Zeker.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:33 schreef Roi het volgende:
Deze man heeft wel een aardige theorie over hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen!
Interessant plan!
Dat is aan de pro's omdat te bepalen lijkt mequote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef Re het volgende:
natuurlijk zal een moslim terrorist zich met lange baard en gewaad bij de douane melden... liefst nog met een paar draden uit zijn koffer terwijl op de achtergrond zachtjes het geluid van een tijdklok te horen is
ja hoor...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is aan de pro's omdat te bepalen lijkt me
die terroristen worden ook steeds slimmerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgende week gaan ze ook een noodlanding maken omdat er mensen aan boord zitten
FOX en pro'squote:Op maandag 4 januari 2010 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is aan de pro's omdat te bepalen lijkt me
Zoals ik al zei: Yanks (mensen uit de VSvA) zijn schijterds.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
[offtopic] Dat is niet alleen met de pax van en naar de VS, maar wij merken dat ook met de vracht. Alles wat wij naar de VS sturen, moet aan hun eisen voldoen. Maar wat zij onze kant op sturen, is een grote teringzooi. [/offtopic]
Misschien omdat het niet zij de schijters zijn, maar wij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Yanks (mensen uit de VSvA) zijn schijterds.
Maar het vreemde is: wij voldoen wel aan hun eisen en wij latenm ons hun minachting welgevallen. Waarom eigenlijk?
Neee. Wij zijn geen schijterds, wij zijn naïef en dom: wij geloven hen op hun woord. En wij geloven graag in het goede van de mens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet zij de schijters zijn, maar wij?
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat hij zonder paspoort door de controles is gekomen? Als hij vanaf Lagos een transfer overstap maakt buiten Schengen komt hij geen paspoortcontrole tegen in de vorm van de Koninklijke Marechaussee maar hij krijgt wel paspoortcontrole bij de gate. Met de douane heeft hij vrij weinig te maken op dat moment, hij verlaat het vliegveld immers niet en blijft binnen de lounges van de luchthaven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:00 schreef _Midnight_ het volgende:
De Nigeriaan was niet in bezit van paspoort of enig ander legitimatiebewijs, en kon blijkbaar moeiteloos een vlucht boeken en vervolgens door de douane en paspoortcontrolles heen komen???![]()
Geeft je toch wel te denken...
Klinkt heel erg herkenbaar dit.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Export:
Owee als er een housje niet goed is ingevoerd in het systeem. Typefoutje? zending vast door de douane. Per ongeluk een extra doosje op een plaat? zending vast door de douane.
Ken er nog eentje wat regelmatig voorkomt: DG invliegen zonder dat er een DGD bij zit. Die zending gaat dus gewoon op stop, tot er een origineel exemplaar binnen is. En daar kun je dan gerust weken op wachten...quote:Import:
1 giga tyfusbende met onbekende zendingen. Volledige platen die naar hawaii hadden gemoeten ipv Amsterdam. Zendingen die lucraak maar af worden gestuurd en geen doorboekingen voor worden gemaakt. HUM's die worden gestuurd zonder overleidingscertificaat. Zendingen die niet eens in het informatiesysteem staan....
Zetten wij ze vast omdat we niet weten voor wie de cnee is? Valt de halve oostkust over je heen.
Iedereen gebruikt het altijd voor de eigen agenda. De beveiliging is bijvoorbeeld allemaal in handen van private bedrijven dus die zullen altijd aandringen op nieuwe maatregelen en apparaten. Net als iemand die ranja verkoopt zal zeggen dat ranja goed werkt tegen terreur, bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:00 schreef _Midnight_ het volgende:
Bedenk het volgende eens en zeg me of er iets inzit of dat ik paranoide ben:
[...]
Geeft je toch wel te denken...
quote:Bin Laden eist aanslag Detroit op
` Al Qaida-leider Osama bin Laden heeft
de verantwoordelijkheid opgeëist voor
de mislukte aanslag van Eerste Kerstdag
op een vliegtuig bij Detroit.Hij deed
dat in een audio-boodschap,uitgezonden
door de Arabische zender Al Jazeera.
In de opname richtte hij zich tot
president Obama.Veiligheid in Amerika