Jij snapt hetquote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn appelbeignets ook het lekkerst
Welles, maar niet te veel, want dan komen ze er op de verkeerde plek weer uitquote:
Nietusquote:Op maandag 28 december 2009 18:05 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Welles, maar niet te veel, want dan komen ze er op de verkeerde plek weer uit
Ik wil er ook naar toequote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Stuurloos het volgende:
Iemand al naar Sherlock Holmes geweest of van iemand gehoord offie goed is? Wil er eigenlijk wel naar toe
nee ken hem zelfs nog eens niet hahaquote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Stuurloos het volgende:
Iemand al naar Sherlock Holmes geweest of van iemand gehoord offie goed is? Wil er eigenlijk wel naar toe
Nog niet eens gehoord dat ie in de bios draait.. Klinkt opzich wel goed. Maar ik heb geen idee eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Stuurloos het volgende:
Dan eet ik die van jullie wel op. (mocht me dat niet lukken dan heeft de hond ook oudjaars voedsel)quote:Op maandag 28 december 2009 17:33 schreef Guard het volgende:
Dus Nint: 3 oliebollen minder halen, Auto_, Kid en ik hoeven er geen
Te Koop wegens uitslag loterij: Penthouse met zwembadquote:Op maandag 28 december 2009 20:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nog niet eens gehoord dat ie in de bios draait.. Klinkt opzich wel goed. Maar ik heb geen idee eigenlijk
Mijn appartement is weer netjes op ordeAlleen ik heb wel een lekkage ontdekt
![]()
Hopelijk word er Maandag iets aan gedaan. Das weer een nadeeltje van penthouse wonen
In dat geval houd ik m zelfquote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef Nint het volgende:
[..]
Te Koop wegens uitslag loterij: Penthouse met zwembad
Zoiets?
Wat is er allemaal gebeurd dan?quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef Stuurloos het volgende:
Anders was het hectiek alom net hier op het werk..politie.. ambulance.. mn benen wegen nu 100 kg
quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef Stuurloos het volgende:
Anders was het hectiek alom net hier op het werk..politie.. ambulance.. mn benen wegen nu 100 kg
3,5 buisjequote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Stuurloos het volgende:
Meisje had 3,5 buisje GHB ingenomen, tja.. dat gaat op een gegeven moment mis he, gelukkig hebben colelga's en ik BHV en de rest was er ook zo.. apart ja om dr zo vastgebonden en zo goed als weg op de brancard afgevoerd te zien worden.
Oef, wat bezield zo'n meisjequote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Stuurloos het volgende:
Meisje had 3,5 buisje GHB ingenomen, tja.. dat gaat op een gegeven moment mis he, gelukkig hebben collega's en ik BHV en de rest was er ook zo.. apart ja om dr zo vastgebonden en zo goed als weg op de brancard afgevoerd te zien worden.
Ah een ervaringsdeskundigequote:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Nint het volgende:
[..]
Ah een ervaringsdeskundige
je gebruikt het vaker? (Dan rest nog de vraag, was ze gisteren wakker toen je haar zoende?
)
[..]
je gebruikt het vaker? (Dan rest nog de vraag, was ze gisteren wakker toen je haar zoende?
)
[..]
)
Ach drugs is een groot woord, heb zelf nog nooit aan de harddrugs gezeten. Blowen af en toe moet kunnen...quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft nog nooit 'drugs' gebruikt op alcohol en sigaretten na en zal er ook nooit aan gaan beginnen.
ehm LOLquote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Nint het volgende:
[..]
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |