Eerste iPhone: zomer 2007.quote:
te laat te laatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerste iPhone: zomer 2007.
Tweede iPhone: zomer 2008.
Derde iPhone: zomer 2009.
Vierde iPhone: vul het maar in!
Waarom is dat een probleem? Het is niet zo dat je niet meer kan bellen als je niet verlengt of geen nieuw abonnement afsluit hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
te laat te laatin mei loopt-ie af
Precies, paar maandjes sim-only en daarna op de iPhone overstappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem? Het is niet zo dat je niet meer kan bellen als je niet verlengt of geen nieuw abonnement afsluit hoor.
Nexus/Droidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Augustus hier, dan loopt de mijne af.
Je bedoeld de Nexus One?
Ik wil sowieso een goede camera zodat de snapshots die ik maak ook toonbaar zijn. Verder makkelijk te bedienen en radio.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat specs mij totaal niet interesseren.
Ik heb hem zelf in levende lijve gezien met kerst, in amerika. dat ding maakt echt mooie foto´s en filmpjes.quote:
hoezo een paar maandjes sim only? Een contract is altijd 12 maanden of langer?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Precies, paar maandjes sim-only en daarna op de iPhone overstappen.
Yup, daarom kan ik me niet voorstellen dat iemand tegenwoordig nog voor een Nokia kiest als ie eenmaal een iPhone in de handen heeft gehad. Het is niet uit te leggen dat een Nokia beter gebruiksgemak zou hebben dan een iPhonequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen Multitasking zou handig zijn op de iPhoneVerder blijft het menu en gebruiksgemak van de iPhone denk ik superieur.
D'r vallen nog behoorlijk wat dingen te verbeteren!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen Multitasking zou handig zijn op de iPhoneVerder blijft het menu en gebruiksgemak van de iPhone denk ik superieur.
Dedicated back buttons of -gestures. Zodat je zonder na te denken zeker weet dat er één manier is waarmee je één level omhoog kunt. Het klinkt triviaal maar qua user experience is het echt superhandig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Back buttons heb je toch wel? Zodra je dieper in het menu gaat kun je gewoon terug naar het vorige menu.
In veel menu's kun je linksboven gewoon een stapje terug doen en over het algemeen zijn de menu's nu zo heel diep, dus daar zie ik het nut niet echt van in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r vallen nog behoorlijk wat dingen te verbeteren!![]()
- Een 'back' knop zoals bij Android of een 'back' gesture scheelt al heel veel. Als je nu diep in een menu zit, brengt de home knop je terug naar het springboard.
- Betere afhandeling van notificaties. Nu krijg je een popup midden in je neus gedrukt en wordt alles stopgezet waar je mee bezig was. Met Android heb je bovenin een icoontje met een notification pull down menu, en met WebOS krijg je discreet onderin een scrollend balkje.
Als Apple bovenstaande twee dingen oplost, is het alweer een stuk verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |