En daarom plaatste ik eerst ook alleen de naam van het pensionnetje.quote:Op maandag 28 december 2009 00:33 schreef Disana het volgende:
Het staat gewoon in de titel van de jpg.
Welterusten
En ik vergat de welterusten. Morgen weer om 6 uur op? Ik hoop niet van de partij te zijn deze keer.quote:Op maandag 28 december 2009 00:33 schreef Disana het volgende:
Het staat gewoon in de titel van de jpg.
Welterusten
Vreemd, smijt je meteen met het gezicht op de feiten. Dat zo'n leuk dorpje in de zo'n huis heeft gevest aan een kind dat opgroeide tot een van de grootste monsters der mensheid.quote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
En daarom plaatste ik eerst ook alleen de naam van het pensionnetje.
Overigens staat op die steen voor dat voormalig gasthaus tegenwoordig dit
[ afbeelding ]
Mama hitler moest joden dienen en naar men zegt heeft dat de verarmde familie en een zeker kind sterk beinvloed. Ik geloof er niet zo in, want anti-semitisme was gewoon een popi thema, maar dat is geen SC topic.quote:Op maandag 28 december 2009 00:39 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Vreemd, smijt je meteen met het gezicht op de feiten. Dat zo'n leuk dorpje in de zo'n huis heeft gevest aan een kind dat opgroeide tot een van de grootste monsters der mensheid.
Vreemd genoeg is geschiedenis nou juist een onderwerp waar mijn interesse ligt, en lees er veel over. Echter zo zie je maar weer, ik sla niet alles volledig op. Maar mijn interesse ligt ook voornamelijk op een tijdsperiode iets eerder dan dat, met het imperialisme.quote:Op maandag 28 december 2009 00:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mama hitler moest joden dienen en naar men zegt heeft dat de verarmde familie en een zeker kind sterk beinvloed. Ik geloof er niet zo in, want anti-semitisme was gewoon een popi thema, maar dat is geen SC topic.
Ik dacht overigens ook niet dat jij een bruinhemd was, maar wel dat je je geschiedenis beter zou kennen, maar daar hebben we het elders al over gehad.
Don´t try me on thatquote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is geschiedenis nou juist een onderwerp waar mijn interesse ligt, en lees er veel over. Echter zo zie je maar weer, ik sla niet alles volledig op. Maar mijn interesse ligt ook voornamelijk op een tijdsperiode iets eerder dan dat, met het imperialisme.
Jawel, het CDA staat op het dieptepunt in de peilingen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef kitao het volgende:
Gezellig hier , gaat t over Hitler die samen met de Duitse Joden de loopgraven heeft verdedigd tegen de Angelsaksen en daarna met de anti-semitische wind ging meewaaien ?
Vervolgens vanwege het niet redden van zijn moeder door de ziekte kanker hier de Joodse huisarts op ging aankijken ?
Is er nog vrolijk NWS?
Why, ook jouw favo periode?quote:
Oh niet nodig, als iemand er meer kennis over heeft als mij dan is het goed hoor.quote:
Heb je even niets te doen?quote:Op maandag 28 december 2009 06:56 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen
Weer: In de vroege ochtend lichte regen, later overwegend droog.
Nieuws: Britse toeriste ontdekt tijdens het fotograferen een drijvend lijk in de haven van Rotterdam. In Iran zouden gisteren rond de 300 betogers zijn opgepakt. Na het ongeluk van medewerkers van de Beagle, een Darwin project van de VPRO, is alsnog een tweede dode gevallen; historica Jane Cameron is aan haar verwondingen overleden.
Hahahaha.quote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je even niets te doen?
En voor die andere; dank je. Meteen toegevoegd
Ja, het nieuws over die histiruca gevonden idd. Wat een lang gevechtquote:Op maandag 28 december 2009 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik was zelfs nog vergeten het dagelijkse rare bericht van de dag te posten.
Maar ik neem aan dat je bedoelt dat je er een topic over wilt zien? Dat hangt af of er meer nieuws over is, zal even zoeken.
Edit: Ah, ik zie dat je het topic hebt gevonden en het trieste nieuws hebt toegevoegd![]()
Ja triest dat het na al die tijd toch nog verkeerd afloopt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, het nieuws over die histiruca gevonden idd. Wat een lang gevecht
Maar voor die andere wasbedoeld
Bedankt alvast?
Ik had al twee uur weg moeten zijn dus ga nu maar gauw
Bronquote:Turkije gaat Italië om teruggave van de botten van Sint-Nicolaas vragen. De minister van Cultuur kondigde dat aan als onderdeel van een offensief om Turks erfgoed terug te krijgen.
Nicolaas was bisschop van het Griekse Myra, bij het tegenwoordige Demre in Turkije. Toen Myra in 1087 werd veroverd door Turkse moslims, werden zijn resten door Italiaanse zeelui meegenomen naar Bari, waar ze nog steeds liggen.
In 1997 vroeg Turkije al eens om de teruggave van Sint-Nicolaas. Dat verzoek werd toen afgewezen, maar omdat Turkije nu bezig is de ruïnes van Myra bloot te leggen, zou het nu meer kans maken.
Ik weet niet waarom, maar ik moest om de titel lachenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef paddy het volgende:
En hier even een nieuwtje wat me opviel: Turkije wil resten Sint-Nicolaas terug
[..]
Ik snap niet waarom de Grieken het niet meegenomen hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest om de titel lachen
Hoop dat het ze lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |