Nee inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben ook weer thuis, niet veel gemist zo te zien
Wat ben je toch een schatje!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:04 schreef Guard het volgende:
nou ik zal effe iets na je posten, anders loopt het weer dood bij jou
Je hebt mijn plaats in Breda overgenomen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:06 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos is er ook weer vanuit Breda
Vandaag wel ja, morgen en overmorgen jammer genoeg ook. Daarna twee dagen vrijquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt mijn plaats in Breda overgenomen?
Hehe. Ik ben er zondag pas weerquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:09 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Vandaag wel ja, morgen en overmorgen jammer genoeg ook. Daarna twee dagen vrij
Lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:13 schreef Guard het volgende:
Ik gooi even wat films op de usb stick en ga lekker op de bank hangen
Aaaargh! Ik wil ook schaatsen zien.. nouja, dan maar FOK!kenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga eten, daarna op mijn bedje naar schaatsen kijken én (!) ik ga wederom mijn studiemateriaal erbij houden.
Ik vind het wel fijne tijdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Aaaargh! Ik wil ook schaatsen zien.. nouja, dan maar FOK!ken
Ahhquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Niet als je moet werken tot 23.00 uur
Beetje vergelijkbare situaties dus, want ik studeer nog fulltime, maar mijn vriend werkt fulltime en heeft een vaste baan..quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:31 schreef Stuurloos het volgende:
Bij ons is het meer zo van a) ik verdien net te weinig, b) mijn vriendin studeert nog, dus van haar salaris moet ik het ook niet hebben en c) intentieverklaring van mn werkgever voor een vast contract kan ik wel op mn buik schrijven, want die geven ze hier niet. Natuurlijk kunnen onze ouders garant staan, maar ik wil het het liefst zelf doen.. even afwachten tot volgende week donderdag na gesprek met hypotheekadviseur van ING
Bij mij hetzelfde ja, 110.000 zeiden ze aan de tel. bij de ING.. das natuurlijk niet genoeg, dus hopen op wat familiaire ondersteuningquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbare situaties dus, want ik studeer nog fulltime, maar mijn vriend werkt fulltime en heeft een vaste baan... Maarja veel meer dan 1 ton hypotheek kan ie (volgens mij) niet krijgen.. dus kopen is geen optie op het moment, en huren is hier in de omgeving heel schaars en erg prijzig.
Heeft ie vast contract? Want als dit wel zo is, kun je hoogstwaarschijnlijk veel meer krijgen.. Ik verdien per 4 weken ook niet al te veel, maar kan door oa het vaste contract wel een heel stuk meer krijgen..quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbare situaties dus, want ik studeer nog fulltime, maar mijn vriend werkt fulltime en heeft een vaste baan... Maarja veel meer dan 1 ton hypotheek kan ie (volgens mij) niet krijgen.. dus kopen is geen optie op het moment, en huren is hier in de omgeving heel schaars en erg prijzig.
Ik ben zomaar een beetje aan het kijken, want het zou alles behalve slim zijn om nu uit huis te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oeh!Al iets leuks gezien?
Welke stad/plaats heeft je voorkeur?
Ik wil niet meer weg uit Tilburg, al te vaak verhuisd voor studie en werk dat ik nu lekker in het midden van Brabant wil blijvenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zomaar een beetje aan het kijken, want het zou alles behalve slim zijn om nu uit huis te gaan
Breda/Tilburg
Dat kan ik mij dan voorstellenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik wil niet meer weg uit Tilburg, al te vaak verhuisd voor studie en werk dat ik nu lekker in het midden van Brabant wil blijven
Lekker divers dan, hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef Stuurloos het volgende:
Ook nog 9 mnd in A'dam gewoond en 18 mnd in Leiden
Zeg dat wel.. A'dam was mij te druk en Leiden is erg leuk om te winkelen, oud en gezellig centrum. Geef mij maar het bourgondische Brabantquote:
Mja, daar kan ik mij wel in vindenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. A'dam was mij te druk en Leiden is erg leuk om te winkelen, oud en gezellig centrum. Geeft mij maar het bourgondische Brabant
Klopt, en dan heb ik liever deze drukte. Woonde in A'dam Oost bij het Oosterpark op 15 tramminuten van Leidseplein, tegenover een coffeeshop, dus daar komen ook ongure types op af.. Voordeel was de Dappermarkt (beste markt van NL), die zat op 5 minuten lopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daar kan ik mij wel in vindenHier kan het ook wel druk zijn, maar dat is een heel ander soort druk
Ik ben niet zo'n A'dam kenner, dus dat scheelt, haha. Ik vind overigens Den Haag wel leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:43 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Klopt, en dan heb ik liever deze drukte. Woonde in A'dam Oost bij het Oosterpark op 15 tramminuten van Leidseplein, tegenover een coffeeshop, dus daar komen ook ongure types op af.. Voordeel was de Dappermarkt (beste markt van NL), die zat op 5 minuten lopen
Ik vind Utrecht leuk, doet me meer aan Brabant denken dan Den Haag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n A'dam kenner, dus dat scheelt, haha. Ik vind overigens Den Haag wel leukGeen idee waarom; is een gevoel denk ik.
Jep, hij heeft sowieso al een vast contract sinds zijn 20e ofzo? Hij is nu 25. Misschien moeten we toch maar eens een afspraak bij de Rabobank gaan maken, gewoon eens even kijken wat we kunnen.. Thnx voor de tip.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heeft ie vast contract? Want als dit wel zo is, kun je hoogstwaarschijnlijk veel meer krijgen.. Ik verdien per 4 weken ook niet al te veel, maar kan door oa het vaste contract wel een heel stuk meer krijgen..
Utrecht moet ik nog meer ontdekkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht leuk, doet me meer aan Brabant denken dan Den Haag.
Tegenwoordig kun je starterssubsidies krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jep, hij heeft sowieso al een vast contract sinds zijn 20e ofzo? Hij is nu 25. Misschien moeten we toch maar eens een afspraak bij de Rabobank gaan maken, gewoon eens even kijken wat we kunnen.. Thnx voor de tip.
Erg leuk stappen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Utrecht moet ik nog meer ontdekken
Moet je doen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jep, hij heeft sowieso al een vast contract sinds zijn 20e ofzo? Hij is nu 25. Misschien moeten we toch maar eens een afspraak bij de Rabobank gaan maken, gewoon eens even kijken wat we kunnen.. Thnx voor de tip.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tja.. een auto is een auto. Daarom ben ik blij met mn Fiatje Seicento 1.1 Sportingquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
1 ton hypotheek en dan wel een Audi S3 willen rijden?
goed bezig, weg uit deze bout stadquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond
Zo bedrijf uit breda naar tilburg verhuisd de hele dag![]()
Dus vandaar al de hele dag niet gepost
Die zijn relaxed! Daar kun je echt prima mee hoekenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja.. een auto is een auto. Daarom ben ik blij met mn Fiatje Seicento 1.1 Sporting![]()
Als ik naar mezelf kijk, kan ik een hypotheek van 180.000 aan, maar das incl me overuren, bij de Rabobank. Zonder overuren ongeveer 140.000. In me eentje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Juist, bochtje in zn 3 en gassenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Die zijn relaxed! Daar kun je echt prima mee hoeken!
inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
goed bezig, weg uit deze bout stad
Ja inderdaad, was een paar maanden geleden bij zo'n kerel voor een woning en kreeg toen van die aardige man dat ik bij de Royal Bank of Scotland een hypotheek konden krijgen van ongeveer 7 ton.. Die man toch maar even gevraagd of ie wel goed wijs is...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk, kan ik een hypotheek van 180.000 aan, maar das incl me overuren, bij de Rabobank. Zonder overuren ongeveer 140.000. In me eentje.En dan is de Rabobank nog een moeilijke btw.. Die gaan liever iets safer zitten, dus lager..
goed te begrijpen, tis dat ik hier werk en mn vriendin in Bavel woont anders was ik hier ook liever weggeblevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaadvond al erg dat ik dat bordje breda voorbij moest rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |