Doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:07 schreef Rib-i het volgende:
Zo, Rib is popi
Hi Dear I am grace, I hope you are doing fine. I am writing to you because of my interest in your tagged page hoping to make good friend with you. Please i would like you to write to me in my email (gracezanda24@yahoo.com) for us to have more time to communicate and know ourselves very well. I believe we can be good friends and know each other very well by sharing Pictures, interests and expriences. Thanks, hoping to read from you in my email Yours dearest friend grace gracezanda24@yahoo.com
Misschien dat net die ene blonde der ski's vergeten isquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef Den_Haag het volgende:
auto is weer vol geladen voor de wintersport. Nog extra setjes ski's mee
3 paar ski's, beetje overkill. maar ja
voor watquote:Op zondag 27 december 2009 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
best mooie zaal hebben ze in Ede tegenwoordig
nee, anders had ik t niet gevraagdquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Staat dat erbij dan dat het eetbaar is?
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
nee, anders had ik t niet gevraagd
quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Lezen ouwe, snap dat t bier na 4 dagen tanken door de hersenen loopt.
Jaaa, maar oud en nieuw komt er aan.quote:
in maart is er anders ook nog een nationale feestdag hoorquote:Op maandag 28 december 2009 11:10 schreef -XX- het volgende:
Al die feestdagen...zucht.
Was het maar weer februari / maart.
Gewoon weer lekker richting de lente/zomer.
7 maart.quote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef cageon2 het volgende:
in maart is er anders ook nog een nationale feestdag hoor
Oplichter, ik mis het begin.quote:
Komende dagen niet starten als het onder de -15 graden wordt.quote:Op maandag 28 december 2009 20:26 schreef Cocktailprikker het volgende:vandaag me eindelijk weer eens kunnen misdragen met de GS
![]()
Erg geinig inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Check die screendump van deze Linux distributie.
Bericht was eigenlijk ook aan jou gericht, maar je kende hem dus al.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:44 schreef bvvt het volgende:
Erg geinig inderdaad.
Linux met Windows XP vormgeving(gister al gelezen op tweakers.net)
voor velen DE oplossing.........
quote:
je mist niks hoorquote:[..]
Oplichter, ik mis het begin.
T benne krappe tieden ehquote:En heb het olie filter gerecycled. Niets voor mij.![]()
Ik heb wel jeuk aan mijn zak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moest vanochtend krabben![]()
de motor ja, niet men zak![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zadel, tank, tellers, spiegels. Ik had em voor t huis laten staan vannacht
Vijf filters liggen, ondermeer Pontiac, Triumph, Yamaha, Kawasaki, Soes TLR misschien zelfs nog.quote:
sleutelwoord:quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel jeuk aan mijn zak.![]()
quote:[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-/- kuddos voor vuile Beunkoe.
Volgende keer binnenzetten die slet.![]()
[..]
Vijf filters liggen, ondermeer Pontiac, Triumph, Yamaha, Kawasaki, Soes TLR misschien zelfs nog.
..maar niet voor een Chrysler.
Spontane actie it was. Loopt weer mooi met die kou.
Slaafje gezocht.quote:
Op die carbonnen uitvoering, met Wave schijven en nieuwe UPSD, heb ik nog geboden.quote:als je nog een soes filter heb liggen houd ik me aanbevolen, of verwacht je ooit nog een TLR te kopen
![]()
Pardonquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Roderick2085 het volgende:
Die van mij is al maanden niet van z'n plek geweestIs zelfs zo erg dat ik laatst m'n motorjas maar van de kapstok heb gehaald
kwam er toen ook achter dat de wintervoering er nog niet eens inzit
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over drugs
Ik heb medelijden met die motor daar in de vrieskou!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel jeuk aan mijn zak.![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-/- kuddos voor vuile Beunkoe.
Volgende keer binnenzetten die slet.![]()
[..]
Vijf filters liggen, ondermeer Pontiac, Triumph, Yamaha, Kawasaki, Soes TLR misschien zelfs nog.
..maar niet voor een Chrysler.
Spontane actie it was. Loopt weer mooi met die kou.
Het lijkt de winter van 79 welquote:
en uit...quote:Op woensdag 30 december 2009 14:24 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
Lag net op de deurmat, volgend jaar 1:45 rijden...
Oke oke,... ik zet de mijnes zo weer droogquote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die motor daar in de vrieskou!
Je voelt je nu al een stuk sneller denkquote:
mweh, helaas had ik 80 tot 90 5 van de kennis al.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je voelt je nu al een stuk sneller denk![]()
Oldskool 2008. Stond altijd binnen, op twee nachtjes na, waarvan eentje spontane nachtvorst.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef -XX- het volgende:
Ik heb medelijden met die motor daar in de vrieskou!
Helaas ben je te lui om shift in te drukken of je post na te kijken after reply.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:27 schreef cageon2 het volgende:
mweh, helaas had ik 80 tot 90 5 van de kennis al.
Ik dacht een clubblaadje.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:24 schreef cageon2 het volgende:
Lag net op de deurmat, volgend jaar 1:45 rijden...
Dan zul je em wel verkeerd hebben doorgesmeerdquote:Op donderdag 31 december 2009 09:05 schreef Worldbeater het volgende:
Gute morning!
Vanochtend wilde ik tanken na twee dagen reeds een geel lampje met de auto.
Stukje omgereden voor het benzinestation, slot van de tankdop dichtgevroren.
En die was vorige maand nog doorgesmeerd.![]()
Dus toen maar weer met dichtgeknepen billen naar het werk gereden.
In de pauze maar even heetstoken en opnieuw smeren.
En dan de pomp weer zien te halen.
De 125 cc cilinder kwam net binnenkan morgen of overmorgen weer rijden. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |