Dit was de eerste in 2 maanden ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Bortecinem, hoe veel taarten maak jij eigenlijk per week?
Hey, jij vindt het ook wel makkelijk om steeds over mij te oordelen he, maar wat hij doet is prima. Ga met je ding spelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dergelijke taalgebruik siert een vrouw totaal niet. Integendeel zelfs.
[..]
Zijn we van 'm af?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zooooowww, tis wel klaar nu met je gebash geloof ik
Koerden mogen hier ook posten (shit hè, NL is een vrij land!) en anderen in hun waarde laten kan je best
Thanks voor je medewerking.
Het ''gros'' van mijn landgenoten doet dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het gros van je landgenootjes wel, en jij loopt hier te bitchen over de primitiviteit van de Turken.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het ''gros'' van mijn landgenoten doet dat helemaal niet.
Zorg er dan ook even voor dat sommige Turken niet meteen in het Turks beginnen te schelden wanneer ze niet normaal kunnen discussiëren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nog niet
Iedereen krijgt de kans om zich aan te passen aan de FOK! maatschappij
Power to the people.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nog niet
Iedereen krijgt de kans om zich aan te passen aan de FOK! maatschappij
Er zijn hier volgens mij geen Koerden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zooooowww, tis wel klaar nu met je gebash geloof ik
Koerden mogen hier ook posten (shit hè, NL is een vrij land!) en anderen in hun waarde laten kan je best
Thanks voor je medewerking.
Kom dan met een bron? Jij beweert dat het ''gros, dus het grootste aantal ervan, meedoet aan dergelijke praktijken. Dat zou ongeveer 30 miljoen Iraniers betekenen. Niet dus.quote:
verbaast me niets van jou, jij gaat alleen maar met paupermensen om, dus jij weet gewoon niet beter.. waarschijnlijk heb jij nog nooit van je leven een beschaafde Turk gezien.. duidelijk een niveauverschil tussen ons..quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow dit is echt het meest domme wat er vandaag is gezegd.Lan wordt door iedereen gebruikt.
mjah, dat is ook waarom we in principe niet willen dat er hier Turks wordt gesproken. Ik kan niet zien of het idd schelden is oid.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zorg er dan ook even voor dat sommige Turken niet meteen in het Turks beginnen te schelden wanneer ze niet normaal kunnen discussiëren.
Weet je wat ik zo grappig vind? Dat sommige mensen hier meteen hun oordeel klaar hebben over iemand die scheldt, maar iemand die eigenlijk veel irritanter bezig is, wordt niets over gezegd. Blijkbaar vinden sommigen hier schelden per definitie erger dan anderen constant uit hun tent lokken. Doen jullie echt goed, vooral mee doorgaan. Over mezzy's taalgebruik zeg je ook niets. Zeker omdat hij moslims basht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zorg er dan ook even voor dat sommige Turken niet meteen in het Turks beginnen te schelden wanneer ze niet normaal kunnen discussiëren.
Mijn macht strekt zich over een stuk of 4-5 fora.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had die trigger maar wat minder power, met z'n gifgroene kleurtje.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands praten hier, Turks praten doe je maar op MSN, sms, via de foon of op een Turks forum oid
Heeft hij het over zijn zogenaamd hoge niveauquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:05 schreef mezzy het volgende:
[..]
verbaast me niets van jou, jij gaat alleen maar met paupermensen om, dus jij weet gewoon niet beter.. waarschijnlijk heb jij nog nooit van je leven een beschaafde Turk gezien.. duidelijk een niveauverschil tussen ons..
Ik overdrijf, prima. Een aanzienlijk deel doet het wel. Als ze zich niet snijden, slaan ze zich minstens op de borst als een stelletje debielen. Heb je zulke praktijken wel eens bij de Turken gezien?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom dan met een bron? Jij beweert dat het ''gros, dus het grootste aantal ervan, meedoet aan dergelijke praktijken. Dat zou ongeveer 30 miljoen Iraniers betekenen. Niet dus.
keb geen fucking clue of hier koerden posten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zijn hier volgens mij geen Koerden.![]()
Verder is het natuurlijk onzin wat hij zegt, valt me verder wel op dat Koerden vaak anders praten, maar om te zeggen dat "lan" (alleen) door Koerden wordt gebruikt.. en dan over beschaafdheid spreken, hij moet eens op z'n eigen taalgebruik letten.
Imbeciel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:05 schreef mezzy het volgende:
[..]
verbaast me niets van jou, jij gaat alleen maar met paupermensen om, dus jij weet gewoon niet beter.. waarschijnlijk heb jij nog nooit van je leven een beschaafde Turk gezien.. duidelijk een niveauverschil tussen ons..
bij mij over 3-4quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn macht strekt zich over een stuk of 4-5 fora.
Zo veel macht heb ik in mijn linker kleine teen alleen al. Moet je je voorstellen hoe machtig ik wel niet ben.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn macht strekt zich over een stuk of 4-5 fora.
hey, nokken nuquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:05 schreef mezzy het volgende:
[..]
Bortecinemin ve senin aranda kocaman bir fark var, sen ne anlarsin terbiyeden, saka mi yapiyorsun ya.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:05 schreef mezzy het volgende:
[..]
Is zijn postgeschiedenis na?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Imbeciel.
Jij leeft echt in een droomwereld of jij komt nooit naar buiten. Lan is net als wat 'man' in het Nederlands is.
En lees je postgeschiedenis is na, als beschaafd zijn inhoud dat je om de minuut oversexte reacties moet posten dan ben ik niet beschaafd ja.
Er werd net gezegd Nederlands te lullen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bortecinemin ve senin aranda kocaman bir fark var, sen ne anlarsin terbiyeden, saka mi yapiyorsun ya.Deli etme insani.
ik moet zowel intellectuelen als paupers in het gareel houden.... heeft allebei zo zijn uitdagingenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb de leiding over de intellectuelere fora.
Ik kan jouw post (deze) ongedaan maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo veel macht heb ik in mijn linker kleine teen alleen al. Moet je je voorstellen hoe machtig ik wel niet ben.
En gewoon in het Nederlands graagquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bortecinemin ve senin aranda kocaman bir fark var, sen ne anlarsin terbiyeden, saka mi yapiyorsun ya.Deli etme insani.
Jij bent ook nogal traag van begrip hè?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er is niets 'general' aan - aan de ware intellectuelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet zowel intellectuelen als paupers in het gareel houden.... heeft allebei zo zijn uitdagingen
Mijn moeder wist mij vroeger altijd te vertellen, aangezien zij iets ouder is, dat voor en ten tijde van de revolutie de Azeri's in het noorden van Iran het meest religieus waren. Tabriz was destijds één van de meest religieuze steden van Iran. Niet zomaar wat schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik overdrijf, prima. Een aanzienlijk deel doet het wel. Als ze zich niet snijden, slaan ze zich minstens op de borst als een stelletje debielen. Heb je zulke praktijken wel eens bij de Turken gezien?
De Azeri's zijn tenminste nog bescheiden.
Bortecinemin ve senin aranda kocaman bir fark var, sen ne anlarsin terbiyeden, saka mi yapiyorsun ya. Deli etme insaniquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
En gewoon in het Nederlands graag
Nepturkquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
Deze topicreeks is echt '''' geworden.
Gewoon niet Turks praten. Erg onbeleefd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bortecinemin ve senin aranda kocaman bir fark var, sen ne anlarsin terbiyeden, saka mi yapiyorsun ya. Deli etme insani
Er is een groot verschil tussen jou (mezzy) en Bortecinem, wat weet jij nou van beschaafd zijn, maak je een grapje? Maak me/ maak de mens niet gek. kan iemand dit bevestigen? Voor het geval je denkt dat ik aan het schelden ben.
Idem. AryaMehr is veel irritanter bezig dan Mezzy.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
brandx
Weet je wat ik zo grappig vind? Dat sommige mensen hier meteen hun oordeel klaar hebben over iemand die scheldt, maar iemand die eigenlijk veel irritanter bezig is, wordt niets over gezegd. Blijkbaar vinden sommigen hier schelden per definitie erger dan anderen constant uit hun tent lokken. Doen jullie echt goed, vooral mee doorgaan. Over mezzy's taalgebruik zeg je ook niets. Zeker omdat hij moslims basht.
dit was m'n post voor AryaMehr en ook voor jou eigenlijk, kun je m beantwoorden?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon niet Turks praten. Erg onbeleefd.
Later terugkomen, als de relusers (hopelijk) verdwenen zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
Deze topicreeks is echt '''' geworden.
Geef eens een link dan....waar ik mensen uit hun tent probeer te lokken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
brandx
Weet je wat ik zo grappig vind? Dat sommige mensen hier meteen hun oordeel klaar hebben over iemand die scheldt, maar iemand die eigenlijk veel irritanter bezig is, wordt niets over gezegd. Blijkbaar vinden sommigen hier schelden per definitie erger dan anderen constant uit hun tent lokken. Doen jullie echt goed, vooral mee doorgaan. Over mezzy's taalgebruik zeg je ook niets. Zeker omdat hij moslims basht.
dit was m'n post voor AryaMehr en ook voor jou eigenlijk, kun je m beantwoorden?
Bedoelde eigenlijk dat AryaMehr steeds over mijn onbeleefdheid praat, terwijl mezzy minstens zo erg bezig is, maar over hem zegt hij niets, waarschijnlijk omdat hij moslims aan het bashen is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idem. AryaMehr is veel irritanter bezig dan Mezzy.
ehm het feit dat hij moslims bashed is precies de reden dat ik hier nu meepost.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
brandx
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geef eens een link dan....waar ik mensen uit hun tent probeer te lokken?
en mij nu gelijkstellen aan mezzi.... je begrijpt er geen fucking reet van of wel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bortecinemin ve senin aranda kocaman bir fark var, sen ne anlarsin terbiyeden, saka mi yapiyorsun ya. Deli etme insani
Er is een groot verschil tussen jou (mezzy) en Bortecinem, wat weet jij nou van beschaafd zijn, maak je een grapje? Maak me/ maak de mens niet gek. kan iemand dit bevestigen? Voor het geval je denkt dat ik aan het schelden ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |