200% beste dag van de weekquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef afcajos het volgende:
Werken op zondag sowieso. Das echt 3 keer niks.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je een kansloze rukker bent die niet sociaalvaardig genoeg is om een goede kerst te vieren?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:28 schreef kaatjejannie het volgende:
ach........ Ik werk eerste, tweede en derde kerstdag
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je een kansloze rukker bent die niet sociaalvaardig genoeg is om een goede kerst te vieren?
Sterkte!quote:
Hoe hou je het vol?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef bijderechter het volgende:
Sinterklaas, kerst en O&N werken + een dubbel werkweekend
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:41 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Niet, ik sta nog ff mobiel te internetten vanaf de rand van het Hilton dak
Uitkeringstrekkerquote:
Slavenarbeid is daar dan ook wettelijk afgeschaft. Wordt tijd dat dat in Nederland ook gebeurt, maar dan verdwijnen wel 98% van alle banen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:37 schreef BasementDweller het volgende:
Trouwens, mensen in Afrika hebben helemaal geen werk!
Biefstuk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef Gesloten het volgende:
Ik zal aan je denken TS als ik in een restaurant een veel te groot stuk vlees samen met wat bier naar binnen werk!
Maarja, geld komt niet gratis.quote:[quote]Op zondag 27 december 2009 00:50 schreef Johan89 het volgende:
Het was vandaag heul druk
En ik moet maandag 8 uur weer.
Terwijl ik vakantie zou moeten hebben.
Niet zeuren dan, er bestaat geen 3e kerstdag en het is gewoon een normale zondag.quote:
fucked upquote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik moest alle kerstdagen werken, en krijg niet eens dubbel uitbetaald
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik moest alle kerstdagen werken, en krijg niet eens dubbel uitbetaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |