echt onwijs zwaar en ik ben nog steeds het regime aan het verzwaren tot ze als lammetjes uit mijn hand eten, en een nieuw koud biertje brengen zonder dat ik erom hoef te vragenquote:
ah, dus je hebt nog een jaartje of 300 te leven?quote:Op zondag 27 december 2009 19:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt onwijs zwaar en ik ben nog steeds het regime aan het verzwaren tot ze als lammetjes uit mijn hand eten, en een nieuw koud biertje brengen zonder dat ik erom hoef te vragen
quote:Op zondag 27 december 2009 19:01 schreef Klonk het volgende:
bweeh, verjaardagsvisite, dag topgear enzo
Lekkerquote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, dus je hebt nog een jaartje of 300 te leven?
ik bedoel, voordat je dat voor elkaar hebt...
Maar vooral volhouden
Ik ga voor mezelf een lekker koud biertje pakken. Hertog Jan. Jij ook een?
ze hebben zich wel handig binnengeluld, klonkette viert d´r verjaardag niet, dus komen ze ook niet op verjaardagsvisite maar gewoon op bezoekquote:
ik ben positief ingesteld. Weet je toch?quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker
300 jaarDat vind ik met mijn meiden nog redelijk postitef ingeschat
* BrandX passed Klonk snel ook een biertje toequote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef Klonk het volgende:
mag ik het biertje aannemen, weet nu al dat ik wat alcohol nodig ga hebben om vanaaf door te komen, en ze gaan natuurlijk weer veels te laat weg
dankquote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX passed Klonk snel ook een biertje toe
ik heb best medelijden met je, ook al omdat die Limbo's gewoon niet te verstaan zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef Klonk het volgende:
mag ik het biertje aannemen, weet nu al dat ik wat alcohol nodig ga hebben om vanaaf door te komen, en ze gaan natuurlijk weer veels te laat weg
ik wil het eigenlijk nog niet weten. Derde kerstdag en eten vind ik nooit zo'n gelukkige combinatie.quote:
ik zit hier te dineren met het restant aan toastjes en bijbehorend spul van de kerstdagenquote:
ik hou het denk ik maar bij het biertje alleen. De broodjes van vanmiddag drijven nog in mijn maag..quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zit hier te dineren met het restant aan toastjes en bijbehorend spul van de kerstdagen
Met een biertje
ah kijk, ik heb geen lunch genuttigd vanmiddagquote:Op zondag 27 december 2009 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou het denk ik maar bij het biertje alleen. De broodjes van vanmiddag drijven nog in mijn maag..
Met 2, je hebt het goed getyptquote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef Klonk het volgende:
zit nu alleen te twijfelen of het nu met 1 of 2 s-en is
2quote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef Klonk het volgende:
zit nu alleen te twijfelen of het nu met 1 of 2 s-en is
jaaah, maar wat voor eten?quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef friemelaar het volgende:
Van 't eten...
zoerbij, dan gaat het wel weer
Hmmm, is ook lekker...quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef BrandX het volgende:
lol, ik had ook de restjes van gister en eergister. Dus vooral veel toastjes met allerlei zooi
Kaasjes, salades en salami![]()
En ik buik uit met bier
jah dat was mijn klacht ook alquote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef friemelaar het volgende:
't was hier een beetje stilgevallen geloof ik![]()
slechts 3 pagina's sinds wij gingen eten...
quote:Op zondag 27 december 2009 20:28 schreef BrandX het volgende:
maar goed, ik kap er maar mee, voordat ik een ban krijg van Klonk of HW
quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef friemelaar het volgende:
't was hier een beetje stilgevallen geloof ik![]()
slechts 3 pagina's sinds wij gingen eten...
biekskequote:
Laat me raden... er kwamen er een paar achter dat er nog gegeten moest wordenquote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]is rustig geweest.
hoe komt dat toch zo ineens
sssst kleine potjes hebben grote orenquote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef biekske2009 het volgende:
Friemel en ik hebben geheime code ontdekt die de jeugd niet snapt
quote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sssst kleine potjes hebben grote oren
En ik heb veel buikspierenquote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sssst kleine potjes hebben grote oren
welk zwaar weekeindequote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef friemelaar het volgende:
Is de rest allemaal uitgeteld na dit zware weekeinde
ACTIE
Mooie analyse ..quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef BrandX het volgende:
nou volgens mij wordt Symphonic door zijn kids geteisterd, Klonk door zijn visite, wordt Fles uitgewoond door zijn filmpjes op zijn computer, heeft MPG moeite om zich in te lezen met de huidige snelheden en is WOK weer gevlucht na het zien van deze KSC postsnelheden. En verder zijn ze gewoon wat anders doen. Ofzo. Weet ik het.
Dan lig ik wsch ook al te bedquote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Straks als de kleintjes (ahum) in bed liggen
Oei, da's verhipte vroegquote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan lig ik wsch ook al te bedAangezien ik morgen om half zes weer naast mijn mandje moet staan
OpenOffice een optie ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme ik word echt doodziek van office 2007
waar zit in Excel Data > filter > AutoFilter?
't moest verboden worden... opstaan midden in de nachtquote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan lig ik wsch ook al te bedAangezien ik morgen om half zes weer naast mijn mandje moet staan
Zit dat niet onder Extra of Opties?quote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
... dat verbod werkt alleen bij jouquote:Op zondag 27 december 2009 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
't moest verboden worden... opstaan midden in de nacht
Dankzij dat topic dat je eerder op de avond sloot, ben ik nu Night at the museum aan het kijken op RTL4quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef BrandX het volgende:
nou volgens mij wordt Symphonic door zijn kids geteisterd, Klonk door zijn visite, wordt Fles uitgewoond door zijn filmpjes op zijn computer, heeft MPG moeite om zich in te lezen met de huidige snelheden en is WOK weer gevlucht na het zien van deze KSC postsnelheden. En verder zijn ze gewoon wat anders doen. Ofzo. Weet ik het.
die is best leuk!quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij dat topic dat je eerder op de avond sloot, ben ik nu Night at the museum aan het kijken op RTL4.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zoiets bedoelen jullie? Zoiets zal het worden
quote:Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog geen lekkere wijven in die jaar's clips trouwens
quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie staat er bij je in Maastricht... is dat LL?
laat LL het maar niet horenquote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JepDa's LL
Dit is de clip van alles t/m vorig jaar
Nou, bij deze dan de uitleg van de geheime code: friemel en ik ondersteunen onze real-time gesprekken met het nabootsen van de smileys hier... Ziet er heeeeeeeeeeeel grappig uit, we liggen regelmatig in een deuk zonder dat de jeugd het snaptquote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kinderen zijn standaard dom, das te verwachten dusquote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan de uitleg van de geheime code: friemel en ik ondersteunen onze real-time gesprekken met het nabootsen van de smileys hier... Ziet er heeeeeeeeeeeel grappig uit, we liggen regelmatig in een deuk zonder dat de jeugd het snapt
Onder 'Gegevens' bovening staat een filter. Als je op een cel gaat staan en dan op die knop klikt, krijg je onder het dropdownpijlt aan de rechterkant van die cel een aantal opties.quote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
dan heb ik geen zwaar weekeind gehadquote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meer drank en eten dan de meeste gewend zijn
omgquote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan de uitleg van de geheime code: friemel en ik ondersteunen onze real-time gesprekken met het nabootsen van de smileys hier... Ziet er heeeeeeeeeeeel grappig uit, we liggen regelmatig in een deuk zonder dat de jeugd het snapt
Nee, ik vermijd de reclameblokken op tvquote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef friemelaar het volgende:
Hee iedereen ontwaakt weer uit den winterslaap
is dat je normale opstaan tijd ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vandaar die streep onder het vetgedrukte " meeste"quote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb ik geen zwaar weekeind gehad
hier is niks aan de handquote:
Voor mijn imitatie van de slak kreeg ik het commentaar: "als je maar niet net zo'n spoor achterlaat"... Nou, toen moest ik rennen omdat ik bijna in mn broek pieste van het lachenquote:
hoe doen jullie dat uitroepteken dan .quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
is geen smiliequote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe doen jullie dat uitroepteken dan .
quote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vermijd de reclameblokken op tv.
yups, half zes op, douchen, op mn gemak ontbijten, en tussen kwart voor 7 en 7 uur de tram naar werk. Dan ben ik daar tussen kwart voor acht en acht.quote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat je normale opstaan tijd ?
Die hebben we nog niet geïmiteerdquote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe doen jullie dat uitroepteken dan .
slakquote:Op zondag 27 december 2009 20:55 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voor mijn imitatie van de slak kreeg ik het commentaar: "als je maar niet net zo'n spoor achterlaat"... Nou, toen moest ik rennen omdat ik bijna in mn broek pieste van het lachen
dat je geen lekkere wijven in je clip hebtquote:
quote:
en hoe komt het dan dat ik wel klonk online zie komen en jouw nietquote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
yups, half zes op, douchen, op mn gemak ontbijten, en tussen kwart voor 7 en 7 uur de tram naar werk. Dan ben ik daar tussen kwart voor acht en acht.
JIj kijkt alleen de reclameblokken?quote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zag dat ik weer online kwam
quote:
moet er nog meer bewijs komenquote:
je hebt me doorquote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
JIj kijkt alleen de reclameblokken?
omdat ik dat maar heel soms doe. Anders loop ik het gevaar te lang op FOK! te blijven en dus te laat uit huis gaquote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe komt het dan dat ik wel klonk online zie komen en jouw niet
Er is er ook nog een met smileys die blauw worden.quote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
moet er nog meer bewijs komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |