Damn, wat een hoop studiotijd, al die verhalen. Moeten jullie dat allemaal zelf financieren of hebben jullie een goeie platendeal?quote:Op maandag 28 december 2009 13:23 schreef Cynic het volgende:
Zo zie je maar weer dat het in de studio altijd anders uitpakt dan je had verwacht:
Vanochtend naar de studio gegaan omdat 2 liedjes bas over moeten, ik zou alleen mee om te checken of de intonatie dan wel klopt t.o.v de gitaar. Kan ik ook mooi mijn Orange versterkertje even testen, aangezien ik toch niet hoef op te nemen.
Basversterker wordt aangezet: "Hey, waar komt die brom vandaan?". Nou is er dus weer een buis stuk.
Dus uiteindelijk heb ik toch maar een half liedje opgenomen, alle cleane partijen daarvan. Met de Dual Terror, wat een mooie clean heeft die!
Distortion moet ik nog even naar zoeken, maar dat gaat ook wel goed komen.
Ja, daarom wil ik ook tung olie gebruiken. en de kans dat de doeken die je gebruikt spontaan kunnen gaan ontbranden lijkt me ook wel tofquote:
Geen van beide, onze geluidsman heeft een studio gebouwd en wij zijn een beetje het pilot-project. Hetgeen dus ongeveer neerkomt op onbeperkte tijd in een professionele studio met mensen die er verstand van hebben. Alleen gaat er af en toe nog iets mis of moet iets uitgezocht worden.quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Damn, wat een hoop studiotijd, al die verhalen. Moeten jullie dat allemaal zelf financieren of hebben jullie een goeie platendeal?
Dat is ook wel de beste manier om te werken. Kun je overal lekker de tijd voor nemen en wanneer het een keer wat tegen zit, maakt het eigenlijk niet zo heel erg veel uit want als het er een weekje later op staat maakt het ook niet uit.quote:Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geen van beide, onze geluidsman heeft een studio gebouwd en wij zijn een beetje het pilot-project. Hetgeen dus ongeveer neerkomt op onbeperkte tijd in een professionele studio met mensen die er verstand van hebben. Alleen gaat er af en toe nog iets mis of moet iets uitgezocht worden.
Hij gaat uiteindelijk wel knallen hoor, dat weet ik zeker.
Inderdaad, dat is ook een enorm voordeel. En het duurt nou al zo lang dat het ook niet meer op een week of een maand aankomt.quote:Op maandag 28 december 2009 13:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is ook wel de beste manier om te werken. Kun je overal lekker de tijd voor nemen en wanneer het een keer wat tegen zit, maakt het eigenlijk niet zo heel erg veel uit want als het er een weekje later op staat maakt het ook niet uit.
MAar dat lijkt me ook weer minder omdat je toch benieuwd bent naar het materiaal hoe het gaat wordenquote:Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook een enorm voordeel. En het duurt nou al zo lang dat het ook niet meer op een week of een maand aankomt.
Eens kijken of ik binnenkort weer eens een dagje de studio in kan.quote:Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook een enorm voordeel. En het duurt nou al zo lang dat het ook niet meer op een week of een maand aankomt.
Jammner dat the Edge er ook aan mee doet.quote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef guitarist het volgende:
Plicht voor elke gitarist / muzikant: "It Might Get Loud" kijken!!!!!
Dat hij altijd overal bij en in zit terwijl er legio gitaristen zijn die aanzienlijk indrukwekkender zijn dan hij. Dat en hij noemt zichzelf 'The Edge'quote:Op maandag 28 december 2009 14:44 schreef guitarist het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen The Edge?
Hij heeft wel een heel eigen geluid en stijl, dus zo gek vind ik het niet. Kwestie van smaak of je ervan houdt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammner dat the Edge er ook aan mee doet.
Nodig dan Tom Morello uit. Die heeft dan ook nog eens wat nuttigs te zeggen, ipv 250 effecten te laten zien, zoals in zo'n ander programma waar De Rand de zat (History of the Electric Guitar ofzo?).quote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel eigen geluid en stijl, dus zo gek vind ik het niet. Kwestie van smaak of je ervan houdt.
Ja, dat wel maar bij the Edge moet ik altijd hier aan denken. (vanaf 2:28)quote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel eigen geluid en stijl, dus zo gek vind ik het niet. Kwestie van smaak of je ervan houdt.
Hahaha.quote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar bij the Edge moet ik altijd hier aan denken. (vanaf 2:28)
Haha, mooiquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar bij the Edge moet ik altijd hier aan denken. (vanaf 2:28)
Nou, op zich....nee, iemand anders mag het zeggenquote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef KaMo het volgende:
ieder neemt zijn instrument op en dan bewerken we het tot een nummer)
Dit is een suggestie voor de mensen, niet the final song uiteraardquote:Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, op zich....nee, iemand anders mag het zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |