SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi dan liever die vriendin eraf.quote:Op zondag 27 december 2009 16:35 schreef opgebaarde het volgende:
arme drommel
spring van een flatgebouw
De vriendin van TS is Marlousquote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef 9611Niels het volgende:
De vriendin van de TS:
[ afbeelding ]
Ofquote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef 9611Niels het volgende:
De vriendin van de TS:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef 9611Niels het volgende:
De vriendin van de TS:
[ afbeelding ]
Kan je best gelijk in hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 16:39 schreef sinadO het volgende:
Waarom eigenlijk dat 'zanger' ervoor? Is dat omdat het zó slecht is dat mensen anders niet in de gaten hebben dat ie probeert te zingen?
Whehe, is dat de zus vanquote:
Inderdaad, ongeveer hetzelfde als de dj voor dj [insert willekeurige dj], om maar aan te geven dat ze plaatjes draaien.quote:Op zondag 27 december 2009 16:39 schreef sinadO het volgende:
Waarom eigenlijk dat 'zanger' ervoor? Is dat omdat het zó slecht is dat mensen anders niet in de gaten hebben dat ie probeert te zingen?
Kan ook zijn vanwege het IQ van de doelgroep.quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kan je best gelijk in hebben.
Zelfde geldt voor al die DJ dingessen. Verduidelijking in de naam.
quote:Op zondag 27 december 2009 16:41 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Inderdaad, ongeveer hetzelfde als de dj voor dj [insert willekeurige dj], om maar aan te geven dat ze plaatjes draaien.
Nu geloof ik het niet meerquote:Op zondag 27 december 2009 16:52 schreef Likeabridge het volgende:
Het ergste is dat de vriendin in kwestie Marloes heet(en nee, het is niet die josti uit die clip "hee marlous, wil je met me onder de douche)
quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef 9611Niels het volgende:
Pics van Marloes om te kijken of ze op Marlous lijkt
Dat zelfs normaal uitziende meiden zanger Rinus leuk vinden stemt mij droevig.quote:
dit dusquote:
Hee dankjewelquote:
Het is anders een best bekend nummer!quote:Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hee dankjewelDat liedje kende ik nog niet man !!
Et was een grapje manquote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Het is anders een best bekend nummer!
Misschien dat je deze dan ook wel leuk vindt:
Jeweettochquote:Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et was een grapje man![]()
Ik ben al enkele maanden fan van zanger rinus
Dan is de klacht niet gegrond, iemand die Diana heet is automatisch ook fan van Therapy?quote:Op zondag 27 december 2009 16:52 schreef Likeabridge het volgende:
Het ergste is dat de vriendin in kwestie Marloes heet(en nee, het is niet die josti uit die clip "hee marlous, wil je met me onder de douche)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |