Tja, ik kijk veel Uitzending Gemist. Zonder UG had ik waarschijnlijk allang een oplossing gezochtquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen. Wij nemen heel veel op, ideaal... stellen ook programma's in om bijv. elke week op een bepaalde dag op te nemen. Vooral series zodat je kunt kijken wanneer je wilt en zonder reclame.
Ja dat is ook een goede optie.... alleen veel series die ik volg, komen daar niet op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik kijk veel Uitzending Gemist. Zonder UG had ik waarschijnlijk allang een oplossing gezocht
Top 2000 a gogo komt hoogts waarschijnlijk niet op UG ivm copyrights...quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik kijk veel Uitzending Gemist. Zonder UG had ik waarschijnlijk allang een oplossing gezocht
Ik ben niet zo'n seriekijkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een goede optie.... alleen veel series die ik volg, komen daar niet op.
Dat verwacht ik ook niet, al was de aflevering van een paar weken terug later wel op UG te vindenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Top 2000 a gogo komt hoogts waarschijnlijk niet op UG ivm copyrights...
Hmm van mij mag ie nog een paar uur door.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef mitt het volgende:
Stenders hoort zo niet bij de top 2000. Blij dat het 9 uur is.
Stenders hoort bij de radio in het algemeenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef mitt het volgende:
Stenders hoort zo niet bij de top 2000. Blij dat het 9 uur is.
dat was voorgaande jaren idd wel de reden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Top 2000 a gogo komt hoogts waarschijnlijk niet op UG ivm copyrights...
Ja, dat is waar, maar daar heb ik vaak geen zin in.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n seriekijker
Daarbij zijn de goede series ook te downloaden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef peaceman het volgende:
1532 1552 Blondie : Heart of glass![]()
1068 1551 Weather Girls : It's raining men![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef cafca het volgende:
1532 1552 Blondie : Heart of glass
1068 1551 Weather Girls : It's raining men
Hetzelfde geldt voor Cafca...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, meestal heeft peaceman best een goeie smaak
Ach ik vind dat zo weer gedaan en als het eenmaal is ingesteld op elke week op bepaalde dag/tijdstip, hoef je er ook niet meer naar om te kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:06 schreef cafca het volgende:
Ja, zo heb ik vaak geen zin om dingen op te nemen. Ik kijk ze op het moment dat ze op TV zijn, en anders maar niet.......
Tja, ik als Brood-fan natuurlijk wel. Hoewel Cuby zonder Herman ook goed was, hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Met Cuby heb ik helemaal niets, sorry Cafca.
downloaden is ook zo gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind dat zo weer gedaan en als het eenmaal is ingesteld op elke week op bepaalde dag/tijdstip, hoef je er ook niet meer naar om te kijken.
Herman Brood vind ik wel goed, ben ook wel een keer naar een concert van hem geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik als Brood-fan natuurlijk wel. Hoewel Cuby zonder Herman ook goed was, hoor
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace overquote:
Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.quote:
Ah jullie dus gelukkig ook zwak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace over
[..]
Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.
Ik ook.... (keer of 30, denk ik) kwalitatief erg wisselend overigensquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herman Brood vind ik wel goed, ben ook wel een keer naar een concert van hem geweest.
Dan is het dus nog minder werk voor jouquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace over
[..]
Ik heb de radio ook aanstaan, met het geluid uitquote:Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.
Ow dat is wel heel vaak....quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook.... (keer of 30, denk ik) kwalitatief erg wisselend overigens
Peace downloadt alleen de series die hij ook leuk vindt... niet "mijn" series.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het dus nog minder werk voor jou
[..]
quote:Ik heb de radio ook aanstaan, met het geluid uit
Het is inderdaad geen geweldig uur. Ik ben ondertussen met de kerstfoto's aan de slag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heel uur 21:00 - 22:00 boeit mij niet qua muziek, NED 3 weer geluid aan
Zelfs niet als je het lief vraagt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace downloadt alleen de series die hij ook leuk vindt... niet "mijn" series.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |