Ik krijg al hoofdpijn als ik wiet ruikquote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach drugs is een groot woord, heb zelf nog nooit aan de harddrugs gezeten. Blowen af en toe moet kunnen...
Die draait pas 7 januari.. mijn vriend was ook al in de veronderstelling dat ie al draaide :/. Gekkigheid. Maar wij gaan er sowieso heen, lijkt me leukquote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Stuurloos het volgende:
Iemand al naar Sherlock Holmes geweest of van iemand gehoord offie goed is? Wil er eigenlijk wel naar toe
Wat bezielt zo iemand?quote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Stuurloos het volgende:
Meisje had 3,5 buisje GHB ingenomen, tja.. dat gaat op een gegeven moment mis he, gelukkig hebben collega's en ik BHV en de rest was er ook zo.. apart ja om dr zo vastgebonden en zo goed als weg op de brancard afgevoerd te zien worden.
Het ruikt euh..... nogal uitgesproken ja, maar ik heb daar alleen maar last van als ik niet meedoequote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik wiet ruik
quote:
Damit bin ich einverstandenquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Guard het volgende:
[..]niet over iets beginnen als je het verhaal niet kunt/wilt afmaken
nee geen grappenquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Guard het volgende:
[..]niet over iets beginnen als je het verhaal niet kunt/wilt afmaken
CODMW2quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen komt dat ene PS3 spel dat zo populair is (waarvan ik de naam telkens vergeet) binnen. Zal het vriendje wel blij zijn morgen
.
Heb jij morgen fijn tijd om iets voor jezelf te gaan doen...quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen komt dat ene PS3 spel dat zo populair is (waarvan ik de naam telkens vergeet) binnen. Zal het vriendje wel blij zijn morgen
.
Mn broertje heeft met kerst de Special Edition van Assassins Creed 2 gehad met zo'n 'pop' erbij..quote:Op maandag 28 december 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat mompel je?
Call of Duty Modern Warfare 2 ofzoiets is het toch?
dat is het helemaalquote:Op maandag 28 december 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat mompel je?
Ik heb dat spel ook gehda voor kerst, topkeuze hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat mompel je?
heb hem al uitgespeeldquote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik heb dat spel ook gehda voor kerst, topkeuze hoor!
Hij is wel erg kort ja, nu maar bezig op Veteran maakt het wel een stuk leuker.quote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb hem al uitgespeeld
ben bezig met de co-ops
moet zeggen co-op, de eerste 3 zijn makkelijk alleen (of jah, lastig op veteran)quote:Op maandag 28 december 2009 22:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hij is wel erg kort ja, nu maar bezig op Veteran maakt het wel een stuk leuker.
Uitgespeeld op Veteranquote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet zeggen co-op, de eerste 3 zijn makkelijk alleen (of jah, lastig op veteran)
alleen die sluipmissie dat je naar dat dorp moet is bijna niet te doen alleen op veteran
Lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:02 schreef automatic_ het volgende:
Jongens... Ik heb twaalf uur geslapen
Das 12 uur te weinigquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik zesquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:02 schreef automatic_ het volgende:
Nu pas wakker?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef Stuurloos het volgende:
Ja, ook net wakker en zo maar eens douchen
Sliep pas laat en werd wakker van de sms van mn vriendin om 11.15, dus toen maar langzaam uit bed gedruppeld..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu pas wakker?Ik ben bij m'n ouders, dan ben ik altijd vroeg op (mijn ouders hanteren "23u naar bed 8u op en dan doen we niet zachtjes" principe.. mwuh).
Ik wil dat de pakketjesdienst kohoomt.
je won de oudejaarsloterij?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef styliste het volgende:
Ik ben al weer een paar uur aan de klus maar mèn wat heb ik heerlijk gedroomd vannacht...
Met wat dan? Een mooie kerel ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:02 schreef styliste het volgende:
[..]
De loterij wel ja, of zoiets, maar dan zonder geld
Zoietsquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:03 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Met wat dan? Een mooie kerel ofzo?
Spamsletje zal eens aan het werk gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welkom terug! Misschien is er nu ook weer hoop voor dit topic....![]()
.
Ik lag gisteren om 19.30 in mijn bed en ik dacht; Krijg toch allemaal de klerequote:
Dat denk ik al dagenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lag gisteren om 19.30 in mijn bed en ik dacht; Krijg toch allemaal de klere
Ben ook weer thuis, niet veel gemist zo te zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik ben weer thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |