Lees het voortaan voordat je probeert een 'grappige' reactie te plaatsenquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef Lundegaard het volgende:
Als je straks 11 geworden bent, zijn er een hoop andere bordspellen die je kunt doen, waarmee je vast van je oma kunt winnen.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef BasEnAad het volgende:
Jij hebt tenminste nog een oma.
Denk eens na voordat je zulke topics plaatst!
quote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef BasEnAad het volgende:
Dat stond er net nog nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lees het voortaan voordat je probeert een 'grappige' reactie te plaatsenIk had namelijk al gewonnen met scrabble!
VLIELANDquote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef afcajos het volgende:
meeste kaartjes en stond riant aan kop. Totdat mijn oma een opleving kreeg, ze gooide de antwoorden er één voor één uit en had al snel evenveel punten als ik. Tot op het moment dat we allebei 18 kaartjes hadden en er nog 1 vraag over was. Ik besefte dat ik deze MOEST winnen omdat ik anders mijn status als pimpampetkoning kwijt zou zijn.
Wat is zwaarder dan een olifant?
Er werd gedraaid en hij viel op de letter v.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef John_Q het volgende:
VRACHTVliegtuig was een nog beter antwoord geweest, stuk zwaarder.
Net of een vinvis zwaarder is dan een vrachtvliegtuigquote:
En bovendien is mijn oma overleden aan een pimpampetnederlaag, dus wees blijquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef BasEnAad het volgende:
Wie is zijn jas kwijt dan?quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef ynuhh het volgende:
Waarom raakt iedereen zijn jas kwijt op fok? Dat is mij nog nooit gebeurt.
Dat heeft er misschien wel voor gezorgd dat een vriend van Jos een chick gegeven heeft.quote:
Ik wil niet mierenneuken. Maar hoe kom je erbij dat iemand zijn jas kwijt is pop.quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef ynuhh het volgende:
Waarom raakt iedereen zijn jas kwijt op fok? Dat is mij nog nooit gebeurt.
Gewoon expres zijn jas niet meegenomen en dus niet kwijtgeraakt lijkt me.quote:Ik was pas om kwart over 4 thuis terwijl ik al om 2 uur buiten stond. Zonder jas uiteraard. Die meende ik niet nodig te hebben.
Haha ik had geen hossel. Ik was gisteren de wingman.quote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef John_Q het volgende:
[..]
Dat heeft er misschien wel voor gezorgd dat een vriend van Jos een chick gegeven heeft.
Waar was jouw hossel eigenlijk Jos, mis de hosseltopics
Ik las; zonder jas, dus ik trok alweer de conclusie dat iemand zijn jas kwijt was. Mijn excuses.quote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken. Maar hoe kom je erbij dat iemand zijn jas kwijt is pop.
Het had gekund hoor. Een tijdje geleden had ik nog een topic over dat mij jas gejat was.quote:Op zondag 27 december 2009 13:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik las; zonder jas, dus ik trok alweer de conclusie dat iemand zijn jas kwijt was. Mijn excuses.
Klote drank! + update!!quote:Op zondag 27 december 2009 13:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik las; zonder jas, dus ik trok alweer de conclusie dat iemand zijn jas kwijt was. Mijn excuses.
Och och ochquote:Op zondag 27 december 2009 13:53 schreef Fascination het volgende:
"Wijf". Stoer, zeg.
Doodzonde. Je klick was er wel.quote:Op zondag 27 december 2009 13:58 schreef dingenenzoo het volgende:
Faler. Ik was bijna nog naar kvf gegaan maar ging toen maar niet.
Dirty job, but someone's gotta do it.quote:Op zondag 27 december 2009 13:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha ik had geen hossel. Ik was gisteren de wingman.
Jij bent ook wel een stoere mattieboy, hoor. Poedie poedie.quote:
Ik snap je opmerkingen niet. Kan aan mij liggen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een stoere mattieboy, hoor. Poedie poedie.
Sommige vrouwen ook.quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef John_Q het volgende:
Venus is wel zwaarder dan een vrachtvliegtuig.
en heeft hij haar nog gegeven ?quote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef afcajos het volgende:
2e kerstdag. Gezelligheid alom bij de familie van afcajos. Na lekker gegeten te hebben was het tijd voor een potje pimpampet met de familie. Ik voelde me onoverwinnelijk omdat ik ook al met scrabble had gewonnen. De teams werden gemaakt en er kon begonnen worden. Ik was overigens in mijn eentje omdat ik de overwinning niet graag deel met anderen. Dan voelt het toch niet als een 100% eigen prestatie.
Al snel won ik de meeste kaartjes en stond riant aan kop. Totdat mijn oma een opleving kreeg, ze gooide de antwoorden er één voor één uit en had al snel evenveel punten als ik. Tot op het moment dat we allebei 18 kaartjes hadden en er nog 1 vraag over was. Ik besefte dat ik deze MOEST winnen omdat ik anders mijn status als pimpampetkoning kwijt zou zijn.
Wat is zwaarder dan een olifant?
Er werd gedraaid en hij viel op de letter v.
Door de druk kon ik niet snel genoeg een antwoord geven, en hoorde mijn oma schreeuwen van blijdschap: VRACHTWAGEN!!!
Ik had verloren. 2e kerstdag verpest.
Nu ik toch aan het schrijven ben wil ik gelijk even klagen over het verdere verloop van de avond. Er was in de buurt één of ander zuipfeest waar mijn crew en ik heengingen. Heen gingen we met een paar auto's met het idee om die daar te laten staan en terug met een taxi te gaan. Dit liep uiteraard weer uit in een fiasco want er kwamen geen taxi's. Een paar lamme homies van mij gingen langsrijdende auto's aantikken en proberen de deuren te openen wat bijna resulteerde in een michelosgevecht
. Godzijdank waren daar de blauwe vrinden om het te sussen. Uiteindelijk was er een wijf dat ons met de auto van een vriend thuisbracht. Ik zal hem zo eens bellen of ie haar nog gegeven heeft
![]()
Ik was pas om kwart over 4 thuis terwijl ik al om 2 uur buiten stond. Zonder jas uiteraard. Die meende ik niet nodig te hebben. Ook was ik doordrenkt van het bier en had ik een schaafwond op mijn knie. Ik kan het namelijk nooit laten om aan het eind van de avond midden in de pit te staan en mensen omver te duwen (en omver geduwd worden).
Al met al toch nog wel een beetje vermaakt.
Samenvatting:
Oma wint met pimpampet. Geen vervoer naar huis. Nat van het bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef RickoKun het volgende:
ik heb al tijdenlang geen pimpampetten gedaan, is daar ook een sexuele versie van die je met gewillige jongedames kan doen? Cimcamcummen ofzo?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef RickoKun het volgende:
ik heb al tijdenlang geen pimpampetten gedaan, is daar ook een sexuele versie van die je met gewillige jongedames kan doen? Cimcamcummen ofzo?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:33 schreef pako-nl het volgende:
[..]
en heeft hij haar nog gegeven ?wat moest ie eigenlijk geven ?!?
snoep ?
Ja hij wilde er niet zoveel over kwijt. Enkel dat ze bleef slapen. Dan weet ik genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
En ze gingen hardquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |