abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76088490
Hoi

Ik wil maandag een nieuwe telefoon halen, heb alleen niet echt verstand van wat nou wel en niet goed is..
Ik weet dat de N97 en iPhone erg populair zijn op dit moment (of weet ik dit verkeerd? ) maar ik vroeg me af of er intussen een 'betere' optie is als één van deze twee; En tussen deze twee welke is de betere?
  zaterdag 26 december 2009 @ 22:33:51 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_76088502
De n900

Nokia N900
Nokia N900 #2

Als je het geld er voor over hebt zou ik die nemen
pi_76088527
HTC HD2
pi_76088537
Wat wil je ermee kunnen/gaan doen?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2009 22:35:10 ]
  zaterdag 26 december 2009 @ 22:37:59 #5
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_76088614
iphone is overrated, nokia tegenwoordig pruts. HTC is het merk van het moment. HD2 of als je wilt mailen de touch pro 2.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_76088632
HTC HD2 zou ik zeggen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 22:42:46 #7
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_76088762
Je hebt de HTC touch en de google phone (binnenkort).
En dan heb je altijd nog de blackberries.

Heb je bijzondere eisen aan het toestel?
Nadeel van de iphone lijkt me dat bijna alle software die je erop kunt zetten van apple afkomstig moet zijn, tenzij je hem bluejackt (maar dan verloopt ook de garantie). Verder is het wel gebruiksvriendelijk.
Nokia vind ik meer een telefoon die er hip uitziet en ook wel wat kan, maar veel op hip zijn gericht is.
HTC en google hebben toestellen die erg makkelijk aan te passen zijn.
Blackberries heb ik niet zoveel ervaring mee.
Jesus hates you.
pi_76088783
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef zarGon het volgende:
Wat wil je ermee kunnen/gaan doen?
Forummen, gebruik van internet algemeen.. als ik een filmpje op bijv youtube wil zien dan wil ik dat ook kunnen.
Bellen/smsen haha that's about it denk ik.
pi_76088883
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:42 schreef Hondenbrokken het volgende:
Je hebt de HTC touch en de google phone (binnenkort).
En dan heb je altijd nog de blackberries.

Heb je bijzondere eisen aan het toestel?
Nadeel van de iphone lijkt me dat bijna alle software die je erop kunt zetten van apple afkomstig moet zijn, tenzij je hem bluejackt (maar dan verloopt ook de garantie). Verder is het wel gebruiksvriendelijk.
Nokia vind ik meer een telefoon die er hip uitziet en ook wel wat kan, maar veel op hip zijn gericht is.
HTC en google hebben toestellen die erg makkelijk aan te passen zijn.
Blackberries heb ik niet zoveel ervaring mee.
blackberry's zijn imho meer voor zakelijk gebruik en niet echt voor persoonlijk gebruik van wege de BB email functionaliteit en de enterprise opties op het apparaat
pi_76088905
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:43 schreef fiaflai het volgende:

[..]

Forummen, gebruik van internet algemeen.. als ik een filmpje op bijv youtube wil zien dan wil ik dat ook kunnen.
Kan je dan niet beter een netbook kopen en een oude Nokia mobiel erbij om te bellen?
pi_76088935
quote:

[..]

Dan duidelijk de iPhone.
pi_76088947
En als je een nerd bent iets met Windows mobile erop...
pi_76088961
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter een netbook kopen en een oude Nokia mobiel erbij om te bellen?
Nope moet een telefoon zijn
pi_76088988
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:48 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dan duidelijk de iPhone.
HD2 lijkt me geschikter...
sneller, functionaliteit is gelijk of beter, de harware is veel beter..
pi_76088991
quote:

[..]

Dan zou ik als ik jou was geen Nokia nemen. (Ik heb geen idee hoe de N900 is in gebruik, maar de N97 is gewoon een kuttelefoon.)

Ik zou je een iPhone of een telefoon met Android aanraden. Windows Mobile en Symbian raad ik je af. De HTC HD2 lijkt op papier een zeer goede telefoon, maar er draait Windows Mobile op. Niet dat het dan per definitie slecht is, maar het is wel een nadeel.

Sowieso zou ik even langs de winkels gaan en de telefoons in het echt even zien/gebruiken.
pi_76089015
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

HD2 lijkt me geschikter...
sneller, functionaliteit is gelijk of beter, de harware is veel beter..
Als het aan de hardware lag, had de iPhone veel en veel minder concurrentie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2009 22:52:24 ]
pi_76089073
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik jou was geen Nokia nemen. (Ik heb geen idee hoe de N900 is in gebruik, maar de N97 is gewoon een kuttelefoon.)

Ik zou je een iPhone of een telefoon met Android aanraden. Windows Mobile en Symbian raad ik je af. De HTC HD2 lijkt op papier een zeer goede telefoon, maar er draait Windows Mobile op. Niet dat het dan per definitie slecht is, maar het is wel een nadeel.

Sowieso zou ik even langs de winkels gaan en de telefoons in het echt even zien/gebruiken.
Hmm ik heb inderdaad zoiets van geen nokia.. na aanleiding van de reacties op forum twijfel ik tussen de HTC HD2 en iPhone; de HTC HD2 kende ik nog niet; Ik ga maandag zoiezo even naar de winkels om te kijken; ik zit nu ook te kijken naar htc hd2 en iphone reviews en welke beter is e.d.

bedankt voor de reacties allemaal!
  zaterdag 26 december 2009 @ 22:54:28 #18
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_76089126
quote:

[..]

Bellen/sms-en kan altijd.
Forummen en internetten kunnen de nieuwere wel.
Bij veel modellen kun je kiezen tussen een fysiek of schermtoetsenbord? Maar een schermtoesenbord begint steeds populairder te worden.
De nieuwere htc's kunnen youtube afspelen, maar de kwaliteit daarvan vind ik niet al te best.
Jesus hates you.
pi_76089127
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als het aan de hardware lag, had de iPhone veel en veel minder concurrentie.
daarmee wil je zeggen dat de iPhone goeie hardware had?
pi_76089140
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:52 schreef fiaflai het volgende:

[..]

Hmm ik heb inderdaad zoiets van geen nokia.. na aanleiding van de reacties op forum twijfel ik tussen de HTC HD2 en iPhone; de HTC HD2 kende ik nog niet; Ik ga maandag zoiezo even naar de winkels om te kijken; ik zit nu ook te kijken naar htc hd2 en iphone reviews en welke beter is e.d.

bedankt voor de reacties allemaal!
Als je de iPhone zou willen halen, zou je misschien tot juli 2010 kunnen wachten, in verband met een nieuwe(re) versie.
pi_76089179
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:54 schreef mschol het volgende:

[..]

daarmee wil je zeggen dat de iPhone goeie hardware had?
Daarmee wil ik zeggen dat niet alles aan de hardware ligt. (Veel en veel minder concurrentie omdat het op papier een zwakkere telefoon is qua hardware. Maar juist door zaken als gebruikersgemak is de ervaring met de telefoon veel prettiger dan telefoons die op papier beter zijn.)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2009 23:00:42 ]
pi_76089216
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Daarmee wil ik zeggen dat niet alles aan de hardware ligt. (Veel en veel minder concurrentie omdat het op papier een zwakkere telefoon is qua hardware. Maar juist door zaken als gebruikersgemak is de ervaring met het telefoon veel beter.)
euhmm... juist de HD2 wordt momenteel als 1 van de zwaarste telefoons beschikbaar neergezet, hardware technisch...
de Iphone zelf was/is pure prut als het op hardware aankomt wat ik begrepen heb uit diverse reviews
pi_76089303
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je de iPhone zou willen halen, zou je misschien tot juli 2010 kunnen wachten, in verband met een nieuwe(re) versie.
Moet echt maandag gebeuren

Ik denk dat ik voor de HTC HD2 ga nog even in real zien hoe die is maar gebaseerd op

lijkt het me een veel beter keuze als iphone
pi_76089313
Hardware is prut? Dat ding is retesnel, je kan er mooie games op spelen (mocht je dat willen ). Ik zie het punt niet zo hoor, wat een gezeur.
  zaterdag 26 december 2009 @ 23:02:36 #25
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76089314
@mschol: dan lees je de verkeerde reviews denk ik.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')