Ik heb er geen problemen meequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef Brickboy het volgende:
Is dat Click and Buy een beetje te vertrouwen? Ik heb zelf (nog) geen CC en wilde dit als betaalmethode gaan gebruiken. Maar op het forum van Kassa las ik vet veel klachten over dit bedrijf.
Koop iTunes kaarten bij de Dixons, heb je geen CC of CB nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef Brickboy het volgende:
Is dat Click and Buy een beetje te vertrouwen? Ik heb zelf (nog) geen CC en wilde dit als betaalmethode gaan gebruiken. Maar op het forum van Kassa las ik vet veel klachten over dit bedrijf.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:58 schreef Agiath het volgende:
Voor kerst een mooi hardplastic hoesje gekregen, plus wat screenpotrectors, die laatste zijn echt klote om er goed op te krijgen trouwens
Dat is ook een idee. Maar ik vind het naar de winkel gaan voor een "krediet" kaart maar zo zo. Koop je een iPhone zodat je altijd alles mobiel kunt doen, moet je nog periodiek naar de winkel om een kaartje te kopenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Koop iTunes kaarten bij de Dixons, heb je geen CC of CB nodig.![]()
Minimum begint vanaf 15 EUR.
Ah, gewoon een keer als je in de stad bent 100 euro tegoed halen en op je iPhone pleuren. Kun je de eerst komende tijd ook alles mobiel kopen ( tenzij je meteen TomTom kooptquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Dat is ook een idee. Maar ik vind het naar de winkel gaan voor een "krediet" kaart maar zo zo. Koop je een iPhone zodat je altijd alles mobiel kunt doen, moet je nog periodiek naar de winkel om een kaartje te kopen.
Huh, ik zag een Snow Patrolnummer. Niet gedownload, want dat lukte niet. Kreeg een foutmelding.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Eerste cadeautje van Apple is een Foo Fighters single. Heb liever een app maar blijf het tof vinden van ze dus alsnog bedankt Apple!!
Ik heb ook liever een app, maar even afwachten waar ze nog meer mee komenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Eerste cadeautje van Apple is een Foo Fighters single. Heb liever een app maar blijf het tof vinden van ze dus alsnog bedankt Apple!!
Foo Fighters ook hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Huh, ik zag een Snow Patrolnummer. Niet gedownload, want dat lukte niet. Kreeg een foutmelding.
´Uw aanvraag kon niet worden voltooid´.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |