 schreef Netsplitter het volgende:
Diegene die het meest consistent zijn moeten naar een OS.
Diegene die dat niet zijn hebben dus pech.
Ja, en?! Gaat me niet alleen om schaatsen. Moet voor alle sporten gelden.quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef mitt het volgende:
Ja, dan gaan de onderdelen tussen 3 landen. Leuk voor het mondiale beeld. Dan wordt er bij de volgende olympische spelen niet meer geschaatst.
En dan
Misschien best een goed idee.
Wordt het dan niet zo goed als onmogelijk om de wereldberkercompetitie te winnen?quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef Barca het volgende:
Je moet dan als land (bijvoorbeeld Nederland) niet aan het begin van het seizoen kiezen voor slechts enkele deelnemers aan een wereldbekercompetitie. Nee, iedere wedstrijd andere sporters.
En dat, als je wilt dat schaatsen verdwijnt bij de OS dan moet je zoiets invoerenquote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef mitt het volgende:
Ja, dan gaan de onderdelen tussen 3 landen. Leuk voor het mondiale beeld. Dan wordt er bij de volgende olympische spelen niet meer geschaatst.
Dan heeft het dus niets meer met een WK te maken.quote:Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef franklop het volgende:
En klaag je dan ook als er 200 Chinezen meedoen aan het WK tafeltennis?
Snelste seizoentijd. Of meeste aantal punten behaald in een wedstrijd.quote:Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wordt het dan niet zo goed als onmogelijk om de wereldberkercompetitie te winnen?
Natuurlijk niet!quote:Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef franklop het volgende:
En klaag je dan ook als er 200 Chinezen meedoen aan het WK tafeltennis?
Niet mee eens.quote:Op zondag 27 december 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan heeft het dus niets meer met een WK te maken.
Ja dan kunnen we de voetbalcompetitie ook wel omgooien, elke week andere clubs met andere elftallenquote:Op zondag 27 december 2009 16:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Snelste seizoentijd. Of meeste aantal punten behaald in een wedstrijd.
Hij mag niet in een schaatstopic gevoerd worden. Terecht, omdat het niet alleen voor schaatsen geldt. Je moet er toch over kunnen praten, vind ik.quote:Op zondag 27 december 2009 16:48 schreef mitt het volgende:
Zo zijn er nog tig sporten waar het niet werkt.
Zullen we deze discussie afsluiten?
De voetbalcompetitie is geen plaatsing voor een eindtoernooi.quote:Op zondag 27 december 2009 16:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we de voetbalcompetitie ook wel omgooien, elke week andere clubs met andere elftallen
Wat verschilt zo'n WK dan van een NK in China? Niets toch. Dus doet het er ook totaal niet toe.quote:Op zondag 27 december 2009 16:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Snelste seizoentijd. Of meeste aantal punten behaald in een wedstrijd.
[..]
Natuurlijk niet!
[..]
Niet mee eens.
De aanwezigheid van 1 Jap? Ik wil gewoon de beste sporters. Ongeacht hun nationaliteit. Ik vind het niks dat iemand van een land niet meedoet ten koste van een prutser uit een ander land. Topsport houdt in dat je deelnemers hebt die een topprestatie kunnen leveren.quote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat verschilt zo'n WK dan van een NK in China? Niets toch. Dus doet het er ook totaal niet toe.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom absurd? Waarom niet te realiseren? Wat is er moeilijk aan het maken van een wedstrijdschema met de beste 24 sporters van een seizoen? Wat is er raar aan een conclusie dat als je topsport wilt, dat je dan de beste sporters laat deelnemen en niet een of andere vriendelijke recreant?
Als het gaat om clubtoernooien, zoals CL voetbal, dan inderdaad meer teams van 1 land. Dus, bijvoorbeeld veel Spaanse, Italiaanse en Engelse clubs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:02 schreef Wombcat het volgende:
Als je naar de beste seizoenstijden kijkt, dan krijg je lekker veel Canadezen en Amerikanen aan de start: die zetten een snelle tijd neer in Calgary of SLC.
Veldrijden wordt dan ook leuk, dan wordt het echt een open belgisch kampioenschap.
Hoe wil je het dan trouwens met teamsporten doen? Mogen landen dan meer teams afvaardigen.
Voor de breedte van de sport is het leuker als er meer verschillende landen meedoen. Zoals het nu is geregels, slaat het wel eens een beetje door.
En daar ben ik het dus niet mee eens! Ik vind het bespottelijk. Het is ook niet alleen met de OS zo, maar ook met EK's en wk's! Op de wk afstanden schaatsen heb je ook een maximum van zo veel schaatsers per land en niet de beste zo veel schaatsers per afstand! Ook dan heb je weer die skate-offs, kruisjes, beschermde sterretjes, enz.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:25 schreef Oidale het volgende:
Je hebt in principe gelijk Barca, maar in ruil voor de breed gedragen charme die de OS heeft lever je gewoonweg in op het topsportgehalte. Dat kun je vervelend vinden, maar dat brede karakter is wel datgene dat de OS voor de meerderheid extra glans geeft.... dus ja je hebt een punt, maar het is nu eenmaal een logisch gevolg van hoe men dergelijke toernooien het liefste ziet.
Ja, dat vind jij. En heel veel andere mensen vinden dat niet. Tja...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Barca het volgende:
[..]
En daar ben ik het dus niet mee eens! Ik vind het bespottelijk. Het is ook niet alleen met de OS zo, maar ook met EK's en wk's! Op de wk afstanden schaatsen heb je ook een maximum van zo veel schaatsers per land en niet de beste zo veel schaatsers per afstand! Ook dan heb je weer die skate-offs, kruisjes, beschermde sterretjes, enz.
Inderdaad. En daarover worden we het nooit eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:31 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij. En heel veel andere mensen vinden dat niet. Tja...
En daarom moet je gewoon stoppen om daar constant op terug te komen. Je merkt dat niemand het met je eens is, dus laat het zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarover worden we het nooit eens.
Nee, Het is mijn mening en daar blijf ik voor uit komen zo lang de situatie niet anders is. Ik scheld jou toch niet uit?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
En daarom moet je gewoon stoppen om daar constant op terug te komen. Je merkt dat niemand het met je eens is, dus laat het zitten.
Oh is dat opeens dé criteriaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, Het is mijn mening en daar blijf ik voor uit komen zo lang de situatie niet anders is. Ik scheld jou toch niet uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |