Nee inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben ook weer thuis, niet veel gemist zo te zien
Wat ben je toch een schatje!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:04 schreef Guard het volgende:
nou ik zal effe iets na je posten, anders loopt het weer dood bij jou
Je hebt mijn plaats in Breda overgenomen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:06 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos is er ook weer vanuit Breda
Vandaag wel ja, morgen en overmorgen jammer genoeg ook. Daarna twee dagen vrijquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt mijn plaats in Breda overgenomen?
Hehe. Ik ben er zondag pas weerquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:09 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vandaag wel ja, morgen en overmorgen jammer genoeg ook. Daarna twee dagen vrij
Lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:13 schreef Guard het volgende:
Ik gooi even wat films op de usb stick en ga lekker op de bank hangen
Aaaargh! Ik wil ook schaatsen zien.. nouja, dan maar FOK!kenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga eten, daarna op mijn bedje naar schaatsen kijken én (!) ik ga wederom mijn studiemateriaal erbij houden.
Ik vind het wel fijne tijdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Aaaargh! Ik wil ook schaatsen zien.. nouja, dan maar FOK!ken
Ahhquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Niet als je moet werken tot 23.00 uur
Beetje vergelijkbare situaties dus, want ik studeer nog fulltime, maar mijn vriend werkt fulltime en heeft een vaste baan..quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:31 schreef Stuurloos het volgende:
Bij ons is het meer zo van a) ik verdien net te weinig, b) mijn vriendin studeert nog, dus van haar salaris moet ik het ook niet hebben en c) intentieverklaring van mn werkgever voor een vast contract kan ik wel op mn buik schrijven, want die geven ze hier niet. Natuurlijk kunnen onze ouders garant staan, maar ik wil het het liefst zelf doen.. even afwachten tot volgende week donderdag na gesprek met hypotheekadviseur van ING
Bij mij hetzelfde ja, 110.000 zeiden ze aan de tel. bij de ING.. das natuurlijk niet genoeg, dus hopen op wat familiaire ondersteuningquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbare situaties dus, want ik studeer nog fulltime, maar mijn vriend werkt fulltime en heeft een vaste baan... Maarja veel meer dan 1 ton hypotheek kan ie (volgens mij) niet krijgen.. dus kopen is geen optie op het moment, en huren is hier in de omgeving heel schaars en erg prijzig.
Heeft ie vast contract? Want als dit wel zo is, kun je hoogstwaarschijnlijk veel meer krijgen.. Ik verdien per 4 weken ook niet al te veel, maar kan door oa het vaste contract wel een heel stuk meer krijgen..quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbare situaties dus, want ik studeer nog fulltime, maar mijn vriend werkt fulltime en heeft een vaste baan... Maarja veel meer dan 1 ton hypotheek kan ie (volgens mij) niet krijgen.. dus kopen is geen optie op het moment, en huren is hier in de omgeving heel schaars en erg prijzig.
Ik ben zomaar een beetje aan het kijken, want het zou alles behalve slim zijn om nu uit huis te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oeh!Al iets leuks gezien?
Welke stad/plaats heeft je voorkeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |