Je kunt er gewoon oraal bevredigen zonder dat haar vent het merkt.quote:
Zullen we deze twee nemen om mee te beginnen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die had ze vanmiddag aan
Iedereen heeft geweldige tieten in dat soort jurken
Ik hoop dat het de muzikant wordt in the end, want die vind ik wayyyyy leuker.quote:
Ik heb met heel de kerst weinig tot niks.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb niets met 2e kerstdag, dat vierden wij vroeger niet
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Hopje steekt haar pootje even in haar oortje en likt hem dan af
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jurken waarmee je alleen zijdelings door een deur past.![]()
![]()
Die hadden we het eerste jaar aan (gehuurd). En ik had debreedste
dus ik mocht tussendoor bij de koffietent een plekje uitzoeken waar ik in paste terwijl de anderen mijn koffie voor me meenamen.
Ik wil ook een excuus om zulke dingen te dragen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jurken waarmee je alleen zijdelings door een deur past.![]()
![]()
Die hadden we het eerste jaar aan (gehuurd). En ik had debreedste
dus ik mocht tussendoor bij de koffietent een plekje uitzoeken waar ik in paste terwijl de anderen mijn koffie voor me meenamen.
Eén kerstrede over afgekeurde anoniem internetgebruik was wel genoeg voor vandaag.quote:
Ken je Mama's Boy ook?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de muzikant wordt in the end, want die vind ik wayyyyy leuker.
Volgens mij heb ik die in SaTC ook al eens gezien
Ik heb kerstavond nog een bakje rijstepap buiten gezet om Jultomten goed te stemmen, mijn vriendin dacht dat ik te veel gezopen hadquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb met heel de kerst weinig tot niks.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zullen we deze twee nemen om mee te beginnen?
[ afbeelding ]
Nou... die van mij zullen nog steeds niet zichtbaar zijn in zo'n jurk hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die had ze vanmiddag aan
Iedereen heeft geweldige tieten in dat soort jurken
Die kont-queues vind ik dan weer wat minderquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zullen we deze twee nemen om mee te beginnen?
[ afbeelding ]
Geen verse visquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je alle spullen ervoor in huis hebt... wat let je.
Wie????quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb kerstavond nog een bakje rijstepap buiten gezet om Jultomten goed te stemmen, mijn vriendin dacht dat ik te veel gezopen had![]()
Ja?? Heb je daar een foto van??quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef nieslief het volgende:
[..]Hopje
Ieuw
![]()
Sissi jurkenIk ben in zo eentje getrouwd
![]()
![]()
Sting en Stevie Wonder wat een combinatie
Een soort Santa Claus, die de cadeautjes komt brengenquote:
Het was er stikdruk. Niet grappig gewoon. We zijn eventjes geweest vandaag, van 15 tot sluitingstijd om 17 uur.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Blijdorp beter maandag dan ofzo denk ik...
Ze zeiden hier dat het wel heel druk zou zijn vandaag daar. Maar misschien dat we het laatste uurtje nog even meepakken, hebben een abonnement
Wat heb je in de planning voor je vrije dag?
Kom jij oorspronkelijk uit Zweden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb kerstavond nog een bakje rijstepap buiten gezet om Jultomten goed te stemmen, mijn vriendin dacht dat ik te veel gezopen had![]()
Zou zo'n korset ook wel gaaf vindenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kont-queues vind ik dan weer wat minder
Nee, Diane.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kom jij oorspronkelijk uit Zweden?
Ah, dan is het maar goed dat ik naar Elies heb geluisterdquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was er stikdruk. Niet grappig gewoon. We zijn eventjes geweest vandaag, van 15 tot sluitingstijd om 17 uur.
Haha wat is iedereen toch in voor visitequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
Niet nu die heb ik zo gauw niet digitaal. Maar je mag komen kijken hoorIk had echt 3 meter sleep ofzo.
Ooooh Paul Simon nu (jeugdherinneringen)
Die lagen al te ronken. Maar ik heb wel kusjes gekregen van Petahr Poolvozzzquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dan is het maar goed dat ik naar Elies heb geluisterd
Er is niets aan als het echt zo druk he? Maar dan heb je het nog lang volgehouden!
Waren de prairietjes buiten?
Ja diepvries is geen aanrader.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Weinig sushi dan voor nu, met alle winkels die dicht zijn.
Grappig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tot m'n 6e gewoond, toen met ouders naar NL, hier blijven hangen studeren en nu werken en vriendin, ouders zijn al weer terug.
Ja wel aardig. Thuis gebleven niets bijzonders gedaan behalve gisteren lekker brunchen en gourmetten. Tsja het is even niet anders d'r is een mini-niesje ziek anders hadden we nog wel wat gewandeld of naar schoonouders gegaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Niesje.
Leuke kerst gehad met MrLief en de miniliefjes?
Hoi Nokwanda.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was er stikdruk. Niet grappig gewoon. We zijn eventjes geweest vandaag, van 15 tot sluitingstijd om 17 uur.
Ah dan weet ik meteen waar ik hem van ken (A love song for Bobby Long, met John Travolta en hoe heet ze, die trut (quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0532683/
De muzikant, maar zijn films spreken mij iig niet echt aan.
Ik vrees dat het de hele week druk zal zijn ivm kerstvakantie. Toch wil ik deze week nog wel een keer gaan om naar de kleine leeuw te kijken. Vandaag hebben we echt niet veel gezien. Het was ook meer om dochter van man en gezin een abbo cadeau te doen bwv gecombineerd kerst-verhaardagscadeautjequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nokwanda.
Dan zal het morgen wel nóg drukker zijn in Blijdorp lijkt me.
Denk het ook ja morgen is echt zo'n dag dat iedereen eruit wil.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nokwanda.
Dan zal het morgen wel nóg drukker zijn in Blijdorp lijkt me.
Wat een goed idee!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vrees dat het de hele week druk zal zijn ivm kerstvakantie. Toch wil ik deze week nog wel een keer gaan om naar de kleine leeuw te kijken. Vandaag hebben we echt niet veel gezien. Het was ook meer om dochter van man en gezin een abbo cadeau te doen bwv gecombineerd kerst-verhaardagscadeautje
Ik zou zeker ooit terug willen, maar voorlopig zitten we nog wel wat jaartjes hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Grappig.
Ik heb weleens gelezen dat je naar je ouders in zweden ging, maar wist niet dat je er zelf vandaan komt.
Ooit nog wel plannen om weer richting Zweden te verhuizen?
Mijn zus woont sinds een paar jaar ook in Zweden (ergens in de buurt van Arvika).
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik duik weer lekker in mijn boek. Fijne avond nog
Jij ook!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik duik weer lekker in mijn boek. Fijne avond nog
Ai, die mannetjes van je zijn wel vaak ziek de laatste tijd zeg. Wat vervelend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja wel aardig. Thuis gebleven niets bijzonders gedaan behalve gisteren lekker brunchen en gourmetten. Tsja het is even niet anders d'r is een mini-niesje ziek anders hadden we nog wel wat gewandeld of naar schoonouders gegaan.
Zelf had ik gister ook een slechte dag. Vandaag is iets beter.
Jullie dan?
Hahha, dat dacht ik al. Volgens mij vond ik dat een stomme film die ik dankzij jou gekeken hebquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dan weet ik meteen waar ik hem van ken (A love song for Bobby Long, met John Travolta en hoe heet ze, die trut () die met die lekkere gozer uit The Proposal is).
Gaat voorzichtig met een wattenstaafje schoonmaken ook niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
Zo Whoopje wilde net dat wij het oortje even zouden voorzien van een vingertje, heb maar even geklopt en toen heel goed gewassen.
Pff je zal jeuk hebben en er niet bij kunnen.
Whihihiiiiiiiiiiihi.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahha, dat dacht ik al. Volgens mij vond ik dat een stomme film die ik dankzij jou gekeken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |