Spanjequote:Op zondag 27 december 2009 19:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, was ook een reggae of rasta nummer.
Die jij noemt is ook leuk
[..]
Maar in welk land zit je?
[..]
Pfff die zie ik vandaag niet meer. Zal het morgen eens vragen.
Dacht al zoiets. Ben er ooit eens op vakantie geweest en vond de mensen erg aardig en behulpzaam. (we waren volledig verdwaald) Zo anders dan Frankrijk en Tsjechië. Tunesië was de bevolking ook aardig, net als ik in Amerika (Florida) hele aardige mensen trof.quote:
Ik kan hem nu niet luisteren vriend heeft mijn boxen in beslag genomen voor de top2000quote:Op zondag 27 december 2009 20:13 schreef Stali het volgende:
Deze? Er zijn er meer van Alpha Blondy maar deze is wat onbekender.
Heb er zelf in mijn tehuisperiode mee kennis gemaakt., vind het nog altijd erg gaaf.
Ik ben er slechts één keer geweest , een lang weekend in Malaga , op bezoek bij een Nigeriaanse vrouw in de sloppenwijken aldaar.quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef voyeur het volgende:
Open lucht barbecue vanmiddag, maar zonder Bob Marley helaas.
Ow, weet ik....hij leek me alleen niet zo piepjong meer, vandaar mijn vraagquote:Op zondag 27 december 2009 20:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik had het over de temperatuur , niet of voyeur er warmpjes bij zit....
Ja , dat zei je al , begrijpend lezen is ook een kunst , zelfs voor moderators blijkbaar.quote:
Als schipperskind of onbehandelbare tiener ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:13 schreef Stali het volgende:
Deze? Er zijn er meer van Alpha Blondy maar deze is wat onbekender.
Heb er zelf in mijn tehuisperiode mee kennis gemaakt, vind het nog altijd erg gaaf.
Ik heb eigenlijk nooit het idee gehad dat voyeur al een oudere man was , integendeel.quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef paddy het volgende:
Ow, weet ik....hij leek me alleen niet zo piepjong meer, vandaar mijn vraag
Huzzah, u werd gemist!.. leuk te horen dat 't goed ging, en dat je bent blijven staan in de Aprés ski.quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, ben weer thuus. Vakamtie was helemaal top. Niks gebroken en veel gedronken, wat wil je nog meer
Een leuke meid in dirndl jurk?quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, ben weer thuus. Vakamtie was helemaal top. Niks gebroken en veel gedronken, wat wil je nog meer
Nee nee, heb ook op de latten gestaan. En dat ging wonderwel nog goed ook.quote:Op zondag 27 december 2009 20:49 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Huzzah, u werd gemist!.. leuk te horen dat 't goed ging, en dat je bent blijven staan in de Aprés ski.
Toevallig wel, alleen vond ze het niet leuk dat ik haar outfit telkens lederosen noemdequote:Op zondag 27 december 2009 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Een leuke meid in dirndl jurk?
Wat ben je snel terug, de tijd vliegt. Morgen zeker weer werken?
En sneeuwloos hier he?quote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toevallig wel, alleen vond ze het niet leuk dat ik haar outfit telkens lederosen noemde
En ja, morgen weer werken
Dan heb je er al meer succes mee gehad dan mij, petje af.quote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, heb ook op de latten gestaan. En dat ging wonderwel nog goed ook.
Ja, had al wat vrienden aan de lijn. Die vertelden dat hier 20 cm lag. Nog meer dan in Oostenrijk. Althans, op de pistes lag zat, maar de dorpen waren sneeuwloos.quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En sneeuwloos hier he?Dus je kunt zonder kleerscheuren op je werk komen.
Dus er was wel een leuk meisje. Mooi dat je het leuk gehad hebt.
Skien gaat je niet al te best af?quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Dan heb je er al meer succes mee gehad dan mij, petje af.
Ik ging de eerste keer dat ik op die dingen stond van de piste af, en dacht dat 't wel simpel zou zijn. En ik crashte meteen met volle snelheid tegen een boom.quote:Op zondag 27 december 2009 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Skien gaat je niet al te best af?
Het is ook wel leuk hoor, alleen in het hoogseizoen moet je wel geduld hebben, lange rijen pûûhh.. ik zou zeggen probeer het een keer, er zijn leuke arrangementen voor weinig geld hoor, als je wilt proberen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me geweldig om een keer te gaan skien, ik ben een allochtoon die van sneeuw en kou houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |