ik heb fok.nlquote:
ik ook bijna danquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb gister lekker de hele avond wow gespeeld.
Ik heb lekker allemaal chickies gehosselt gisteravond op Fok gezeten....quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb gister lekker de hele avond wow gespeeld.
volgend jaar weerquote:
wooosh was that a train? a bird? no its jahr00n to save the day! to the bat mobile! DUM DUM DUM DUUUUUUUMquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ben nu level 60 met superkrachten.
Moeilijk hé, accepteren dat anderen wel een gezellige familie hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:51 schreef cherrycoke het volgende:
Met je ''zogenaamde gezellige familie''
Klacht: Mensen die gister avond home alone hebben zitten kijken______________________ !:')
Herman Finkers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Charlie and the chocolate factory
Ik zit zeker voor de buisquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:00 schreef OldJeller het volgende:
Goed dat je iedereen er trouwens aan herinnert, TS.
[ afbeelding ]![]()
Mensen die liever de hele dag en nacht doorbrengen met hun computer dan tijd doorbrengen met familie/vrienden die je een tijd niet gezien hebtquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:39 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die speciale dingen doen met kerst, 'omdat het kerst is'
Kerst
En met dat strijkijzerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Ringo het volgende:
Home Alone![]()
Die ene scène met de boeven en het geluid van de machinegeweren, dat ze zo schrikken![]()
legendarisch
Kerst doorbrengen met familie/vrienden die je een tijd niet gezien hebtquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die liever de hele dag en nacht doorbrengen met hun computer dan tijd doorbrengen met familie/vrienden die je een tijd niet gezien hebt.
Ja want mensen die je weinig ziet zijn per definitie niet chill. Klopt man. Kanker wat een mongolen lopen hier toch af en toe rond.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Kerst doorbrengen met familie/vrienden die je een tijd niet gezien hebt
Als je ze alleen met kerst ziet dan zijn zullen het wel gezellige en aardige mensen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |