Ik heb daar gereageerd. Het verhaal van die Orderic Vitalis zelf kan ik echter niet zo snel vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de Grieken het niet meegenomen hebben
F&L heeft er een bericht van gemaakt
Turkije wil Sinterklaas terug.
Ik kan niet vinden wanneer ze levenslang krijgen en wanneer de doodstraf.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
Uganda: doodstraf op homoseksualiteit.
Als een homo meerdere keren gearresteerd is geweest - doodstrafquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden wanneer ze levenslang krijgen en wanneer de doodstraf.
Dankjewel. Die laatste is ook heel lelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een homo meerdere keren gearresteerd is geweest - doodstraf
Een homo die HIV heeft en sex heeft - doodstraf
Familielid die geen melding maakt van het feit dat dat hij een homo in z'n familie heeft - tot 3 jaar cel
Dat zou misschien helpen. Dit is echt erg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Die laatste is ook heel lelijk.
Misschien moeten we de hulp aan Oeganda stop zetten tot ze dit terugdraaien.
Ik ga'em direct bekijkenquote:
Ik ben toch maar weer blij dat ik in Nederland geboren benquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een homo meerdere keren gearresteerd is geweest - doodstraf
Een homo die HIV heeft en sex heeft - doodstraf
Familielid die geen melding maakt van het feit dat dat hij een homo in z'n familie heeft - tot 3 jaar cel
Ja, ik had mijn zoon gisteravond laat aan de foon en die meldde ook al een enorme sneeuwbui. Hier schijnt een mild zonnetje, maar eent t-shirt met lange mouwen is voldoende om rond te lopen. De jaarwisseling is hier sowieso een stuk amicaler. Met zijn allen dansen op het grote plein, champagne delen met onbekenden en twaalf druiven eten terwijl je een rode onderbroek voor geluk draag is zo´n beetje de traditie. Vuurwerk en drankmisbruik heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef Disana het volgende:
Hahaha voyeur![]()
Goedelatemorgen allemaal. Ik was mijn kat naar de dierenarts brengen en heb meteen wat klusjes geregeld en boodschappen gedaan. Lekker zo'n lege Jumbo, en de oliebollen roken ook goed. Ja ik ben vrij en morgen ook.
Maar... het sneeuwt weer en het waait hard, als dat morgennacht ook zo is blijft het rustig![]()
Dat klinkt een stuk gezelliger dan al dat vuurwerk, maar goed, dat schijnen veel mensen ook enorm leuk te vinden. Ga je nog iets speciaals doen of voeg je je in de feestvreugde. Wij blijven zoals altijd binnen bij de katten die het allemaal niet zo snappen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn zoon gisteravond laat aan de foon en die meldde ook al een enorme sneeuwbui. Hier schijnt een mild zonnetje, maar eent t-shirt met lange mouwen is voldoende om rond te lopen. De jaarwisseling is hier sowieso een stuk amicaler. Met zijn allen dansen op het grote plein, champagne delen met onbekenden en twaalf druiven eten terwijl je een rode onderbroek voor geluk draag is zo´n beetje de traditie. Vuurwerk en drankmisbruik heb ik nog niet gezien.
Eigenlijk heel weinig tot nog toe. Maar het sneeuwt en waait hier nogal vaak, dus misschien speelt dat ook mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef du_ke het volgende:
Nou de buurkinderen hier tegenover zijn nu met romeinse kaarsen in de weer. Bij jullie al vuurwerk?
Oh die vind ik vreselijk, dan springen m'n katten en ik gelijktijdig een eind in de luchtquote:Op woensdag 30 december 2009 13:46 schreef du_ke het volgende:
Hoorde gister ook een paar mooie melkbuscarbidklappen.
haha nou ik ga er zelf ook mee in de weer morgen. Grote geluidsbeschermingsdoppen op je oren helpen kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh die vind ik vreselijk, dan springen m'n katten en ik gelijktijdig een eind in de lucht
Er zat een vrouw bij de dierenarts vanochtend die een rustgevende geurstekker kwam halen. Zou dat voor mensen ook werkenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nou ik ga er zelf ook mee in de weer morgen. Grote geluidsbeschermingsdoppen op je oren helpen kan ik je verzekeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |