Sterk punt..als je na gaat dat aan het eind van de 20ste eeuw internet eigenlijk nog in de kinderschoenen stond, helemaal als je kijkt naar privegebruik, dan is het allemaal heel erg snel gegaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk als we over 100 jaar terugkijken op dit decennium, dat dan de digitalisering toch hetgene is dat het meest wordt genoemd. Dat we nu in die periode zitten, net als zoveel jaar geleden de Industriële Revolutie, wat er toen op poiltiek gebied gebeurde interesseert ons nu ook niet echt meer.
Helemaal mee eens, maar toch hé? Ik hoor net bij het drie uur nieuws dat er een man is opgepakt met explosieven voor de vlucht Amsterdam - Verweggistan (een plaats ergens in Azië), en niemand kan vertellen hoe hij door de contrlole is gekomenquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sterk punt..als je na gaat dat aan het eind van de 20ste eeuw internet eigenlijk nog in de kinderschoenen stond, helemaal als je kijkt naar privegebruik, dan is het allemaal heel erg snel gegaan.
Verder heeft 911 veel indruk op me gemaakt, dit was zo'n gebeurtenis waarvan je later nog precies weet waar je was op het moment dat je het hoorde.
Heeft ook veel veranderingen teweeg gebracht o.a. in de manier hoe we reizen etc. (veiligheidsmaatregelen op vliegvelden enz.)
inderdaad, de tijd zal het leren maar ik zelf ben van menig dat Obama de geschiedenis in zal gaan als "a one day wonder"quote:En natuurlijk is de verkiezing van Obama van groot historisch belang (voor de Amerikanen dan), maar of dit een hoogtepunt is? De toekomst zal het leren.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar toch hé? Ik hoor net bij het drie uur nieuws dat er een man is opgepakt met explosieven voor de vlucht Amsterdam - Verweggistan (een plaats ergens in Azië), en niemand kan vertellen hoe hij door de contrlole is gekomen![]()
Er wordt mee bedoeld de hoogtepunten uit het nieuws van de afgelopen jaren, zowel positief als negatief.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens zijn dit niet echt hoogtepunten natuurlijk
George Harrison niet vergeten natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef Dynd het volgende:
Bij overleden Muzikanten denk ik aan
James Brown
Michael Jackson
Johnny Cash
Dat sowieso, volgens mij is het ook één van de meest open presidenten allertijden. Belangrijkste blijft wel dat het voor het eerst een gekleurde president is. Niet voor mij persoonlijk, maar wel voor de Amerikanen. Afgelopen zomer merkte ik dat sterk toen ik in de VS was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:30 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Obama vind ik ook het grootste positieve van de afgelopen 10 jaar. Ik heb best wel vertrouwen in z'n goodwill voor iedereen.
Ik aan Willy DeVille, ook een erg belangrijke (en goede) muzikant.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef Dynd het volgende:
Bij overleden Muzikanten denk ik aan
James Brown
Michael Jackson
Johnny Cash
Hoogtepunt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef Zith het volgende:
De tsunami natuurlijk, honderduizenden doden in 1 dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |