Nu pas wakker?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef Stuurloos het volgende:
Ja, ook net wakker en zo maar eens douchen
Sliep pas laat en werd wakker van de sms van mn vriendin om 11.15, dus toen maar langzaam uit bed gedruppeld..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu pas wakker?Ik ben bij m'n ouders, dan ben ik altijd vroeg op (mijn ouders hanteren "23u naar bed 8u op en dan doen we niet zachtjes" principe.. mwuh).
Ik wil dat de pakketjesdienst kohoomt.
je won de oudejaarsloterij?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef styliste het volgende:
Ik ben al weer een paar uur aan de klus maar mèn wat heb ik heerlijk gedroomd vannacht...
Met wat dan? Een mooie kerel ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:02 schreef styliste het volgende:
[..]
De loterij wel ja, of zoiets, maar dan zonder geld
Zoietsquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:03 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Met wat dan? Een mooie kerel ofzo?
Spamsletje zal eens aan het werk gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welkom terug! Misschien is er nu ook weer hoop voor dit topic....![]()
.
Ik lag gisteren om 19.30 in mijn bed en ik dacht; Krijg toch allemaal de klerequote:
Dat denk ik al dagenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lag gisteren om 19.30 in mijn bed en ik dacht; Krijg toch allemaal de klere
Ben ook weer thuis, niet veel gemist zo te zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik ben weer thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |