1) Phobia- 22 randoms acts of violencequote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Mark het volgende:
Wat is jullie top 3 van uitgekomen albums dit jaar?
Tja, zelfde heb ik met Crimson Glory, al was Midnight al lang niet meer de zanger die hij was (en sowieso altijd al een weirdo).quote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef Mark het volgende:
Jag Panzer in zijn originele line-up (dus met The Tyrant), of White ZombieVan sommige bands heb ik begrepen dat ze weer bezig zijn (Laaz Rockit, Sacred Reich), van sommigen is het me onduidelijk (Nuclear Assault).
Probleem is echter dat een aantal bands nooit meer in hun originele line-up kan spelen, omdat er al links en rechts wat mensen overleden zijn (Paul Baloff, Chuck, David Wayne, Piggy). Gelukkig heb ik die wel al ooit gezien, het voordeel van een ouwe lul zijn
Funeral Goat is echt een geniale naam met al die ruimingen die nu gaande zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 14:13 schreef lifeblind het volgende:
Funeral Goat - Mass Ov Perversion
[ afbeelding ]
1. Kylesa - Static Tensionsquote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Mark het volgende:
Wat is jullie top 3 van uitgekomen albums dit jaar?
Enschede en Amsterdamquote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet eens Evile?. Tssssk
.
Uithoeken? Wat, Kerkrade, Hardenberg en Rijssel ofzo?.
Zo ver is Enschede toch niet van uit waar jij woont.quote:
Nee hoor, maar 1,5 uur met de trein heen en zo n 2 uur met de laatste trein, die al om 22:47 vertrekt, terugquote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver is Enschede toch niet van uit waar jij woont.
Geen vrienden in Enschede of mensen die met de auto gaan?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee hoor, maar 1,5 uur met de trein heen en zo n 2 uur met de laatste trein, die al om 22:47 vertrekt, terug
alleen op dit moment?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah ja, je woont in Arnhem.
Niet echt mijn favoriete stad op het moment.
Net een relatie beëindigd met een meid die daar woontquote:
Ik heb een Sansa, van SanDisk. Ook erg leuk, omdat ze uitbreidbaar zijn met een MicroSD kaartje. Ik kocht de 4GB versie en kreeg een 4GB kaartje erbijquote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef GimmeGore het volgende:
maar eens ff naar de mediamarkt, hopen dat ze deze hebben
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Graspop!
Toppers komen vast nog wel een keertje voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |