Geen opstartproblemen inderdaad. Hij zal er trouwens al naar uitkijken om straks in het volgende uur André Hazes aan te kondigen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Rob Stenders doet het wel snel vandaag...
Klopt. Ik heb 'm alleen even aangezet omdat er iemand hier in de straat met een scooter gas staat te geven.quote:Op zondag 27 december 2009 18:14 schreef Diaan73 het volgende:
Heey scrut, jij houdt toch helemaal niet van muziek??
Okay, groot gelijk dan.quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 'm alleen even aangezet omdat er iemand hier in de straat met een scooter gas staat te geven.
Komt goedquote:Op zondag 27 december 2009 18:16 schreef D. het volgende:
ik hoop dat de pizza dadelijk genoeg vult, anders moet ik nog iets anders verzinnen
had je geen foto van Jerney kunnen doen?quote:
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
Van dit nummer zijn ook hele foute remixes gemaakt
Scooter![]()
Is dat jerney niet?quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
had je geen foto van Jerney kunnen doen?
Nee. das Ellen uit Eindhoven!quote:Op zondag 27 december 2009 18:18 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Is dat jerney niet?
[ afbeelding ]
Over de brug zijn minder kerels heen gegaan? Of is het ietwat minder banaal?quote:Op zondag 27 december 2009 18:18 schreef tong80 het volgende:
Wie kent het verschil tussen Jerney Kaagman en De van Brienenoordbrug ?
De van Brienenoordbrug beweegt als je er over heen gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 18:18 schreef tong80 het volgende:
In staat van ontbinding?quote:Op zondag 27 december 2009 18:18 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet of het anaal wasquote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Over de brug zijn minder kerels heen gegaan? Of is het ietwat minder banaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |