Verplicht? Biologisch vlees is vaak veel lekkerder....quote:Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Al is hij verplicht "biologisch vleesmens".
jah wij gingen tegen 3:30. Was echt druk jah. maar jah, we waren met groep van 11 manquote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Het was trouwens ook retedruk in de stad gisteren toen we naar huis gingen, en dat was toch al 4.15 of zo...
Dan is dit topic wel weer vol. En als ze er dan nog niet achter zijn gooien we een lawinepijl.quote:
Ik weiger ander vlees te kopenquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Verplicht? Biologisch vlees is vaak veel lekkerder....
Dat maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Mensen die dingen niet lustenquote:
een duizendklapper ....quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan is dit topic wel weer vol. En als ze er dan nog niet achter zijn gooien we een lawinepijl.
Ik moest iedere keer lief lachen tegen de barvrouw, anders zou ik niets van haar krijgen...quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah wij gingen tegen 3:30. Was echt druk jah. maar jah, we waren met groep van 11 mandus hadden wel wat ruimte gecreeerd
ik ging elke keer drank halen dus na 4 keer wisten de bar mensen al wat ik moest hebben
Ik ben trouwens echt erg met eten hoor...quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mensen die dingen niet lustenMensen die moeilijk doen over eten
Breda-topic kanshebbers nr.1 !
Mensen zoals PierreTT en Existenz die alles lusten![]()
Biefstuk is er ook in eko variant hoorquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik eet gewoon lekker normaal vlees
biefstukje ofzo ....![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben trouwens echt erg met eten hoor...
* automatic_ gaat maar in het Breda Topic posten....
Vleesmensenquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik eet gewoon lekker normaal vlees
biefstukje ofzo ....![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mensen die dingen niet lustenMensen die moeilijk doen over eten
Breda-topic kanshebbers nr.1 !
en was het ook een leuke barvrouw ?quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik moest iedere keer lief lachen tegen de barvrouw, anders zou ik niets van haar krijgen...
Serieus? Noem eens wat dingen?quote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik voel me hier serieus gepasseerdquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
maar waarom eco of bio .....quote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Biefstuk is er ook in eko variant hoor
PierreTT zijn schuld!quote:
* Crazy-M valt aa nde voeten van auto, grijpt haar voeten en roept al huilend: NIET GAAAAAAANquote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
spruitjes ...quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik voel me hier serieus gepasseerd![]()
Ik lust ook alles (behalve niertjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |