heerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Wat klinkt dat allemaal leuk ingrid! En wat een leuke dingen hebben jullie gekregen!
Ik vind kerst zo fijn dit jaar, gewoon lekker in joggingbroek in de rondte hannessen, beetje film kijken, wat trutten met de kinderen, zo maar onverwachts visite, niks geen opzitten in keurige kleding en verplicht gezellig doen!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef cattie het volgende:
Ik kom ook even gedag zeggen. Drukke dagen voor ons, met veel familiebezoek. Maar het is tot nu toe erg gezellig (vindt Fee ook, die wil dan ook nauwelijks in slaap vallen 's avonds). Vandaag zijn we even bij mijn ouders geweest, mijn broers en zus waren er ook met aanhang. Het was gezellig en het was fijn om met zijn allen bij mijn moeder te zijn. Al gaat het daar zo goed mee dat we bijna vergeten dat ze net geopereerd is. Vandaag ook voor het eerst de vriend van mijn zusje langer dan 5 minuten gezien. leuke vent, een enorme boer, past goed in de familie!![]()
Nu eerst maar slapen en dan morgen naar mijn schoonmoeder. hihi.
speciaal voor jou danquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef Saffier het volgende:
Ik wil wel een hh van wrebkim d'r post zien kan ik 'm morgen kijken. Ik vind het nu wel bedtijd
trustenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Webkim het volgende:
Leuk, om jullie 1e kerstdag terug te lezen! (Ik lees nog veel, maar post wat minder actief.)
Hier een lastige kerst: de eerste incomplete. Vandaag bij schoonouders en morgen bij mijn mams.
Ik ben trots op mijn kleine manneke! Hij is best een goede eter, maar wel van het type 'wat de boer niet kent' nu en dan.
Maar vandaag at hij knoflooksoep uit een kom van italiaanse bol en...
slakken!
en
Ghehe.
Hij is er niet meer. Sinds 9 oktober.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:02 schreef Moonah het volgende:
Ehm, incomplete kerst? Kim, is je vader inmiddels overleden? Of ligt hij in het zkh?
he, ze leeft nog!quote:
Nog een paar minuten, dan gaan wij ook, wie weet zien we elkaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:24 schreef E.T. het volgende:
zo, spullen pakken en dan gaan we wat dieren een prettige kerst wensen![]()
Even wat kinderen uitlaten
Geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:
hey goedemorgen!
M@x, toch nog kerst met Kai, gezellig. Hoe voel jij je vandaag?
Wij zijn al weer thuisquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:57 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nog een paar minuten, dan gaan wij ook, wie weet zien we elkaar
Belana is er geen dierentuin dichter bij jou in de buurt die een abbo waard is?
Zal ik als vegetariër daar eens op reageren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:25 schreef moussy het volgende:
Een koe op je bord is ook zielig. Dus wat is er nou zieliger aan een konijn, alleen maar omdat die fuzzy is?
De hooge aaibaarheidsfactor is er een van, de andere is denk ik ook dat een konijn vaak een huisdier is. Bij mijn vriendinnetje vroeger hadden ze een kalfje, nou dat belandde ook echt niet in de pan hoor, dat was ook een huisdier geworden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:49 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Zal ik als vegetariër daar eens op reageren.![]()
Ik eet helemaal geen vlees, dus maak daarin geen onderscheid, maar, ik heb wel meer moeite met het idee van konijn of bijv. lams- of kalfsvlees. En ja, dat heeft waarschijnlijk met de aaibaarheidsfactor te maken. Daar is imo toch niks vreemds aan.
Ja, behalve met toetjesquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dame eet alles waar vissmaak aan zit. En dat noemt ze allemaal pip
Ze had gisteren zo lief haar chinese jurkje aanMaar daar moest ze haar tutu dan weer overheen
![]()
[ afbeelding ]
toen wij om 11 uur weggingen was 60% van het eerste parkeerterrein volquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Chell het volgende:
Was 't druk in Blijdorp? Zit te twijfelen om ook even in de auto te stappen, tis wel mooi weer![]()
En ik moet echt nodig mijn abbo weer eens gebruiken, heb 'm dit jaar nog veeeeeels te weinig gebruikt.
Tijn heeft hetzeflde pasje als ik heb, ik heb ook giraffesen een hele lelijke foto
Ja! Alleen die zooi die je er van hebt, ik skipquote:
drank is amaretto, koekjes zijn amaretti toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Jelief het volgende:
Je hebt het toch over de koekjes of over de drank?
die dingen zijn droog echt niet te hachelen, zo hard en droog zijn die krengenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh koekjes! Zijn die niet gewoon al op dan?![]()
![]()
als jij zoiets koopt mag ik ervan uitgaan dattie goed is, toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Chell het volgende:
Ik ben toch maar niet naar Blijdorp geweest, maar heb me in een andere heksenketel gewaagd: De Mediamarkt.
Mijn hemel wat een hysterie!
Gelukkig kwam ik niet voor aanbiedingen en wist ik psies wat ik hebben wilde, maar help! het was echt erg.
Maar goed, goedkope flut camera die ik voor erbij had gekocht geruild en een iets duurdere weer mee terug genomen. En nu ben ik blij.
[ afbeelding ]
Nog steeds wakkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef Belana het volgende:
Ik had hier ook een heel moe kindje die vooral NIKS meer wilde K_i_m heel herkenbaar... inmiddels slaapt de mijne op de bank en de jouwe?
TF, wat een heerlijk moppie
Oh, Kim, dat heb ik helemaal gemist. Jeutje...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Hij is er niet meer. Sinds 9 oktober.![]()
![]()
En nou ga ik m'n bedje in.
ow lekker is dat hequote:Op zaterdag 26 december 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
Hier net het lichtje uit, zo ongeveer 2 uur voor bedtijd.
Ach, jullie hebben Chanuka toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef DaviniaHR het volgende:
pff, als ik jullie verhalen zo lees (die keuken van BE!![]()
![]()
![]()
) , ben ik blij dat we geen kerst hebben!
Ik zag laatst bij een natuurvoedingswinkel volkoren matzes. Misschien scheelt dat al iets?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef DaviniaHR het volgende:
chanuka is minder stress. is ook een week lang, dus kan je alles wat meer spreiden, zegmaar![]()
en tis dit jaar idd al geweest. twas vroeg dit jaar.
de echte stres bewaren we voor pesach. dat is dan inclusief hele huis leegmaken van allle brood, koek,deegwaren,dat soort zaken, en een week geen brood en daarna een week aan de pruimen omdat je geconstipeerd bent door die vieze matzes
basterdsuiker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Matzes. Hoe heet dat zoete spul ook alweer wat erop moet?
Ah jammer dat de volkoren versie dus niet te pruimen isquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
basterdsuiker?
of bedoel je charoset?
stiemie, balen dat je zo'n koorts hebt! ben je de enige?
ben je dan erg afgevallen na die week of juist aangekomen? Is het zo erg om alleen matzes te eten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:07 schreef DaviniaHR het volgende:
pesach is idd "joods pasen".
en tis wel leuk, hoor! je moet alleen ver weg blijven van de weegschaal na die week
twas vooral leuk om te zien hoe eli met die dingen aan het vechten was. boterhammen kan je aanstampen, matzes breken
[ afbeelding ]
stiemie, volkoren matzes zijn goor!
cattie, pfff... terminaal, of wel te behandelen?
maar wel erg lomp dat er helemaal niet naar gevraagd wordt, door familie nog wel!
(in de bakker het heel ziektebeeld van je moeder doorakkeren is weer het nadere uiterste, maar ach...)
Het is bij mij dan wel milder en onderhand voor mijzelf wat hanteerbaarder maar toch. Ik heb op kerstavond stampij gemaakt in de kerk omdat ik NIET naar het (koude)tuintje wilde, en dan mijn moeder die tegen mij in gaatquote:
k Snap niet waarom je mij quote, met ''Erg herkenbaar'' terwijl, ik dat in die post niet zeg?!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:40 schreef Jelief het volgende:
[..]
Het is bij mij dan wel milder en onderhand voor mijzelf wat hanteerbaarder maar toch. Ik heb op kerstavond stampij gemaakt in de kerk omdat ik NIET naar het (koude)tuintje wilde, en dan mijn moeder die tegen mij in gaaten mijn man die mij lekker laat begaan
![]()
Hier lagen de kinderen eindelijk op een redelijk normale tijd op bed, en Ruben ligt zelfs in zijn eigen bed. Hoera morgen is alles weer normaal!
Nee, ik had een hele enthousiaste godsdienstleraar op school, die deed altijd net een beetje extra voor zijn lessenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef DaviniaHR het volgende:
heb jij vroeger seideravond gevierd?
tcio, slaapt ze al?
Ik wilde niet je hele psot weer neerzetten dus ik veranderde jouw tekst in 'erg herkenbaar'omdat ik wat je schrijft erg goed herken.Ik had er ook -knip- kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:44 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
k Snap niet waarom je mij quote, met ''Erg herkenbaar'' terwijl, ik dat in die post niet zeg?!
ik snap.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, ik had een hele enthousiaste godsdienstleraar op school, die deed altijd net een beetje extra voor zijn lessen. Ik zou het zelf erg interessant vinden, maar het ontbreekt mij helaas aan Joodse bekenden.
Thnx, het was ook echt mooi en die dreamlights gaan hoog en ver! Onvoorstelbaarquote:
Vanaf 14.00 uur tot 23.30. Kom je eten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:46 schreef Vivi het volgende:
Ben je morgen ook nog alleen Kim?
's Morgens beginnen met een peuk en een bak koffie, dat poept zo lekkerquote:Op zondag 27 december 2009 00:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet zeggen dat een jaar lang schijtproblemen me nu ook wel aardig op begint te breken.
Nou, D. heeft een oorontsteking dus ik zie het niet zo zitten om in het OV te gaan zitten met hem, maar hij is verder wel goed te pas en zulks dus als je bij mij wil komen met Lilah?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vanaf 14.00 uur tot 23.30. Kom je eten?.
.
quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef moussy het volgende:
[..]
's Morgens beginnen met een peuk en een bak koffie, dat poept zo lekker
Oh, ik had over je heen gelezenquote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, D. heeft een oorontsteking dus ik zie het niet zo zitten om in het OV te gaan zitten met hem, maar hij is verder wel goed te pas en zulks dus als je bij mij wil komen met Lilah?
Ik ben dit jaar zelfs gestart met deeltijd theologie in Utrecht, op zaterdag. Om Hebreeuws te leren idd, en wat meer achtergrondkennis van de bijbel te krijgen. Ik ben zo agnost als wat, maar vind het bereinteressant.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mij ooit eens aangemeld bij het leer-hebreeuws-topic op Fok, maar zoals met alles tegenwoordig heb ik daar eigenlijk nooit meer tijd voor kunnen maken. Als je nog een leuk boek weet met informatie hou ik me altijd aanbevolen
.
Dat is een hint, ze wil er ook 1 voor haar verjaardag. Op haar kamerquote:Op zondag 27 december 2009 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Beppie zet hier net zelf even de Wii aan.
Vergeet Tuijtjenhorn niet!quote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef Stout het volgende:
kop van noord holland... dus brabant is een beetje ver
en weer een dierentuin achtig iets zal ik maar niet voorstellen
dus ff kijken
Van mij mag ze, ik gebruik hem toch bijna nietquote:Op zondag 27 december 2009 11:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is een hint, ze wil er ook 1 voor haar verjaardag. Op haar kamer
quote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef livelink het volgende:
Vivi, Nienna en Webkim![]()
Zo moeilijk die feestdagen nadat je iemand verloren bent.
Huuphuup, paprika-kip is heel lang mijn lievelingseten geweest. Het is typisch zo iets wat ik zelf niet klaar kan maken, dus ik vroeg het altijd aan mijn vader. Maar mijn vader is er ook mee gestopt om het te maken helaas. Ik ben dus wel enigszins jaloers op jouw kerstmaaltijd.
Mijn ritme is totaal verstoord. Ik kon vannacht echt niet slapen. Uiteindelijk ben ik om 04.00 maar in bad gegaan en om 05.30 maar weer terug naar bed. Ik hoop dat ik het ritme terugkrijg, want ik moet volgende week gewoon werken.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:34 schreef Stout het volgende:
Estrys, beterschap voor Seb... hoipenlijk knapt ie snel op
Ohhh dat desert zag er lekker uit...
Ben net naar de ikea geweest, lekker nieuwe handdoeken gekocht (ja de oude gaan naar het dierentehuis zodra ik de nieuwe gewassen en gedroogd heb) washandjes en een badmatje. Drukte viel mee, alleen was het terug naar huis druk op de weg richting de zwarte markt.....
Vivi!!! The Horror!!quote:Op zondag 27 december 2009 16:21 schreef Vivi het volgende:
Omghttp://www.personalgifts.(...)ou_in_de_hoofdrol%21
Ja zou ik idd doen als ik jou was haha. Mijn zus heeft foto's van mijn nichtje ingeplakt tot mei 2008quote:Op zondag 27 december 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
whehe sonnetje![]()
ik ga binnenkort ook maar ns foto's van Amélie uitzoeken om af te laten drukken.
Damn!![]()
ik zit net even mn administratie te doen en mn polisvoorwaarden van 2009 door te lezen van de verzekering, blijkt dat ik gewoon óók de combinatietest vergoed krijg![]()
maar goed dat ik daar nog de rekening van bewaard heb dan...
Ja, dat is nieuwquote:
Dat is ook zo!quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef She-Wolf het volgende:
Nou, ik zie het gedoe er niet zo van. Ik vind het vooral leuk en grappig. Maar goed, ieder zijn.![]()
ooooh maar dat moet je ook niet doen hè, nuchter ernaar kijken!quote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Dat is ook zo!![]()
Ik keek er alleen eens heel nuchter naar en toen dacht ik ineens: gedoe!
quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef huuphuup het volgende:
eindelijk weer snel gekookt water en 1.7l ipv 1 liter. Jeuh!
ja nou serieus weet je hoe láng dat oude barrel erover deed om een liter water te kokenquote:Op zondag 27 december 2009 20:06 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Moet je hier eens nuchter tegenaan kijken!
Waar een mens al niet blij van wordt.
Ik ben ook blij met mijn kruimeldief hoor.![]()
Ach joh, heb jou al vaker niet-nuchter gezien, niks bijzonders toch?quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Moonah het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet meer nuchter!
Vanmiddag zat ik brak een beetje te Fok!ken en toen had ik zó'n zin in een glas wijn dat mijn moeder en ik lekker zijn gaan tutteren.![]()
Leve derde kerstdag!
Sorry.quote:
Ik ben dus niet de enige die de neiging krijgt aan de drank te gaan bij het lezen van sommige dingen!quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Moonah het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet meer nuchter!
Vanmiddag zat ik brak een beetje te Fok!ken en toen had ik zó'n zin in een glas wijn dat mijn moeder en ik lekker zijn gaan tutteren.![]()
Leve derde kerstdag!
Mehehehehequote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die de neiging krijgt aan de drank te gaan bij het lezen van sommige dingen!![]()
![]()
![]()
B elana, het was super en zeer geslaagd.![]()
En verder![]()
en
daar waar nodig.
Ik heb veel gelezen maar geen zin om zo'n verplicht rijtje te doen.![]()
Er zaten toch zeker ook wel eierdooiers in je Sabayonne he?quote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Die was echt superlekker Lois! Er ligt nog een halve hier!
Maar we hebben ons vandaag eerst nog maar verder gemaakt met onze zelfgemaakte truffels.(Er ligt nog heel veel truffelvulling in de vriezer!
)
Maar de topper was de 'Italiaanse mousse' of Zabaglione van marsalawijn. Echt supersuperlekker mousse-je van marsalawijn met slagroom dus!
Ik vond de toetjes van Huup er ook zo lekker uit zien! Ik ben gewoon vergeten een foto te maken he!
36 kleine glaasjes en schaaltjes met lekkere dingen en geen foto.
M@x!Fijn!
bed is niet meer te maken. Dat wordt een ander bed zoeken...quote:Op maandag 28 december 2009 08:32 schreef Luchtbel het volgende:
Dat klinkt niet best Vicky.
Ik ga vanmiddag mijn lieve dochter ophalen. We hebben elkaar geloof ik nog nooit zo lang niet gezien.
die loopt hier herrie te makenquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks't komt wel weer een keer goed.
En nu eerst nog even hardlopen buiten. Godzijdank is die stomme sneeuw weg!
Dan moet je ook niet zo hard krikken natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 08:05 schreef Vicky het volgende:
Mijn bed zei vanmorgen krak...
Een van de steunpoten in het midden is ws. afgebroken..
Da's wel balen...quote:Op maandag 28 december 2009 08:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
bed is niet meer te maken. Dat wordt een ander bed zoeken...
Nou inderdaad, ik werd er knettergek van zo langzamerhand. Een stap buiten de deur en ik lag gestrekt.quote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks't komt wel weer een keer goed.
En nu eerst nog even hardlopen buiten. Godzijdank is die stomme sneeuw weg!
Nee niksquote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef E.T. het volgende:
Das balen TF![]()
hebben ze bij de laatste APK dan niet gezegd dat je rekening met banden moet houden?
quote:Op maandag 28 december 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee niks
Dat wordt een andere garage bezoeken dus.
Jaah, die met de appeltjes, die was ik al een paar keer tegengekomen! hij is ook leuk he?quote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef Lishe het volgende:
M@x, fijn! Hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter!
En Pinq, die DE jas, wel uit dezelfde serie.... <3
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_TOP_SPO_504018/
quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo hard krikken natuurlijk
[..]
M gaat m proberen te maken.quote:Da's wel balen...
Op naar IKEA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |