Die laat zich wel radenquote:
quote:
quote:
quote:
Al laat het 'brave' nog wel enige ruimte tot discussie openquote:
I only luvvvvvquote:
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al laat het 'brave' nog wel enige ruimte tot discussie open
Ja! ff bakkie doen bij Dudok?quote:
Dat sarcasmequote:
quote:
Luctorquote:
Kennerquote:
Jaquote:
Waar woonde je ook alweer in DH?quote:
quote:
Bezuidenhout.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer in DH?
Ik ga er voor zitten!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ga ik ook kijken. Hopelijk vergeet ik het niet.
Dat is bij NOI toch?quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef jna het volgende:
[..]het stuk tussen centraal station en overbosch (weet niet of je dat kent)
quote:
Tram 6 of 2 inderdaad. Tram 6 rijdt zelfs langs m'n huis.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben er met de tram een aantal keer langs gekomen
6 it wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef jna het volgende:
[..]
Tram 6 of 2 inderdaad. Tram 6 rijdt zelfs langs m'n huis.
Doe maarquote:
Ik ga zo wegquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef DjRex89 het volgende:
Nog meer mensen met plannen vanavond?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef DjRex89 het volgende:
Nog meer mensen met plannen vanavond?
Stevie en smokeyquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:03 schreef DjRex89 het volgende:
Op Ned3 is ook wel een vet concert nu
Vet hequote:
quote:
Dan is het goedquote:
Met Stevie Wonder of doel je ergens anders op?quote:
quote:
BB King!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef jna het volgende:
Goed ook dat ze John legend letterlijk achter Stevie hebben gezet. Zijn de verhoudingen weer ff duidelijk
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met Stevie Wonder of doel je ergens anders op?
Is echt vet om te zien man
Stevie en BB King nuquote:
Ja dat dacht ik al..quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:18 schreef jna het volgende:
[..]dat ie moest stoppen met zingen omdat t m ff teveel werd
Die John Legend moeten ze afvoeren man. Dom figuur.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef jna het volgende:
Goed ook dat ze John legend letterlijk achter Stevie hebben gezet. Zijn de verhoudingen weer ff duidelijk
Met jou kan ik pratenquote:
Veel plezier manquote:
Oke, het meest achterlijke grapje ooit;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stiekem moest ik er zelf wel om lachen, ja.![]()
Mannen daten andersquote:
En gewoon nog de wereld rond hè.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al..
En BB King![]()
![]()
Die is gewoon 85
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oke, het meest achterlijke grapje ooit;
Why is Stevie Wonder always smiling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stiekem moest ik er zelf wel om lachen, ja.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
[..]
Why is Stevie Wonder always smiling?Niks mis met negersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stiekem moest ik er zelf wel om lachen, ja.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik heb zo'n diep respect voor die manquote:
Niet overdrijven manquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al..
En BB King![]()
![]()
Die is gewoon 85
[..]
Why is Stevie Wonder always smiling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stiekem moest ik er zelf wel om lachen, ja.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
[..]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja echt niet normaalquote:
Oh, dan ga ik vanavond hosselen ipv daten, kijken of het uitmaaktquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mannen daten niet, mannen hosselen
Half wat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel!Ik ben zelf 'half'.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik vanavond hosselen ipv daten, kijken of het uitmaakt
Zoietsquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mannen daten niet, mannen hosselen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoax!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
QFT.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
half kip, stond er toch.
Beter dan Nederland 3 gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar weer even goede muziek langs laten komen.
Nu had ik een heel leuk grapje kunnen maken, maar doen we maar ff nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Surinaams. Het is alleen niet te zien.
Hosselen aan de barquote:
Ja doe doe doe!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu had ik een heel leuk grapje kunnen maken, maar doen we maar ff niet
Ga je gang hoor, I don't mind.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu had ik een heel leuk grapje kunnen maken, maar doen we maar ff niet
Alsof ik de vrouwelijke versie van mezelf tegenkomquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Surinaams. Het is alleen niet te zien.
Iets met 'is niet te zien' en 'lui' maar hij is wel erg slecht dus ik ga hem niet makenquote:
Oh ja? Jeuj!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:26 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof ik de vrouwelijke versie van mezelf tegenkom
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Iets met 'is niet te zien' en 'lui' maar hij is wel erg slecht dus ik ga hem niet maken
Ey! Ik had gewaarschuwd hequote:
Idd, die faalt zelfs daarinquote:
Hij was zo slecht dat ik hem amper snaptequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Iets met 'is niet te zien' en 'lui' maar hij is wel erg slecht dus ik ga hem niet maken
Dan ben je natuurlijk wel mega relax enzoquote:
Hehe.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij was zo slecht dat ik hem amper snapte
Ik voel mezelf absoluut niet Surinaams ofzo, by the way. Ben ook niet met m'n vader opgegroeid en m'n moeder zei vandaag dat ik zo bleek ben dat het pijn deed aan haar ogen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef jna het volgende:
Ha L.no! De Surinamers zijn in de meerderheid nu!
Trek (haha) het je niet aan, ik snap wel meer slechte grapjes nietquote:
Ja, en lui.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben je natuurlijk wel mega relax enzo![]()
Geef je licht in het donker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik voel mezelf absoluut niet Surinaams ofzo, by the way. Ben ook niet met m'n vader opgegroeid en m'n moeder zei vandaag dat ik zo bleek ben dat het pijn deed aan haar ogen.
Dus jij wordt in de sneeuw aangereden ipv in het donker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik voel mezelf absoluut niet Surinaams ofzo, by the way. Ben ook niet met m'n vader opgegroeid en m'n moeder zei vandaag dat ik zo bleek ben dat het pijn deed aan haar ogen.
Dat ligt dan dus duidelijk aan jezelfquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Trek (haha) het je niet aan, ik snap wel meer slechte grapjes nietDie van Bootje snapte ik ook niet.
Have fun!quote:
Dus je hebt ook niks met de Surinaamse cultuur?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel weten. Mag ik anders wat huidmonsters nemen?quote:
Veel plezier ouwequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel weten. Mag ik anders wat huidmonsters nemen?
Helemaal niks nee. Sorry.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Dus je hebt ook niks met de Surinaamse cultuur?
Ja, maar er is niemand die bootje snapt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Trek (haha) het je niet aan, ik snap wel meer slechte grapjes nietDie van Bootje snapte ik ook niet.
Nee, wij gaan enkel naar Parijs.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel weten. Mag ik anders wat huidmonsters nemen?
Dan doe ik het wel stiekemquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee, wij gaan enkel naar Parijs.
quote:
Veel plezierquote:
Die grap met die graancirkels. Ik snap m nog nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar er is niemand die bootje snapt.
Veel plezierquote:
quote:
Niemand, alleen hijquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef jna het volgende:
[..]
Die grap met die graancirkels. Ik snap m nog niet
Die heb ik gemist maar dat maakt dus niet uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef jna het volgende:
[..]
Daar doelde ik op iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef jna het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef Dzjenn. het volgende:
Iedereen die er vandoor gaat, fijne avond!![]()
Ik had het je graag uitgelegd maar helaasquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist maar dat maakt dus niet uit
Ik ook, of eigenlijk ook weer niet, want iets dat je niet mist, kan je ook niet kwijt zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist maar dat maakt dus niet uit
Zij gaat niet, slimmerikquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had het je graag uitgelegd maar helaas
Ja, als ik dat ga zeggen dwarsboom je mequote:
Nog plannen vanavond dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik blijf jullie nog even lastig vallen!
quote:
Nope. Ben hier bij m'n moeder en we vieren niet echt iets. Misschien straks nog een filmpje kijken. Jij dan?quote:
Je "moet" Herman Finkers kijken straks.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:38 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nope. Ben hier bij m'n moeder en we vieren niet echt iets. Misschien straks nog een filmpje kijken. Jij dan?
Ik kan naar de stad of hier in t dorp naar de kroeg. Ik zoek het eigenlijk niet om naar de stad te fietsen maar daar is het denk ik wel drukker. Maar heb met een paar maten hier in t cafe afgesproken om daar maar te kijken of we nog naar de stad gaan. Als het daar gezellig is blijven we daar wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:38 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nope. Ben hier bij m'n moeder en we vieren niet echt iets. Misschien straks nog een filmpje kijken. Jij dan?
veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik ga maar ff het volk beneden vervelen met mn kutverhalen
Tschüssss![]()
Juist!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
Ik klets er zo nog een Hertog Jan in om me daarna eens ff om te kleden want rond 10 uur in de kroeg afgesproken (kunnen de dames nog wat van leren)
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
Tschüssss![]()
Beetje mijn tschüss jatten! Wat 'n lef.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
Tschüssss![]()
*psssjjjquote:
Ohquote:
Niet echtquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef Dzjenn. het volgende:
jna, kon je nog iets 'surinaams' ontdekken aan m'n foto's?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik blijf jullie nog even lastig vallen!
Pwangpwangpwangggggquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
Tschüssss![]()
Eens!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je "moet" Herman Finkers kijken straks.
Have fun!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Bananasplit is eindelijk afgelopen.
Nu naar beneden om Herman Finkers te kijken en daarna naar bed
Heui, dat gebruik ik al jaaaarenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Beetje mijn tschüss jatten! Wat 'n lef.
Doei!
Ja maar het was wel vetquote:
Vooruit dan maar. Fijne avond nog!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heui, dat gebruik ik al jaaaaren
*boksquote:
quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Bananasplit is eindelijk afgelopen.
Nu naar beneden om Herman Finkers te kijken en daarna naar bed
*boksquote:
Is ook vetquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zou ooit in mijn leven nog wel eens willen leren bassen, lijkt me echt vet
Mja ik heb hier al 3 instrumenten staanquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is ook vet
Ik zeg, gewoon een kopen en beginnen
Finkers man!! NU!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef DjRex89 het volgende:
Paul Simon nu in het achtergrondkoortje![]()
Alsof ik niet meer dan 1 gitaar hebquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik heb hier al 3 instrumenten staanKan ook overdrijven he
3 verschillende danquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alsof ik niet meer dan 1 gitaar heb
Nee man, die download ik welquote:
Dat is zo vetquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik heb een vleugel bij m'n mams thuis.
Ja, drie verschillende gitarenquote:
3 maarquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik heb hier al 3 instrumenten staanKan ook overdrijven he
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik heb een vleugel bij m'n mams thuis.
Jaja, patserquote:
Is ook. Ik kan het alleen nog niet zo goed. Wel van plan het te worden uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel mega vet![]()
Ik heb een piano, een trompet en een euphonium![]()
Heb de piano van mn oma ook al geconfisqueerd als ze gaat verhuizen
Succes!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Is ook. Ik kan het alleen nog niet zo goed. Wel van plan het te worden uiteraard.![]()
Nu ga ik voor de tv bankhangen, fijne avond nog lieve mensen!![]()
trompet lijkt me ook vet om te lerenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel mega vet![]()
Ik heb een piano, een trompet en een euphonium![]()
Heb de piano van mn oma ook al geconfisqueerd als ze gaat verhuizen
Have fun!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Is ook. Ik kan het alleen nog niet zo goed. Wel van plan het te worden uiteraard.![]()
Hey, en les 1 dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Is best lastig instrument om te leren omdat het 'er geluid uit krijgen' in het begin erg lastig is.. Moet je echt je lippen voor trainen. Als je dat eenmaal kan dan valt het wel mee. Euphonium is dan veul makkelijker want heeft groter mondstuk dus makkelijker om er een toon uit te krijgenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:55 schreef jna het volgende:
[..]
trompet lijkt me ook vet om te leren
Mag ik dan meedoen?quote:
I'm in!quote:
Ja I know, maar mn buren horen zullen het waarschijnlijk niet erg waarderenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is best lastig instrument om te leren omdat het 'er geluid uit krijgen' in het begin erg lastig is.. Moet je echt je lippen voor trainen. Als je dat eenmaal kan dan valt het wel mee. Euphonium is dan veul makkelijker want heeft groter mondstuk dus makkelijker om er een toon uit te krijgen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja I know, maar mn buren horen zullen het waarschijnlijk niet erg waarderen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:59 schreef jna het volgende:
IK WEET EEN NAAM VOOR JULLIE BANDJE
SKAge SC
En jij maar op bass, ofnietquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:59 schreef jna het volgende:
IK WEET EEN NAAM VOOR JULLIE BANDJE
SKAge SC
Nu nog een drummer....quote:
Bart?quote:
Veel plezier manquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
Ben me ff omkleden, wordt zo namelijk opgehaald..
jna, you're black. All black people can play bass.quote:
Blijft goooeeeedddquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:04 schreef jna het volgende:
http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_154133/?searchterm=bass
Groupie. Samen met L.no.quote:
Eigenlijk moeten L.no en Dzjenn ook iets spelen want die hebben tenminste gevoel voor ritmequote:
Ben weer terug hoor, nu wachten tot ze voor de deur staanquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef jna het volgende:
Bart, weg achter die drums. Drum, bass en rhythm guitar worden gespeeld door L.no, Dzjenn en ikzelf. Moeten nog wel even kijken wie wat speelt.
Jij op bass, Dzjenn op drums en dan leer ik L.no wel wat ritmegitaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef jna het volgende:
Bart, weg achter die drums. Drum, bass en rhythm guitar worden gespeeld door L.no, Dzjenn en ikzelf. Moeten nog wel even kijken wie wat speelt.
Kijk! Zo hoort het.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben weer terug hoor, nu wachten tot ze voor de deur staanOndertussen...
*psssjj
"Ja, L.no, dus hier met je hand en dan gewoon snel op en neer gaan."quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij op bass, Dzjenn op drums en dan leer ik L.no wel wat ritmegitaar.
Heb dr echt zin in!quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
"Ja, L.no, dus hier met je hand en dan gewoon snel op en neer gaan."
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
"Ja, L.no, dus hier met je hand en dan gewoon snel op en neer gaan."
Wou er eerst nog: Onder andere. achter zetten... maar je snapte het welquote:
Is ze alquote:
We zijn weer op stoomquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:17 schreef DjRex89 het volgende:
Dit topic gaat trouwens ook echt snel
Vast wel tochquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:19 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze nog durft met alle ruige Surinamers hier
Kan ie nog vol voor ik ga?quote:
Jawelquote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:19 schreef jna het volgende:
[..]
Wat toevallig dat ik het dan net postte
Paula?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:20 schreef DjRex89 het volgende:
Want een zanger(es) hebben we ook nog nie..
Of Dzjenn?quote:
Die drumt.quote:
L.no!quote:
Kan ze dat wel?quote:
Ey dushiquote:
Boeiendquote:
Iddquote:
Goed planquote:
Kan ookquote:
Dan vragen we mijn pa ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef DjRex89 het volgende:
Kan mn pa wel vragen voor percussieDie valt wel een beetje op ben ik bang (50+
)
Precies!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
Dan is het ook geen SKAge SC meer dus die valt af..
Dan worden we te goed manquote:
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
Wie doet er nou bassen? Dat was jij toch al jna?
Rex.quote:
quote:
Jij dwingt me steeds om terug te lezen damnit.quote:
Of laten we dat L.no doen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
Wie doet er nou bassen? Dat was jij toch al jna?
Moeten we weer optreden bij Amstel Live enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dalijk winnen we weer cd van het jaar prijzen enzo
Ik dwing je nooit tot ietsquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Rex.
[..]
![]()
Hoi!![]()
[..]
Jij dwingt me steeds om terug te lezen damnit.
quote:
Kunnen we niet hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dalijk winnen we weer cd van het jaar prijzen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |