Dat je net zo goed een Griek had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Top Forenames
Forename
JULIA
ARAS
BARBAROS
MEHMET
AHMET
Wat moet ik me hierbij voorstellen AryaMehr?
Mijn naam is helemaal niet bekend daar. :/quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nfb/ Deze site is ook wel leuk, grappig om te zien dat mijn naam in onze omgeving maar 4 keer ofzo voorkomt.
Welterusten. Maryan Hassouni zit altijd bij je. Op het internet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar lekker naar bedje toe. Het dammen zit er niet in merk ik.
Welterusten allen.
Haha oke buddy. Maar serieus..was toch grappig van die natte drolquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelfkennis...
Ik kan btw niet pmen vanaf mobiel, dat je het weet
Je moet dan ook je achternaam invullen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn naam is helemaal niet bekend daar. :/
Illegaal!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn naam is helemaal niet bekend daar. :/
Oh ik wilde net weer gaan zoeken. Maar ik snap adt je niet durft..haha welterusten!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar lekker naar bedje toe. Het dammen zit er niet in merk ik.
Welterusten allen.
Ik pm morgen welquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha oke buddy. Maar serieus..was toch grappig van die natte drol![]()
''Buddy'' doet me trouwens aan iets heel stoms denken..de muziekleraar vroeg een keer op school (was in de derde ofzo) wat is maat in het Engels..maar hij bedoelde natuurlijk niet maat als in vriend..maar wat zeg ik? Keihard ''buddy''
Hij deed echt dit ; ''''
NEEEquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat je net zo goed een Griek had kunnen zijn.
Bij mij 271 personen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
46 personen hebben dezelfde achternaam. Onze familie in NL = 15, dus verder zijn er nog andere families met dezelfde achternaam. En ik dacht dat ik een niet veel vookomende achternaam had.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik pm morgen wel![]()
Ik vind buddy geen leuke term eigenlijk petite
Mijn achternaam maar 44 keer. 46 is trouwens wel weinig, andere achternamen komen veel vaker voor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
46 personen hebben dezelfde achternaam. Onze familie in NL = 15, dus verder zijn er nog andere families met dezelfde achternaam. En ik dacht dat ik een niet veel vookomende achternaam had.
Maar 4?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn achternaam maar 44 keer.
Familie met deze achternaam die ik ken over de hele wereld zijn er maar 4.
Staan er ook meteen 2/3 in die voorkomen in onze familie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk dus de namen die het meest voorkomen in combinatie met jouw achternaam.
Dat doet adonis mij ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Doet me denken aan leuke tijden
Hoewel mijn achternaam eigenlijk ook niet zo vaak voorkomt. Buiten mijn familie ken ik alleen maar twee Turkse voetballers die dezelfde achternaam dragen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, dan valt het nog wel mee met mijn naam.
Ik ken ook niemand met dezelfde achternaam als die van mijn familie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoewel mijn achternaam eigenlijk ook niet zo vaak voorkomt. Buiten mijn familie ken ik alleen maar twee Turkse voetballers die dezelfde achternaam dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |