Sorry! Mensen zoals Existenz, Guard en PierreTTquote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik voel me hier serieus gepasseerd![]()
Ik lust ook alles (behalve niertjes)
je weet wel dat de meeste barvrouwen lief doen om te zorgen dat je terug blijft komen he ?quote:
en gladquote:
Doe dat!quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Guard het volgende:
En nu ga ik echt even iets halen anders zit ik hier de hele dag te sc-en en is straks de XL weer dicht...
Hehequote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
volgens mij als we in dit tempo doorgaan dan zijn er mensen die eentopic over gaan slaan denk
quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry! Mensen zoals Existenz, Guard en PierreTT![]()
buiten de kroeg welquote:
Je hebt nog tot 20uquote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Guard het volgende:
En nu ga ik echt even iets halen anders zit ik hier de hele dag te sc-en en is straks de XL weer dicht...
Zou best welles kunnenquote:
hehehe, doe maar biefstuk meenemenquote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Guard het volgende:
Dat hoeft ze niet te doen, stamkroeg he?quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet wel dat de meeste barvrouwen lief doen om te zorgen dat je terug blijft komen he ?
Zo hoort dat tussen kerst en oud en nieuw!quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
volgens mij als we in dit tempo doorgaan dan zijn er mensen die eentopic over gaan slaan denk
Daar heeft hij volgens mij overheen gelezenquote:
LOLquote:
ik weet nog echt niet wat ik ga eten, dat ga ik eens even lekker daar bepalenquote:Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehehe, doe maar biefstuk meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |