echt onwijs zwaar en ik ben nog steeds het regime aan het verzwaren tot ze als lammetjes uit mijn hand eten, en een nieuw koud biertje brengen zonder dat ik erom hoef te vragenquote:
ah, dus je hebt nog een jaartje of 300 te leven?quote:Op zondag 27 december 2009 19:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt onwijs zwaar en ik ben nog steeds het regime aan het verzwaren tot ze als lammetjes uit mijn hand eten, en een nieuw koud biertje brengen zonder dat ik erom hoef te vragen
quote:Op zondag 27 december 2009 19:01 schreef Klonk het volgende:
bweeh, verjaardagsvisite, dag topgear enzo
Lekkerquote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, dus je hebt nog een jaartje of 300 te leven?
ik bedoel, voordat je dat voor elkaar hebt...
Maar vooral volhouden
Ik ga voor mezelf een lekker koud biertje pakken. Hertog Jan. Jij ook een?
ze hebben zich wel handig binnengeluld, klonkette viert d´r verjaardag niet, dus komen ze ook niet op verjaardagsvisite maar gewoon op bezoekquote:
ik ben positief ingesteld. Weet je toch?quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker
300 jaarDat vind ik met mijn meiden nog redelijk postitef ingeschat
* BrandX passed Klonk snel ook een biertje toequote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef Klonk het volgende:
mag ik het biertje aannemen, weet nu al dat ik wat alcohol nodig ga hebben om vanaaf door te komen, en ze gaan natuurlijk weer veels te laat weg
dankquote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX passed Klonk snel ook een biertje toe
ik heb best medelijden met je, ook al omdat die Limbo's gewoon niet te verstaan zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef Klonk het volgende:
mag ik het biertje aannemen, weet nu al dat ik wat alcohol nodig ga hebben om vanaaf door te komen, en ze gaan natuurlijk weer veels te laat weg
ik wil het eigenlijk nog niet weten. Derde kerstdag en eten vind ik nooit zo'n gelukkige combinatie.quote:
ik zit hier te dineren met het restant aan toastjes en bijbehorend spul van de kerstdagenquote:
ik hou het denk ik maar bij het biertje alleen. De broodjes van vanmiddag drijven nog in mijn maag..quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zit hier te dineren met het restant aan toastjes en bijbehorend spul van de kerstdagen
Met een biertje
ah kijk, ik heb geen lunch genuttigd vanmiddagquote:Op zondag 27 december 2009 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou het denk ik maar bij het biertje alleen. De broodjes van vanmiddag drijven nog in mijn maag..
Met 2, je hebt het goed getyptquote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef Klonk het volgende:
zit nu alleen te twijfelen of het nu met 1 of 2 s-en is
2quote:Op zondag 27 december 2009 20:04 schreef Klonk het volgende:
zit nu alleen te twijfelen of het nu met 1 of 2 s-en is
jaaah, maar wat voor eten?quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef friemelaar het volgende:
Van 't eten...
zoerbij, dan gaat het wel weer
Hmmm, is ook lekker...quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef BrandX het volgende:
lol, ik had ook de restjes van gister en eergister. Dus vooral veel toastjes met allerlei zooi
Kaasjes, salades en salami![]()
En ik buik uit met bier
jah dat was mijn klacht ook alquote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef friemelaar het volgende:
't was hier een beetje stilgevallen geloof ik![]()
slechts 3 pagina's sinds wij gingen eten...
quote:Op zondag 27 december 2009 20:28 schreef BrandX het volgende:
maar goed, ik kap er maar mee, voordat ik een ban krijg van Klonk of HW
quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef friemelaar het volgende:
't was hier een beetje stilgevallen geloof ik![]()
slechts 3 pagina's sinds wij gingen eten...
biekskequote:
Laat me raden... er kwamen er een paar achter dat er nog gegeten moest wordenquote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]is rustig geweest.
hoe komt dat toch zo ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |