abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76398424
Deze man heeft wel een aardige theorie over hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen!

Interessant plan!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:18:32 #162
168739 Red_85
'echt wel'
pi_76399931
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:33 schreef Roi het volgende:
Deze man heeft wel een aardige theorie over hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen!

Interessant plan!
Zeker.

Hij heeft wel een punt.
Wat zij moet begrijpen is dat een bepaalde groep moslims helemaal geen vrede wil hebben maar een vernietiging van het westen. Het is verregaand, maar doet NL dat ook niet met de 100% vluchten op de Antillen en Suriname voor een ander doel?

Als je echt aanwijzingen hebt dat er op een bepaalde vlucht wat te gebeuren staat, doe het maar.

Ik hoop alleen niet dat het vliegverkeer weer in elkaar klapt zoals 8 jaar geleden. Voor mij part alles op alles op dit moment om een volgende aanslag te voorkomen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 4 januari 2010 @ 15:22:44 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76400080
natuurlijk zal een moslim terrorist zich met lange baard en gewaad bij de douane melden... liefst nog met een paar draden uit zijn koffer terwijl op de achtergrond zachtjes het geluid van een tijdklok te horen is

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 4 januari 2010 @ 15:24:15 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_76400124
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef Re het volgende:
natuurlijk zal een moslim terrorist zich met lange baard en gewaad bij de douane melden... liefst nog met een paar draden uit zijn koffer terwijl op de achtergrond zachtjes het geluid van een tijdklok te horen is

Dat is aan de pro's omdat te bepalen lijkt me
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 4 januari 2010 @ 15:25:53 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76400167
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

ja hoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76400661
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Volgende week gaan ze ook een noodlanding maken omdat er mensen aan boord zitten
die terroristen worden ook steeds slimmer
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 20:55:36 #167
230491 Zith
pls tip
pi_76413982
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

FOX en pro's
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76423727
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

[offtopic] Dat is niet alleen met de pax van en naar de VS, maar wij merken dat ook met de vracht. Alles wat wij naar de VS sturen, moet aan hun eisen voldoen. Maar wat zij onze kant op sturen, is een grote teringzooi. [/offtopic]
Zoals ik al zei: Yanks (mensen uit de VSvA) zijn schijterds.

Maar het vreemde is: wij voldoen wel aan hun eisen en wij latenm ons hun minachting welgevallen. Waarom eigenlijk?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_76423791
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Yanks (mensen uit de VSvA) zijn schijterds.

Maar het vreemde is: wij voldoen wel aan hun eisen en wij latenm ons hun minachting welgevallen. Waarom eigenlijk?
Misschien omdat het niet zij de schijters zijn, maar wij?
pi_76424193
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Misschien omdat het niet zij de schijters zijn, maar wij?
Neee. Wij zijn geen schijterds, wij zijn naïef en dom: wij geloven hen op hun woord. En wij geloven graag in het goede van de mens.
Wij laten ons gjjzelen door hun angst omdat we denken dat die oprecht is.
Maar andersom houden zij geen enkele rekening met de risico's die wij lopen.

En er valt geld aan hen te verdienen, natuurlijk. Voorlopig domineren ze nog de wereldhandel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kees22 op 05-01-2010 00:47:18 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 01:00:48 #171
4893 _Midnight_
Volblaffen met BUD...
pi_76424714
Bedenk het volgende eens en zeg me of er iets inzit of dat ik paranoide ben:

Onze militaire deelname in Irak:
Er werd getobt of we nou wel of niet mee moesten doen tegen Irak. Ineens is daar de Hofstad-groep. U weet wel, Nederlands eerste 'echte' terreurgroep. Ze verbleven nota bene in een ruimte die door de AIVD gehuurd werd! Grote krantenkoppen en iedereen was het erover eens in Den Haag: Ook Nederland werd bedreigd met terrorisme! Dus mensen we moeten echt meeknokken hoor!
En zo geschiedde...

De recente mislukte 'aanslag' op het vliegtuig naar Amerika door die Negeriaan:
Tsja, moeten er nu wel of geen bodyscanners komen op de luchthavens in Nederland. Dat was waar de politiek recentelijk mee tobte. Gaat dat niet wat te ver, komt de privacy nu niet heel erg in geding vroegen sommigen zich af.
Tot die bewuste dag van de mislukte aanslag.
Er was geen sprake van een explosie, het was amper een brandje en vooral veel rook. Iets wat echt niet levensbedreigend was volgens passagiers die er ooggetuige van waren. Grote krantenkoppen ook nu weer, volgens iemand in Den Haag was De Wereld Aan Een Ramp Ontsnapt...
Maar resultaat is wel dat die bodyscanners er toch echt moeten komen volgens Den Haag!
De Nigeriaan was niet in bezit van paspoort of enig ander legitimatiebewijs, en kon blijkbaar moeiteloos een vlucht boeken en vervolgens door de douane en paspoortcontrolles heen komen???

Geeft je toch wel te denken...
"Why?? I'll tell you why...."
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 11:21:39 #172
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76430842
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:00 schreef _Midnight_ het volgende:

De Nigeriaan was niet in bezit van paspoort of enig ander legitimatiebewijs, en kon blijkbaar moeiteloos een vlucht boeken en vervolgens door de douane en paspoortcontrolles heen komen???

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat hij zonder paspoort door de controles is gekomen? Als hij vanaf Lagos een transfer overstap maakt buiten Schengen komt hij geen paspoortcontrole tegen in de vorm van de Koninklijke Marechaussee maar hij krijgt wel paspoortcontrole bij de gate. Met de douane heeft hij vrij weinig te maken op dat moment, hij verlaat het vliegveld immers niet en blijft binnen de lounges van de luchthaven.
Zijn paspoort wordt door een scanner gehaald bij het profilen/intervieuwen (hij krijgt ook nog een sticker op zijn paspoort als bewijs van dat hij geprofiled is), zonder een geldig legitimatiebewijs komt hij überhaupt niet eens voorbij de eerste lichting beveiliging. Vervolgens moet hij ook nog zijn paspoort laten zien bij de ticketcontrole (afhandeling controleert zijn gegevens). Dus waar je die poeha vandaan haalt is me een raadsel, je gelooft blijkbaar zelf ook wat de Amerikanen (ofwel CNN die roddels van pax aannemen ) je aansmeren.
Voor de rest denk ik dat je paranoïde bent.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:27:29 #173
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_76431092
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Export:
Owee als er een housje niet goed is ingevoerd in het systeem. Typefoutje? zending vast door de douane. Per ongeluk een extra doosje op een plaat? zending vast door de douane.
Klinkt heel erg herkenbaar dit.
quote:
Import:
1 giga tyfusbende met onbekende zendingen. Volledige platen die naar hawaii hadden gemoeten ipv Amsterdam. Zendingen die lucraak maar af worden gestuurd en geen doorboekingen voor worden gemaakt. HUM's die worden gestuurd zonder overleidingscertificaat. Zendingen die niet eens in het informatiesysteem staan....
Zetten wij ze vast omdat we niet weten voor wie de cnee is? Valt de halve oostkust over je heen.
Ken er nog eentje wat regelmatig voorkomt: DG invliegen zonder dat er een DGD bij zit. Die zending gaat dus gewoon op stop, tot er een origineel exemplaar binnen is. En daar kun je dan gerust weken op wachten...

Maar goed, daar gaat het topic verder niet over
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 11:56:47 #174
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76432183
Idd, incrowd!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 20:57:13 #175
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_76455352
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:00 schreef _Midnight_ het volgende:
Bedenk het volgende eens en zeg me of er iets inzit of dat ik paranoide ben:
[...]

Iedereen gebruikt het altijd voor de eigen agenda. De beveiliging is bijvoorbeeld allemaal in handen van private bedrijven dus die zullen altijd aandringen op nieuwe maatregelen en apparaten. Net als iemand die ranja verkoopt zal zeggen dat ranja goed werkt tegen terreur, bij wijze van spreken.

Wat wel te denken geeft is dat de VS al weken zoniet maanden in het geheim in Jemen bezig is, ze pas geleden zijn "betrapt" op het doen van bombardementen, ze een excuus zochten voor wat ze daar aan het doen zijn en heel toevallig deze sukkel ineens opduikt.

Het verhaal rammelt ook aan alle kanten. Iemand die met cash een enkele reis koopt en al op een watchlist staat maar geen alarmbellen doet afgaan?? Right. Zijn eigen vader had notabene getipt dat men een oogje op hem moest houden.

Dan los van alle vaagheden hoe hij aan boord is gekomen heeft hij nauwelijks genoeg explosieven bij zich om een oud vrouwtje mee te laten schrikken. Natuurlijk is elke gram explosief teveel maar dit slaat nergens op. Hij heeft alleen zijn eigen ballen opgeblazen!

Maar de VS heeft haar excuus om de gevechten in Jemen uit te breiden.

"Al Qaeda in the Arabian Peninsula".. Mijn God.

Weer een totale fabricage maar zolang het klootjesvolk het slikt is de pretext is binnen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 januari 2010 @ 11:10:28 #176
862 Arcee
Look closer
pi_77203159
quote:
Bin Laden eist aanslag Detroit op

` Al Qaida-leider Osama bin Laden heeft
de verantwoordelijkheid opgeëist voor
de mislukte aanslag van Eerste Kerstdag
op een vliegtuig bij Detroit.Hij deed
dat in een audio-boodschap,uitgezonden
door de Arabische zender Al Jazeera.

In de opname richtte hij zich tot
president Obama.Veiligheid in Amerika
blijft een droom zolang in Palestina
geen veiligheid is,zei Bin Laden.Ook
dreigde hij met meer aanslagen,zolang
Amerika steun blijft geven aan Israël.

Of het bandje ook echt van Osama bin
Laden komt,kan niet worden vastgesteld,
maar de stem lijkt op eerdere opnamen
die aan hem zijn toegeschreven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')