Preuts heeft iets te maken met beschaafd zijn? Aferin!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:50 schreef mezzy het volgende:
[..]
omdat ik niet zo preuts ben als jij..?![]()
ik weet heel goed wanneer ik op een bepaalde manier moet praten.. maar als jij als chick Lan zegt dan weet ik precies watvoor type chick jij bent..
Wow dit is echt het meest domme wat er vandaag is gezegd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:52 schreef mezzy het volgende:
[..]
lan wordt meer gebruikt door pauperturken, veelal door gasten zoals Koerden..
Inkoppertje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow dit is echt het meest domme wat er vandaag is gezegd.Lan wordt door iedereen gebruikt.
Aparte connotatie heeft het danquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder betekent het 'ezel'.Maar het wordt altijd gebruikt als man.
Moeten we dat letterlijk opvatten? Het is Asjoera voor de Iraniërs. Moet jij jezelf niet gaan martelen of zo?quote:
Gewoon, in de tuin. Thuis is het echt vet donker, foto maken lukte echt niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
jammer dat het alleen een foto is, waar heb je m eigenlijk genomen?
In İç Anadolu wordt het alleen meestal verbasterd tot ''leng''.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey, mezzy, ik kom uit ic anadolu, je kan het lan zeggen ook daarop afschuiven, vind je vast ook leuk
Neem jij je taart altijd mee naar de tuinquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon, in de tuin. Thuis is het echt vet donker, foto maken lukte echt niet.
Ik doe niet mee aan die onzin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moeten we dat letterlijk opvatten? Het is Asjoera voor de Iraniërs. Moet jij jezelf niet gaan martelen of zo?
Nee. Maar thuis lukte het niet om een foto te maken zeg ik toch. Jezus drama, ik heb een foto gemaakt in de tuin, woow.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neem jij je taart altijd mee naar de tuin?
Lan gebruik je alleen op internet laat me niet lachen... Ja WiFi LAN zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Preuts heeft iets te maken met beschaafd zijn? Aferin!
Dat weet je niet, je komt hier niets anders posten dan over seks en wijven. Hoop dat je in het echt anders bent, anders heb ik wel medelijden met je omgeving, al betwijfel ik of die ook niet zo zijn. Dit heb je wss van je ouders meegekregen. Lan gebruik ik net zoals andere woorden nooit in het echt, dit is internet, je weet niet wat voor "chick" ik ben. Sence terbiye ne? Jij wil toch wijven die je lekker pijpen, is dat wel goed en lan zeggen niet?
Oja, dat klopt ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In İç Anadolu wordt het alleen meestal verbasterd tot ''leng''.
Helemaal zelf versierd?quote:
Ja alles zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Helemaal zelf versierd?Je zou zo een 'pastane' kunnen beginnen. Over de smaak kan ik alleen (nog) niets zeggen.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cake van gisteren. Overkill aan roze, maar ziet er wel lekker uit.(I want that magic pie!)
/
Dergelijke taalgebruik siert een vrouw totaal niet. Integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:58 schreef mezzy het volgende:
[..]
Lan gebruik je alleen op internet laat me niet lachen... Ja WiFi LAN zekerLan komt niet eens voor in de vocabulaire van een beschaafd Turks meisje...
![]()
Tuurlijk wil ik dat wijven mij pijpen, elke gast droomt daar over.. Een jongen die zegt van niet, liegt uit zijn nek.
Jij doet blijkbaar niet aan sex, want sex is vies, toch?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
git annanin gotunu yala pezevenk
Ja, alleen op internet, inanmasan inanma, banane LAN. Sen ne bilirsin beschaafd kizdan? Je wil een meisje dat zogenaamd netjes is, maar jou wel bevredigd. Ja joh, dat is minder erg dan "lan" zeggen. Meisje moet zeker netjes zijn en de jongen niet, ik hoop dat je doorhebt dat hoe jij je gedraagt vele malen erger is dan ik me gedraag. Laat je anders even nakijken esekogluesek. Ik doe niet aan sex en niet omdat ik het vies vind, je denkt echt rare dingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:58 schreef mezzy het volgende:
[..]
Lan gebruik je alleen op internet laat me niet lachen... Ja WiFi LAN zekerLan komt niet eens voor in de vocabulaire van een beschaafd Turks meisje...
![]()
Tuurlijk wil ik dat wijven mij pijpen, elke gast droomt daar over.. Een jongen die zegt van niet, liegt uit zijn nek.
Jij doet blijkbaar niet aan sex, want sex is vies, toch?
Het gros van je landgenootjes wel, en jij loopt hier te bitchen over de primitiviteit van de Turken.quote:
Zooooowww, tis wel klaar nu met je gebash geloof ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:52 schreef mezzy het volgende:
[..]
lan wordt meer gebruikt door pauperturken, veelal door gasten zoals Koerden..
Bilmi, schaam jequote:Op zaterdag 26 december 2009 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, alleen op internet, inanmasan inanma, banane LAN. Sen ne bilirsin beschaafd kizdan? Je wil een meisje dat zogenaamd netjes is, maar jou wel bevredigd. Ja joh, dat is minder erg dan "lan" zeggen. ???? Meisje moet zeker netjes zijn en de jongen niet, ik hoop dat je doorhebt dat hoe jij je gedraagt vele malen erger is dan ik me gedraag. Laat je anders even nakijken esekogluesek. Ik doe niet aan sex en niet omdat ik het vies vind, je denkt echt rare dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |