Lafjes hoor. Eerste dag waren mijn neefjes en ik ook de debielen van de klas, maar aan het eind van de week kon ik toch aardig de pistes af. Hoewel ik moet bekennen dat het dun mij af en toe wel door de broek liep. Dan was de apres ski veiligerquote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik ging de eerste keer dat ik op die dingen stond van de piste af, en dacht dat 't wel simpel zou zijn. En ik crashte meteen met volle snelheid tegen een boom.
Dus toen maar kreupel naar beneden gewandeld en de après ski in gedoken. Dus ik denk dat jij er wat meer succes mee hebt gehad.![]()
Mijn eigen koppigheid, ik weet 't, maar toch..
Gewoon een keertje naar Winterberg, daar zijn de pistes ook niet al te steilquote:Op zondag 27 december 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me geweldig om een keer te gaan skien, ik ben een allochtoon die van sneeuw en kou houd
Iets anders behoort niet tot de mogelijkheden bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Als schipperskind of onbehandelbare tiener ?
Haha naja ik heb dan ook niks geen les gevolgd of wat dan ook, ik ben gewoon zo'n winkel in gestapt en heb van die ski's gehuurd en ben naar de lift gelopen. Daar die dingen aanklikken en van de berg af gaan, en dat ging nogal zuur.quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lafjes hoor. Eerste dag waren mijn neefjes en ik ook de debielen van de klas, maar aan het eind van de week kon ik toch aardig de pistes af. Hoewel ik moet bekennen dat het dun mij af en toe wel door de broek liep. Dan was de apres ski veiliger
Als wees ?quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Stali het volgende:
Iets anders behoort niet tot de mogelijkheden bedoel je?
Ach kom op Kitao, een leuke wintersport vakantie is geen kapitalistische uitbundigheid, het is gewoon lol hebben in de sneeuw met andere mensen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef kitao het volgende:
Leuk die Zwitserse kapitalistenverhalen over uitbundige skifestijnen.
![]()
Dan was ik toch slechter af toen ik als militair gedwongen werd skilessen te volgen om langs het IJzeren Gordijn te patrouilleren.....
Ondertussen wel de publieke middelen plunderen met die gipsvluchten....quote:Op zondag 27 december 2009 22:13 schreef De_Ruyter het volgende:
Ach kom op Kitao, een leuke wintersport vakantie is geen kapitalistische uitbundigheid, het is gewoon lol hebben in de sneeuw met andere mensen.
Niet iedereen breekt z'n been, godzijdank.quote:Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Ondertussen wel de publieke middelen plunderen met die gipsvluchten....
Tsja, dat is ook dom. Een lesje is zeker aan te raden, vooral als je nog nooit op latten heb gestaan. En ik een kapitalist?quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Haha naja ik heb dan ook niks geen les gevolgd of wat dan ook, ik ben gewoon zo'n winkel in gestapt en heb van die ski's gehuurd en ben naar de lift gelopen. Daar die dingen aanklikken en van de berg af gaan, en dat ging nogal zuur.
De mogelijkheid tot lessen waren er wel, maar ik dacht bij mezelf "hoe moeilijk kan dat nou zijn". Met alle gevolgen van dien.![]()
![]()
Wellicht in de toekomst weer een maal, maar dan mét les
Decadente materialist dat je d'r bent!quote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook dom. Een lesje is zeker aan te raden, vooral als je nog nooit op latten heb gestaan. En ik een kapitalist?![]()
Al voelde ik me wel een rijkelui's mannetje de afgelopen dagen
Alleen de krikkebenen hoop ik ...quote:Op zondag 27 december 2009 22:26 schreef De_Ruyter het volgende:
Niet iedereen breekt z'n been, godzijdank.![]()
Vraag Koos maar..
Je weet niet halfquote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Decadente materialist dat je d'r bent!
Geen Gucci zonnebril en een pak van Armani of iets? Dat valt me toch tegen, alleen het plebs kleed zich in skikleding, een ware baas gaat in driedelig Italiaans maatpak naar beneden.quote:Op zondag 27 december 2009 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet niet half![]()
Al was dat elitaire er snel vanaf toen ik met een kerstmuts van de piste afging, gekleed in plebs-skikleding.
Als Cramer het kan, dan mogen wij het ook.quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef kitao het volgende:
Laat staan de CO2 -vergiftiging die het vliegtuig uitbraakt...
God, je wilt niet weten hoeveel van de ultiem-gebruinde figuren gehuld in dure kledij ik de piste af heb zien glijden.quote:Op zondag 27 december 2009 22:36 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Geen Gucci zonnebril en een pak van Armani of iets? Dat valt me toch tegen, alleen het plebs kleed zich in skikleding, een ware baas gaat in driedelig Italiaans maatpak naar beneden.
Die mensen zijn het allerleukste om naar te kijken als ik eerlijk moet zijn haha, met uitzondering natuurlijk van de leuke dames op latjes, maar die heb je ook in de après ski. Snobs op latten echter..quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God, je wilt niet weten hoeveel van de ultiem-gebruinde figuren gehuld in dure kledij ik de piste af heb zien glijden.![]()
Leuk te horen man, altijd goed als iets zo goed bevalt, vooral nog een keer gaan dan, wat houd je tegen.quote:Maar is wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Sterker, ik zorg dat ik volgende winter een baantje heb in Oostenrijk.
Ik doe in dit soort topics niet aan terug lezenquote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , dat zei je al , begrijpend lezen is ook een kunst , zelfs voor moderators blijkbaar.
ik kon het niet laten , crewbashing , vergeef me Paddy.
Ik heb één keer op die dingen gestaan. Op zo'n neppiste. Had het gevoel dat ik volledig geperforeerd was door al die valpartijen. Dat deed zeerquote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook dom. Een lesje is zeker aan te raden, vooral als je nog nooit op latten heb gestaan. En ik een kapitalist?![]()
Al voelde ik me wel een rijkelui's mannetje de afgelopen dagen
Je zou niet de eerste zijnquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God, je wilt niet weten hoeveel van de ultiem-gebruinde figuren gehuld in dure kledij ik de piste af heb zien glijden.![]()
Maar is wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Sterker, ik zorg dat ik volgende winter een baantje heb in Oostenrijk.
Ja, er glijden daar heel wat kontjes van de berg af. Echt genieten geblazenquote:Op zondag 27 december 2009 22:43 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Die mensen zijn het allerleukste om naar te kijken als ik eerlijk moet zijn haha, met uitzondering natuurlijk van de leuke dames op latjes, maar die heb je ook in de après ski. Snobs op latten echter..![]()
NWS-meeting in Oostenrijkquote:Leuk te horen man, altijd goed als iets zo goed bevalt, vooral nog een keer gaan dan, wat houd je tegen.
Vallen hoeft geen pijn te doen. Je moet gewoon goed vallenquote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb één keer op die dingen gestaan. Op zo'n neppiste. Had het gevoel dat ik volledig geperforeerd was door al die valpartijen. Dat deed zeer![]()
Gelukkig maar, stel dat ik FOK had moeten missenquote:Maar jij bent gelukkig weer heelhuids thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |