Nee, sorry. Buiten het feit dat ik m'n collectie vooral wil verkleinen, zit er niks voor me tussenquote:
Je hebt PMquote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef HobinRood het volgende:
Ik zou graag deze dvd's overkopen.
Punch-Drunk Love
Blade Runner Extended Edition
Cloaca
Collateral
Scarface
The Ring
Phone Booth
voor 15euro ?
Ik kan ze eventueel vandaag of morgen al komen ophalen in Nijmegen.
Deze zijn verkocht.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef HobinRood het volgende:
Ik zou graag deze dvd's overkopen.
Punch-Drunk Love
Blade Runner Extended Edition
Cloaca
Collateral
Scarface
The Ring
Phone Booth
voor 15euro ?
Ik kan ze eventueel vandaag of morgen al komen ophalen in Nijmegen.
Samen voor 11 euro inclusief? Je kunt er als je wilt nog eentje bij zoeken (kost je dan alleen de vraagprijs), of ik drie of vier dvd's in één envelop doe maakt voor de verzendkosten namelijk niet uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef MesaJJB het volgende:
Children of Men (2-disc SE)
Shrek 2
The Incredibles (2-disc SE met sleeve)
Deze drie gaan het worden
Vooruit, dan wil ik The Sentinel er nog wel bij. PM de gegevens maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Samen voor 11 euro inclusief? Je kunt er als je wilt nog eentje bij zoeken (kost je dan alleen de vraagprijs), of ik drie of vier dvd's in één envelop doe maakt voor de verzendkosten namelijk niet uit.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:55 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Vooruit, dan wil ik The Sentinel er nog wel bij. PM de gegevens maar.
Lucky Luke is een tekenfilm jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gremlins en taxi trilogy!
Laten we zeggen, 10 inc?
En is die lucky luke tekenfilm ofzo?
Dat wist ik niet precies, maar ik was al bang voor zoiets. Aan de andere kant heeft het natuurlijk geen zin om te verkopen als ik er uiteindelijk 3 euro aan over hou (en er ook nog energie in moet steken)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Taxi trilogy is nieuw, nog net geen 10tje!
Nja laat maar dan, ik zie er vanaf
Succes met de verkoop verder!
Jup, snap ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb je gelijk in!
Maar ik denk dat mij ook wel begrijpt?
Deze zijn ook wegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef MesaJJB het volgende:
Children of Men (2-disc SE)
Shrek 2
The Incredibles (2-disc SE met sleeve)
The Sentinel
You're welcomequote:Op woensdag 13 januari 2010 08:50 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
En ze lagen gistermiddag al heel netjes in de brievenbus. Bedankt
En je voorstel voor de prijs is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:46 schreef ZuAndy het volgende:
Hier interesse in Natural born killers, Pulp fiction en Eternal sunshine of the spotless mind!
Haha, ik zat te denken aan deze:quote:
Je hebt PMquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, ik zat te denken aan deze:
Austin Powers - Goldmember
Austin Powers - The spy who shagged me
Gremlins
Hitler, the Rise of Evil
Hell's Kitchen
Ik Omhels je met Duizend Armen
School of Rock
Thirteen
Maar ik moet eerst even wachten op m'n salaris denk ik, krijg ik begin februari
De OP is nog actueel, aangezien de stapel van Moira niet verkocht isquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Wellicht handig als je even een nieuwe OP in het topic zet met de actuele lijst.
Dan plaats ik hem wel in de OP..
Die hele stapel is nog beschikbaar. Vraagprijs voor het geheel is ¤26,50, daar bovenop komt nog verzending à ¤6,75. Totale vraagprijs is ¤33,25. Ik wil best wat onderhandelen, maar gezien de prijzen al best laag liggen, is die ruimte niet enormquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:38 schreef Prada2005 het volgende:
Regio 2
Austin Powers - Goldmember
Austin Powers - The spy who shagged me
Gremlins
Hellraiser
Men in Black 2 (2-disc)
Mission: Impossible 1
Mission: Impossible 2
Mission: Impossible 3
Saw
Saw 2
20 euro inclusief geboden voor deze titels indien nog beschikbaar
Je hebt PMquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef Fom het volgende:
De seizoenen van The A-Team lijken me wel vet, waar in Nijmegen woon je dan kan ik ongeveer inschatten waar ik heen zou moeten voor 15 euro kom ik ze ophalen.
Had je net een weekje eerder moeten zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Die wilde ik vanwege jeugdsentiment.
Jammer.
Jazekerquote:
Ik heb 'm niet eens gekekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik blijf lachen om het feit dat je een baywatch dvd had
*gratis kick*
Dat ligt eraan of je de kartonnen hoes van de Taxi Trilogy erbij wilquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gremlins en Taxi trilogy, wat is je prijs nu voor deze 2 toppers samen?
Ik wil graag meedenken, maar dat schiet echt niet op. Er gaat bijna 7 euro vanaf, dus dan hou ik 5,75 over voor vier dvd's. Da's niet eens 1,50 per dvd. Ze zijn volgens mij al niet schrikbarend duur, maar dan schiet verkopen wel erg slecht op. Ik bedoel het niet verkeerd, maar zou je zelf voor zo'n prijs verkopen? Voor veertien euro hebben we een deal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wil 10, jij wil 15. Laten we er 12.50 van maken
De Ultimate Editions met nieuwe keepcase (inhoudelijk hetzelfde) staan voor 12 euro per stuk op Bol dus om nou te zeggen dat ze veel te duur zijn, daar ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:26 schreef jeweetwel88 het volgende:
ik ga even iets proberen voor je james bond dvd's
allemaal voor 25 euro, zit wel stuk onder je vraagprijs maar vind 4 euro zelf te duur.
Dat lijkt mij ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef YoshiBignose het volgende:
35,- incl. voor alle james bonds en dan hoef ik tomorrow never dies niet. Lijkt me een goede deal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |