abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76064712
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef r3gi3boy het volgende:
Leuk idee maar ik werk ook al 15 jaar met windows. Ik denk dat iedereen die 15 jaar met windows werkt maar dan kun je nog geen bedrijf starten om software problemen op te lossen.

En als ik dan lees dat je geeneens school kan afmaken dan schat ik je kansen wel heel erg laag in, zeg maar nul. Je bent dom (laten we eerlijk zijn, mavo kun je geeneens afmaken...), je hebt ' ervaring' met windows (net zoals 15 miljoen andere mensen in NL), je hebt nu een baan die NIKS met computers te maken heeft.

Je wilt zélf reclame gaan drukken/maken (wtf, hoe onprofessioneel wil je overkomen...zucht, dikke kansloos dus)

Het is heus niet dat ik je idee onder wil schoffelen, maar laten we eerlijk zijn, hou jezelf niet langer voor de gek en ga voor een baas werken, want ondernemen is voor jou gewoon niet weggelegd, je bent gemaakt om te falen, serieus. Dit is niet jouw ding, klaar. Beter zorg je dat je hard voor een baas werkt, dan kun je nog kans maken op een mooi kerstpakket of een bonus.
quote:
Wat is het jongen? Is de waarheid hard? Je bent teringdom gast, je typt zinnen met fouten waar geestelijke gehandicapten nog van schrikken... Hoe wil jij nou ooit iets opstarten wat in de buurt komt van een zelfstandig bedrijf?
topic: ICT-er huis aan huis

Klacht: zie hier boven
bonusklacht: Een HBO-er die niet kan lezen ("laten we eerlijk zijn, mavo kun je geeneens afmaken")
pi_76064732
Steekwoorden? Hints?
Ik ga niet die hele post van die dude lezen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:50:32 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76064753
Oke.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')