quote:
heb ik mijn 17.500 post op fokquote:
Great Minds Think Alikequote:Op zondag 27 december 2009 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ben ook half belg, dus leg maar uit...
Dat noemtie een mijlpaalquote:Op zondag 27 december 2009 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
heb ik mijn 17.500 post op fok
Ja maar dat klopt dus kennelijk nit want die ene is half belgquote:
quote:
je was me voorquote:Op zondag 27 december 2009 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt dus kennelijk nit want die ene is half belg
Ja helaas.quote:Op zondag 27 december 2009 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt dus kennelijk nit want die ene is half belg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
in 10 maanden tijd welquote:
Ha mopperpotquote:
vind ik dus ookquote:
zou het niet wetenquote:
Ik weet het nietquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien.
Danny de Munk die "ik hou van jou" aan het zingen is met iets blonds
Wat denk je, is dat sex?![]()
zou het niet weten,quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien.
Danny de Munk die "ik hou van jou" aan het zingen is met iets blonds
Wat denk je, is dat sex?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 27 december 2009 17:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zou het niet weten,
SEX op TV is mij persoonlijk nogal tegengevallenMisschien moet je zo'n 180 inch monster kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar dan wel platleggen, anders is het nog zo smal....quote:Op zondag 27 december 2009 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je zo'n 180 inch monster kopen
quote:Op zondag 27 december 2009 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je zo'n 180 inch monster kopen
GMTAquote:Op zondag 27 december 2009 17:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar dan wel platleggen, anders is het nog zo smal....
en je rug goed gewassenquote:
laters friemelquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 17:46 schreef friemelaar het volgende:
Even voorbereidingen voor het eten gaan uitvoeren
GF alvast op voorhand Gefeli
[ afbeelding ]
ik heb het bier al koud staanquote:
jupilerquote:
en de mijne is gestegen naar 60 per dagquote:Op zondag 27 december 2009 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn gemiddelde is inmiddels weggezakt tot 56 per dag zie ik net
Het schiet niet op
daar kan jezelf niet zo makkelijk bijquote:
nee de volgende is bij de 20.000 ste postquote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ga je dat nou elke 50 posts vieren?
ze kent mequote:
Toen ik daar was maakte ik daar ook altijd een heel festijn vanquote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee de volgende is bij de 20.000 ste post
Nee, ik snapte de opmerking serieus nietquote:
Daar heb ik zo'n rugborstelding voorquote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kan jezelf niet zo makkelijk bij
Wat begreep je niet dan? "rug" of "wassen"?quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef BrandX het volgende:
Nee, ik snapte de opmerking serieus niet
dat is toch een geintje wat je nou zegt hequote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, ik snapte de opmerking serieus niet
idd wel zo gemakkelijkquote:[..]
Daar heb ik zo'n rugborstelding voor
oepsquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei dat is niet verkeerd
Smaakt een stuk beter als Super Bock
quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch een geintje wat je nou zegt he![]()
duidelijkquote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef BrandX het volgende:
[..]nee.... betekent dit dat ik toch een keer een trip naar Belgie moet wagen?
Ik meld het wel als ik de 50.000 haal volgend jaar... alleen doe ik over 50.000 posts net zo lang als jij over 150.000 postsquote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee de volgende is bij de 20.000 ste post
ga je daar nog een soort jaaroverzicht van in elkaar knutselen op time lap snelheid?quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar vast even klooien met m'n locatiefilmpjesoverzicht voor 2009Het zijn er nu al meer dan 100 en daar kunnen er nog een paar bij komen
oeh dat is cool iddquote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga je daar nog een soort jaaroverzicht van in elkaar knutselen op time lap snelheid?
Lijkt me wel gaaf, mooi muziekje eronder enzo...
quote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik meld het wel als ik de 5000 haal volgend jaar... alleen doe ik over 5000 posts net zo lang als jij over 350.000 posts.
Hoe snel is Time Lapse eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga je daar nog een soort jaaroverzicht van in elkaar knutselen op time lap snelheid?
mwah, tong heeft een gemiddelde van 100 per dag, moet GF toch ff wat meer doorspammen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..].
GF haalt over een paar jaar Tong nog in, als hij op deze snelheid doorgaat.
Mijn vergelijking was in ieder geval gebaseerd op een berekening waarvan ik niet zeker weet of die wiskundig gezien klopt, maar getalsmatig zal het niet ver van de waarheid liggenquote:
Een plaats die Zug heet en die in Zwitserland ligt... voor iemand met een modelspoorbaan met voornamelijk Zwitsers materieel klinkt dat als een leuke plaats om eens naartoe te gaanquote:Zwitser overviel bank om kerstcadeaus te kopen
Uitgegeven: 27 december 2009 17:38
Laatst gewijzigd: 27 december 2009 17:38
ZUG - Een 28-jarige Zwitser heeft op kerstavond een bank overvallen om zo zijn kerstcadeautjes te financieren.
De politie van de plaats Zug maakte zondag bekend dat de gemaskerde en bewapende man omgerekend enkele tienduizenden euro's heeft buitgemaakt.
De dader wist per fiets te ontkomen. Eenmaal thuis vertelde hij zijn partner dat hij het geld met pokeren had gewonnen.
De twee verstopten het geld, maar een snuffelhond achterhaalde de dief. De man zei veel schulden te hebben en dat hij daarom geen cadeaus kon kopen voor zijn gezin.
Ah, je kunt er ook met de trein komen (was wel heel typisch als een plaats met die naam geen station had gehadquote:Op zondag 27 december 2009 18:18 schreef DaMart het volgende:
Dit biedt perspectief.
[..]
Een plaats die Zug heet en die in Zwitserland ligt... voor iemand met een modelspoorbaan met voornamelijk Zwitsers materieel klinkt dat als een leuke plaats om eens naartoe te gaan.
...en te kijken hoe de huizenprijzen daar zijn.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Ja zoiets, da's tofquote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zoiets bedoelen jullie? Zoiets zal het worden
Je hebt nog een paar dagenquote:Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog geen lekkere wijven in dit jaar's clips trouwens
Wie staat er bij je in Maastricht... is dat LL?quote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zoiets bedoelen jullie? Zoiets zal het worden
quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie staat er bij je in Maastricht... is dat LL?
O, niet dusquote:Op zondag 27 december 2009 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog geen lekkere wijven in dit jaar's clips trouwens
Jepquote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie staat er bij je in Maastricht... is dat LL?
Ah, op die fiets treinquote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JepDa's LL
![]()
Dit is de clip van alles t/m vorig jaar
Terugtreiterenquote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic wordt weer achter de computer vandaan getreiterd door de kids
quote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic wordt weer achter de computer vandaan getreiterd door de kids
quote:
ben ik nu hard mee bezig.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik nu hard mee bezig.
Nu moeten ze nog langer wachten voor ze weer achter de computer mogen
spammers, hier? Nee johquote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef wel.o.k het volgende:
spammers terug vind post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |