Ja, m'n vader, moeder, broer, zusje en ik. 5 dus eigenlijk.quote:
Dan zou ik het wel eten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:31 schreef o.us het volgende:
[..]
En als het nou een halalgyros was?
Zou het dan döner zijn?
Goede baankansen ook, misschien iets voor jou?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Je bent een bijzonder geval, Bilmiyorem. Waard om er een studie naar te doen.
Laat Bortecinem het doen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Je bent een bijzonder geval, Bilmiyorem. Waard om er een studie naar te doen.
Trouwens, je oma is toch gevlucht voor de Russen? En je zei dat ze raar sprak, dus dat ze een accent had? De Azeri's in Turkije zijn ook gevlucht voor de Russen. Dus het zou heel goed kunnen dat je oma Azarbaydjaans was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan. Volgens haar kan ik alles zijn, dus ook een Turkse.
Ik ga ook wat doen hoor, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Totdat je wat gaat doen met leven
De oma van mijn vader of kan het in allebei de tijden zijn gebeurd?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trouwens, je oma is toch gevlucht voor de Russen? En je zei dat ze raar sprak, dus dat ze een accent had? De Azeri's in Turkije zijn ook gevlucht voor de Russen. Dus het zou heel goed kunnen dat je oma Azarbaydjaans was.
Taarten bakken zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga ook wat doen hoor, maak je geen zorgen.
De oma van je vader dus. Die was gevlucht voor de Russen/Armenen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De oma van mijn vader of kan het in allebei de tijden zijn gebeurd?
Echt gaar eigenlijk dat ze het niet weten.
M'n opa van m'n moeders kant vertelde me wel laatst dat we al generaties lang in Kirsehir zitten. Dat zal vast wel kloppen..
Ik blijf er nog steeds bij dat je geschiedenis of Turkologie moet doen. Echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga ook wat doen hoor, maak je geen zorgen.
Terwijl ze in West-Europa in overvloed zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Kunnen we niet beter naar het Turken-topic verhuizen? Er zijn niet echt meer Marokkanen overgebleven.![]()
Wel vreemd dat sommigen uit de familie zeggen dat ze een Koerd was en anderen zeggen het niet te weten..quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De oma van je vader dus. Die was gevlucht voor de Russen/Armenen.
Hehehe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:51 schreef Rookert het volgende:
Ik ga ook slapen nu, aangezien alle turken terug zijn naar Marokko
Voor wie zich aangesproken voelt: trusten ma petite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |