5,60 EURquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De internationale ja. Dat is een ander verhaal. Het gaat hier over een binnenlands kaartje. Zeg van Den Haag naar Delft. Zo'n beetje het meest triviale wat je kunt verzinnen. Ik geef het je te doen: www.nmbs.be.
Hoeveel kost een retourtje Geraardsbergen-Edingen, 2e klas, vol tarief, voor iemand van 36 jaar? U krijgt 2 uur de tijd. Geef ook aan hoe u tot uw antwoord gekomen bent, en een oordeel over hoe makkelijk u de gevraagde informatie kon vinden.
Daarna dezelfde vraag voor een retourtje Den Haag Centraal - Delft. Hint: www.ns.nl.
Enjoy
Dan is het meer welcome back dan.....quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik moest even met FOK delen dat ik voor het eerst in 4 maanden weer senseo gehad heb. Ik loop momenteel stage in Engeland en ben voor de kerst terug in NL. En gelukkig hebben we hier normale koffie en senseo
Dat mag ik vanavond doen, wij gaan hier over een uurtje of 2 uitgebereid eten.quote:
Haha, nee niet zoveel thee, ik lust het wel, maar heb liever koffie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan is het meer welcome back dan.....
Zeker veel thee gehad de afgelopen tijd
Hee moet je kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
5,60 EUR
eenvoudig "bestellen on-line"
2 minuten![]()
Dat drink ik meestal, lekker snel. aanmaken met heet water uit de geiser...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
...
Ik heb de afgelopen paar maanden gewoon heel veel instant koffie gedronken. ...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik moest even met FOK delen dat ik voor het eerst in 4 maanden weer senseo gehad heb. Ik loop momenteel stage in Engeland en ben voor de kerst terug in NL. En gelukkig hebben we hier normale koffie en senseo
laat dat gezellig er maar afquote:
Straftraining ja? Tien keer de Redoute op en af?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat dat gezellig er maar af
daar hoef ik niks te postenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Fatsoenlijke foto's maken in de tropen
Daar allemaal netjes je bijdrage doen voor een uur of 2 vannacht zodat ik morgen bij kan lezen en jullie kan antwoorden. Mijn dank is groot.
Bijna verpletterend...quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Fatsoenlijke foto's maken in de tropen
Daar allemaal netjes je bijdrage doen voor een uur of 2 vannacht zodat ik morgen bij kan lezen en jullie kan antwoorden. Mijn dank is groot.
wandelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straftraining ja? Tien keer de Redoute op en af?
Ik weet nog hoe dat gaat, gezellig inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
that makes two of us.. vandaar dus de vragen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hoef ik niks te posten
heb de balen verstand ervan
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bijna verpletterend...![]()
we doen ons best Idah
trustenquote:
kloptquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
that makes two of us.. vandaar dus de vragen.![]()
Wel een lange post trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |