Jamaar ik wil Pien85 helemaal niet delenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
kerstgedachte is juist delen vosss
Dat wil niemand, maar met Kerst krijgen we allemaal een beetjequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar ik wil Pien85 helemaal niet delen!
Je zult wel moetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar ik wil Pien85 helemaal niet delen!
Ben jij die vriend van haar of wat?quote:
Van mijn kant uit is het pure liefdequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet dat heel FOK! mij neukt onder het motto 'kerstgedachte'
ik ben 15, wat denk je zelfquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben jij die vriend van haar of wat?!
Van mijn kant nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Van mijn kant uit is het pure liefde![]()
had je die tweede smiley niet gezien?quote:
Het is toch een eer dat je verkozen word tot FOK! Kerstsnol stol stal engel 2009quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet dat heel FOK! mij neukt onder het motto 'kerstgedachte'
Ik wil niet dat je zo tegen mijn vriendin praat!quote:
Het was een grapje, mag dat niet meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je zo tegen mijn vriendin praat!
Ik heb al een TR gemaakt!
Seven. is een lesbo en dat wist ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is toch een eer dat je verkozen word tot FOK! Kerstsnol stol stal engel 2009
En vosss, waarom zo hebberig, eerst seven. nu Pien...![]()
Okay, ik heb nog een TR gemaakt en gezegd dat het een misverstand wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was een grapje, mag dat niet meer tegenwoordig
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Okay, ik heb nog een TR gemaakt en gezegd dat het een misverstand was
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Seven. is een lesbo en dat wist ik niet
seven is toch die ene met dat liedjequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Seven. is bi toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Sararaatsquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:54 schreef Pien85 het volgende:
Vosss treft steeds de verkeerde vrouwen, eerst een lesbo, en nu iemand die bezet is... zullen we een vosss-kerstactie op zetten? Zodat ie een vriendinnetje kan vinden
Dat wordt dan een nieuwjaarsactie, kerstactie is een beetje laat niet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:54 schreef Pien85 het volgende:
Vosss treft steeds de verkeerde vrouwen, eerst een lesbo, en nu iemand die bezet is... zullen we een vosss-kerstactie op zetten? Zodat ie een vriendinnetje kan vinden
DIE _HOEF_ IK NIET!!!!!quote:
dan lijkt het alsof hij Springsteen-fan is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een nieuwjaarsactie, kerstactie is een beetje laat niet...
Ik heb al een pakkende titel: Voss zoekt the boss
Of wat dacht je van: Pak eens wat anders, pak een vosssquote:Ik heb al een pakkende titel: Voss zoekt the boss
het moet wel rijmen hehquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dan lijkt het alsof hij Springsteen-fan is.
Ik dacht meer aan 'vosss zoekt holletje'
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dan lijkt het alsof hij Springsteen-fan is.
Ik dacht meer aan 'vosss zoekt holletje'
GODVERDOMME ER BLIJKT EEN OF ANDER BIERMERK TE ZIJN DIE DIE SPREUK GEBRUIKT!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Of wat dacht je van: Pak eens wat anders, pak een vosss
Druiventros?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb er een: Vosss zoekt een mooie druiventros
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef vosss het volgende:
[..]
GODVERDOMME ER BLIJKT EEN OF ANDER BIERMERK TE ZIJN DIE DIE SPREUK GEBRUIKT!!!!
Ooit al eens van iets als een FoBo gehoord?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef bbstreams het volgende:
hoe de fok is pien85, dan wil ik ook p.i.c.t.u.r.e.s
tja, ik dacht dat het hier ging om pure liefde, maar als hij gewoon een neuqmaatje zoekt is dat niet echt handig neequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Druiventros?
Het is te merken dat je 15 bent
Ja daarover hé... Ik mis een beetje de tieten daar...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ooit al eens van iets als een FoBo gehoord?
Mijn tieten zitten ook in mn fobo hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarover hé... Ik mis een beetje de tieten daar...![]()
Ow even kijken of dar nog geyle pics staan, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ooit al eens van iets als een FoBo gehoord?
Ja dat is nou precies waar de bh het shirt de schoen wringt...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn tieten zitten ook in mn fobo hooronder mn kleren
Mijn schoenen wringen nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is nou precies waar de bh het shirt de schoen wringt...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, je postte over je schoenen...![]()
Voortaan eerst echt je antwoord lezen voor ik om pics roep
die foto is het dus schuld dat ik met Pien85 wil neukenquote:
Deze dan toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eéntje is genoeg dacht ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo maar 1?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eéntje is genoeg dacht ik zo.
Ja als Seven. mee wilt doen mag dat best van mijquote:
Kerst...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja als Seven. mee wilt doen mag dat best van mij![]()
Ha daar is pien zelf al, strakquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn tieten zitten ook in mn fobo hooronder mn kleren
Jong vuilak jij mag niet mee doenquote:
Het klinkt wel goed hequote:
Broodje bakpao?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GIJ HEIDEN![]()
En dat nog wel op kerst.... verrekte mongol
Ja daar moeten we nog iets op verzinnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wat gaan we dan met die vriend doen
Die kan mooi bier halen dan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wat gaan we dan met die vriend doen
Nieuwjaarsavondquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar moeten we nog iets op verzinnen.
anders stellen we het gewoon uit tot ná de kerst, dan hoef ik haar vast niet meer te delen toch?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
Ik wil Seven. of Pien...
Bakpao is ook wel warm van binnen, maar toch
[..]
Nee!![]()
![]()
Ik wil Seven. of Pien...
[..]
Nee!![]()
![]()
Ik wil Seven. of Pien...
Als er nou een contactsubforum was had je misschien een lesbo fokker kunnen datenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb al 3 jaar geen kerstseks gehad.
Nee, dan worden die dingen hard van buiten. Afknapperig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef vosss het volgende:
Ik heb hier nog 2 bakpoa's in de vriezer liggen maar mn magnetron is stuk
kunnen die dingen ook in de oven/koekepan/broodrooster of gaat hem dat niet worden?
Wat een afknapperquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, dan worden die dingen hard van buiten. Afknapperig.
Je kan ze stomen boven een pan kokend water.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:17 schreef vosss het volgende:
Ik heb hier nog 2 bakpoa's in de vriezer liggen maar mn magnetron is stuk
kunnen die dingen ook in de oven/koekepan/broodrooster of gaat hem dat niet worden?
Wat naarquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb al 3 jaar geen kerstseks gehad.
Ik zie een romance ontstaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat naarik al 18 jaar niet.
Wij hebben geen boom dus nee. En ook geen zin in trouwens.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
NOU WORD ER NOG EEN BEETJE GENEUKT TUSSEN DE DENNE(N)TAKKEN VANDAAG OF HOE ZIT DAT!?
Geef haar nou niet nog meer aandacht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft angstvallig stil.
Die twee zitten zich al te verlekkeren op de pronte borstjes van BT, ik weet het
Ze is een beetje loops zo rond Kerst hé. Er kwamen al flink wat meer 'laat ik even iets roepen over sex met vrouwen, dan krijg ik aandacht'-posts voorbijquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef haar nou niet nog meer aandacht.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
kerstgedachte is juist delen vosss
Nou dan deel jouw kut eens met mij zou ik zeggenquote:
Wel lief van je dat je haar kennende behoefte naar aandacht wil bevredigen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is een beetje loops zo rond Kerst hé. Er kwamen al flink wat meer 'laat ik even iets roepen over sex met vrouwen, dan krijg ik aandacht'-posts voorbij
IK ben het wel eens met die gedachte hoor,quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dan deel jouw kut eens met mij zou ik zeggen
ook de niet lekkerequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, hebben alle lekkere wijven ineens een vriend hier of wat?
Jamaar die wil ik sowieso niet neukenquote:
Hey, ik ben de beroerdste niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je haar kennende behoefte naar aandacht wil bevredigen.
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef vosss het volgende:
Ow hoi Seven. Wil je samen met Pien en mij neuken?
Die is lelijk man.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef vosss het volgende:
Maar ze heeft al een vriend en die wil meedoen.
Daar gaat mijn kerstgedachte
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft angstvallig stil.
Die twee zitten zich al te verlekkeren op de pronte borstjes van BT, ik weet het
Geen idee, die was er niet bijquote:
Wil je dan met alleen mij neuken?quote:
Zeikwijf. Alsof BT écht een aandachtshoer isquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef haar nou niet nog meer aandacht.
Jij hebt een vriendje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, die was er niet bij
[..]
Wil je dan met alleen mij neuken?
Dit geldt ook voor Loveless trouwens. Sowieso, Loveless, wtf is dat met jou, dat jij mensen die in jouw ogen aandachtshoeren zijn altijd extra veel aandacht geeft?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zeikwijf. Als BT écht een aandachtshoer is.
Probleem is dat ik momenteel dus aan maar 1 persoon kan denken als ik seks heb. Ik heb het 2 keer op iemand anders geprobeerd, ik voelde me vies.quote:
Ohja, dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Probleem is dat ik momenteel dus aan maar 1 persoon kan denken als ik seks heb. Ik heb het 2 keer op iemand anders geprobeerd, ik voelde me vies.
Hoi!quote:
Oh, moeten wij nu raden wat dat precies zegt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Nou, het feit dat ik in dit topic kom posten zegt best veel
Jij hoeft je er helemaal niet mee te bemoeien als je dat niet wiltquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh, moeten wij nu raden wat dat precies zegt?.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Nou, het feit dat ik in dit topic kom posten zegt best veel
Doe 's een beetje aardig tegen Seven.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jij hoeft je er helemaal niet mee te bemoeien als je dat niet wilt
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe 's een beetje aardig tegen Seven.
Openbaar forum => bemoeials.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jij hoeft je er helemaal niet mee te bemoeien als je dat niet wilt
Mail me anders even, want ik wil even dingen weten enzoquote:
Nee hoor, jij ook nog fijne kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mail me anders even, want ik wil even dingen weten enzoOh, en ik ben helemaal vergeten je een fijne kerst te wensen, is 't daar nu te laat voor?
Is goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:22 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Nee hoor, jij ook nog fijne kerst
Mailtje komt over een uurtje, ok? Er is thee
Ow nu ineens niet?quote:
Trutquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:07 schreef vosss het volgende:
Nou en, die dikke lelijke zeug wil ik niet
Beste Vossquote:
Nou blij toe schuum!quote:Op zondag 27 december 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Troost je bij de gedachte dat jij er niet zoeen thuis heb zitten.
HOMO!quote:Op zondag 27 december 2009 04:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou blij toe schuum!
Ik heb net overigens géén misbruik gemaakt van die veel te jonge en dronken dame hier in huis. Ik heb haar netjes thuis afgezet
quote:Op zondag 27 december 2009 03:58 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk als ik Pien geneukt heb en ze wilde niet anaal
Nou jaaaaaaa, en nu verveel je je, dat is domquote:Op zondag 27 december 2009 04:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou blij toe schuum!
Ik heb net overigens géén misbruik gemaakt van die veel te jonge en dronken dame hier in huis. Ik heb haar netjes thuis afgezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |