Staan er bijquote:Op zondag 27 december 2009 12:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Dean, kun je voor mij deze bestellen?
http://store.guitarfetish.com/paofchstlost.html
en dan 2 setjes aub
thanks!
Te laat, dag is al verklootquote:
Tommy Iommiquote:
Staan daar ook niet opquote:Op zondag 27 december 2009 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan echt geen topkam vinden op die site, iemand ?
ja, ik heb ook zoiets in me les paul zitten, ipv neck humbucker, en geluid wordt iets opener van. klinkt meer richting jazzmaster nu, maar dan met het dikke van een les paul (heb je ook fftjes gehad toch?)quote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef guitarist het volgende:
Ik heb nu m'n Telecaster als main guitar, alleen klinkt mijn Indie wat doffer dan de Tele. Zou dit een oplossing zijn?
http://store.guitarfetish.com/me90tralp90p.html
Een p90 in humbucker formaat?
GFS bedoel je die site mee?quote:Op zondag 27 december 2009 12:57 schreef guitarist het volgende:
Bij GFS hebben ze ook toffe kabels en zo'n compressor pedaal lijkt me ook wel tof. Maar op het moment niet echt geld voor!
Ah, tof. Dat is juist wat ik wil, iets opener. (hja, Jazzmaster heb ik ook gehad)quote:Op zondag 27 december 2009 12:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja, ik heb ook zoiets in me les paul zitten, ipv neck humbucker, en geluid wordt iets opener van. klinkt meer richting jazzmaster nu (heb je ook fftjes gehad toch?)
Ja.quote:
Ik vind die met dat stof er om heen wel fijner, maar er zijn ook mensen die het irritant vinden....quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zouden jullie doen, ik zie nu ook van die cabels met zo'n stoffe "cotton" coating, schijnt dat ze wel minder snel krullen/ in de knoop gaan.
Is zoiets wat of beter gewoon een normale kabel ?
Ah, die zijn wel tof ja.quote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik waag het erg gewoon op, je moet alles een keer proberen
http://store.guitarfetish.com/vistcoplcago.html
Dan de 30ft versie
13,95
en
http://store.guitarfetish.com/spstlotu3x3c.html
29,95
Stuur maar een PM waar ik hoeveel euro's naartoe over moet maken, inc het doorverzenden richting mij weer![]()
Cementquote:Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Maar wil je dan lood of zink oid in je potmeterholte stoppen?
Des noods gewoon een stuk lood oid tegen de achterkant geschroefd Als het maar in evenwicht isquote:Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Maar wil je dan lood of zink oid in je potmeterholte stoppen?
Staat er bijquote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef guitarist het volgende:
Ik heb nu m'n Telecaster als main guitar, alleen klinkt mijn Indie wat doffer dan de Tele. Zou dit een oplossing zijn?
http://store.guitarfetish.com/me90tralp90p.html
Een p90 in humbucker formaat?
Staat er bijquote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik waag het erg gewoon op, je moet alles een keer proberen
http://store.guitarfetish.com/vistcoplcago.html
Dan de 30ft versie
13,95
en
http://store.guitarfetish.com/spstlotu3x3c.html
29,95
Stuur maar een PM waar ik hoeveel euro's naartoe over moet maken, inc het doorverzenden richting mij weer![]()
Nee, geen korting ofzo hoor. Gewoon voor het gemak en de verzendkosten enzo delen.quote:Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh jij bestelt voor iedereen en dan krijg je korting boven een bepaald bedrag ofzo? Hoeveel zijn de verzendkosten daar trouwens?
Hangt er vanaf wat er uiteindelijk besteld word, maar dat is met zijn allen een paar euroquote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef Gitaarmat het volgende:
OkeEn de verzendkosten? Hoeveel is dat daar?
Vandaar dat ik er met grote regelmaat bestel. En erg goede kwaliteit productenquote:Op zondag 27 december 2009 13:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Zo hé, dan is dat een goedkope zaak zeg!
Ja, die zag ik ook al, en dat staat natuurlijk beter dan een Behringer tuner hequote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zag namelijk een footpedal-tuner daar staan voor 36 dollar.En een heel duidelijk blauw ledlampje als noot.
Vooral dat mooie schermpje.quote:Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook al, en dat staat natuurlijk beter dan een Behringer tuner he
Ja, gewoon 9 voltquote:Op zondag 27 december 2009 14:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Deze dus Is deze gewoon aan te sluiten op een Europese (boss) adapter?
En wat betekend Bypass?Dat is dat je geluid niet veranderd?
Ja, de goede pedalen zijn altijd true-bypass zodat het niet de signaal kleurt of veranderd... en tuners zijn dat ook, maar bij tuners moet je die term ook even zien dat het signaal dus door de tuner loopt.quote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Meestal gaat dat over ruis ofzo of niet?
Posten!!quote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister na het kerst vieren met de band gaan jammen met een accordeon een gitaar een piano en 4 dronken bandleden![]()
Er schijnt een filmpje te zijn
Klinkt bekendquote:Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik baal er van dat ik in mijn gitaartijd de akkoorden er niet in kon krijgen. Sowieso het onthouden lukte niet en het overpakken tussen twee akkoorden was ook drama
Maar ik wil het in principe wel kunnen, die gitaar staat hier maar een beetje stof te happenquote:
Gewoon punk gaan spelen, dan hoef je maar 1 akkoord te kennenquote:Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik baal er van dat ik in mijn gitaartijd de akkoorden er niet in kon krijgen. Sowieso het onthouden lukte niet en het overpakken tussen twee akkoorden was ook drama
Heb het een paar keer geprobeerd, maar die akkoorden krijg ik er gewoon niet in.. Dus raak ik weer gedemotiveerd en pak ik de basgitaar maar weerquote:Op zondag 27 december 2009 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Begin je weer
Lessen genoeg op YouTube
Dat dus. Ik ken die theorierommel nog nietquote:Op zondag 27 december 2009 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon punk gaan spelen, dan hoef je maar 1 akkoord te kennen
Powerchordsquote:Op zondag 27 december 2009 15:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het een paar keer geprobeerd, maar die akkoorden krijg ik er gewoon niet in.. Dus raak ik weer gedemotiveerd en pak ik de basgitaar maar weer
Dat is niet zo moeilijkquote:
Nee, volgens mij geen losse kapjes inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
http://store.guitarfetish.com/guitarhardware.html
Heeft die winkel geen kapjes?
Misschien dat ik op mn Les Paul kapjes zet. En dan de slagplaat eraf.
Post eens foto?quote:Op zondag 27 december 2009 17:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Of dat ik zwarte randjes om de elementen doe maar ik weet niet of dat gaat lijken omdat alle andere onderdelen wit zijn zoals de switch en de rand aan de zijkant van de body.
en stuk voor stuk lelijkquote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Plaatje van gitaarnet
[ afbeelding ]
Wat moet je in godsnaam met zoveel redelijk dezelfde gitaren
Whehehequote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef brother52 het volgende:
Kom je thuis, wil je een gitaar pakken, krijg je het gevoel dat je iets mist.
Een kwartier later kom je er ineens achter dat je tele bij Dean aan de muur hangt.
Lijkt me niet zo'n goed plan, ik kan beter redelijk vroeg mijn nest in duiken..quote:
achja....er is altijd baas boven baas.... slash met zijn gitaren:quote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Plaatje van gitaarnet
[ afbeelding ]
Wat moet je in godsnaam met zoveel redelijk dezelfde gitaren
Ja. Bij Ace Frehley had hij de middelste tenminste nog om rook mee te makenquote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
En degene die heeft verzonnen dat er 3 elementen in een LP kunnen moet echt niet helemaal lekker zijn geweest
En dan neemt hij een week vakantie om z'n snaren te vervagnen ?quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
achja....er is altijd baas boven baas.... slash met zijn gitaren:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |