Pics?quote:Op zondag 27 december 2009 12:16 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Maikuuul in zijn rondleiding in zijn crib ?
Paupers die zich in een villa wanen, terwijl ze op de Ikea bank van hun net gekochte rijtjeshuis zitten.quote:
En die zitten dan ook nog langs de living, ipv naast de living. En ze schudden daar hun drinken inquote:
Belgisch Limburg misschien, in het Nederlandse deel in ieder geval niet.quote:
neequote:Op zondag 27 december 2009 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
limburgers zeggen dat.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef ynuhh het volgende:
Wij zeggen altijd wohnzimmer, dat is pas tof.
iddquote:
Ik moet zeggen dat ik dit erg scherp van je vind. Ons Nederlands wordt steeds verder weggevaagd door de Engelse taal. Niet dat het iets slechts is, onze taal is ook bagger vergeleken met een dergelijke makkelijkere taal. Het is dan echter nog niet zo dat we dan maar een vaag destillaat van dit Engels door onze taal moeten werpen.quote:Op zondag 27 december 2009 12:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso lui die sporadisch Engelse woorden in hun beperkte vocabulaire proppen.
Mensen die niet tegen verandering kunnenquote:Op zondag 27 december 2009 12:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Vooral in het 'hippe' bedrijfsleven is het steeds ergerquote:Op zondag 27 december 2009 12:40 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit erg scherp van je vind. Ons Nederlands wordt steeds verder weggevaagd door de Engelse taal. Niet dat het iets slechts is, onze taal is ook bagger vergeleken met een dergelijke makkelijkere taal. Het is dan echter nog niet zo dat we dan maar een vaag destillaat van dit Engels door onze taal moeten werpen.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef afcajos het volgende:
Dit heb ik echt nog nooit van mijn leven gehoord
quote:
Heb jij je targets al gehaald?quote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vooral in het 'hippe' bedrijfsleven is het steeds erger
Meeting, go, finance etc.
Als de Key Points Index niet op alle punten boven de 100% staat kunnen we de deuren sluiten. Heb je nog wat toe te voegen aan deze bullet of zullen we een break inlassen?quote:
Als de straattaal-generatie de zakenwereld infiltreert wordt het helemaal een mooie boel.quote:Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Als de Key Points Index niet op alle punten boven de 100% staat kunnen we de deuren sluiten. Heb je nog wat toe te voegen aan deze bullet of zullen we een break inlassen?
Yo swa, deze presentatie wordt helemaal spang. Zoals de sma'tjes hier wel weten, Damaru is jarig. Daarom gaan we nu een beat voor hem neerleggen voor we de presentaties starten, yo.quote:Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als de straattaal-generatie de zakenwereld infiltreert wordt het helemaal een mooie boel.
Zeg maar gewoon woordenschat, hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 12:19 schreef Tuvai.net het volgende:
ik heb nochtans al rijtjeshuizen gezien waar je op de overloop op het eerste met gemak een pooltafel + bak kwijt kan. Daar kan je gerust over een patio of salon sprekenquote:Op zondag 27 december 2009 12:17 schreef PierreTT het volgende:
Terechte klacht. Mensen die het ook over een patio of een salon hebben terwijl ze in een rijtjeshuis wonen
Oke oke, ik had het ook over tokkiebuurt-rijtjeshuizenquote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik heb nochtans al rijtjeshuizen gezien waar je op de overloop op het eerste met gemak een pooltafel + bak kwijt kan. Daar kan je gerust over een patio of salon spreken
Juist. En er was toch ook nog iets met bepaalde haardracht?quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Zijn dezelfde mensen die het ook over hun kids hebben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |